Lukijat

lauantai 25. joulukuuta 2010

Mites meni aatto? Ja tunnistuskisan voittajat!

Ciao, Pandat!

Mitenkäs teillä sujui aatto? Minulle ainakin kaikki lahjat olivat mieleisiä. Minua harmitti paljon, koska kom sai uuden hienon kännykän. Se oli hienompi kuin minun! Mutta minäpä sainkin kameran! Lähdin pitkälle kuvausretkelle ympäri meidän taloa ja napsin tilaisuuden tullen hienoja kuvia eläimistä ja tekstuureista. Ja aionpa joskus ottaa kuvia jopa Panfusta ja laittaa niitä sitten tänne blogiin! Ja mitäs te saitte? Saitteko paljon suklaata?
Meistä tuntui välillä, että hukutaan suklaaseen! =( Mutta olihan se hyvää... =)
Miten te muuten saitte lahjanne? Kävikö teillä tontut, vai kenties koko pukki? Minä ja kom odotettiin kuonot kiinni ikkunassa, mutta mitään ei näkynyt. Vähän ajan päästä, kun kom oli pyörinyt vähän aikaa ovella, hän löysi ne oven takaa! Siis ne olivat tulleet sinne aivan yhtäkkiä! Vau! ;D

Vaan minun kai pitäisi julkaista tämän päivän aikana vielä tunnistuskilpailun voittajat! Ykkös sijan saavutti panda, jonka kaikki vastaukset olivat täysin oikein. Hän on myös osallistunut ennenkin näihin kisoihin ja onpa ollut kullallakin kerran ennenkin! Toisen sijan nappasi Panda, joka ei tiennyt 2 kohtaan vastausta, mutta muut olivat oikein. Oikeat vastaukset ovat tässä:

1. Wanha satama
2. Järvi
3. Lato

1 sija: Mippa! (Kaikki vastaukset oikein.)
2 sija: Jadetar! (Yksi vastaus väärin.)


Eli Mippa ja Jadetar olivat voittajat. Harmi kylläkin, ainoat osallistujat. Tähän päivään mennessä eniten osallistujia yhteen kisaan tuli 3. Eihän minulla itseasiassa ole kuin 20 lukijaa, ja kaikki tuskin lukevat blogiani oikeasti. Silti, (Anteeksi, kun valitan aina samasta...) olisi todella kivaa saada enemmän kommentteja ja osallistumisia. Mutta onnea silti teille, jotka voititte! ;)

Lämpimästi, Tillervo


P.S. Minua alkoi harmittaa, kun olin tulivuorella. Olin mennyt toiselle välilehdelle tekemään blogini juttuja ulkoasuun liittyen. Joku vain murisi, en kiinnittänyt huomiota. Kun tulin takaisin vuorelle blogini maailmoista, siellä oli yksi parhaimmista kavereistani Panfusta, eli Mustekala. Säikähdin, että hän suuttuisi. Sitten hän poistui Panfusta kokonaan, juuri, kun aioin selittää... Tuntui tosi pahalta, kun kohtelin häntä niin... Jos luet tämän, Mustekala, toivon että ymmärrät!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!