Lukijat

maanantai 5. maaliskuuta 2012

Tilleananas :3 + Aktiivinen lukija -kontrolli!

Mun nimi on nykyää Tilleananas :3 (Lolly keksi nimen :D) 
Niinhän me ollaanki xD Mulle tulee muistoja mielee tosta paidasta :')
Heipsun bambulat 8D

Tänään mä aattelin kirjotella pelkkiä kuulumisia en usko et jaksatte lukee puoliikaan kun Panfusta ei tällä hetkellä oo mitään raportoitavaa :D Tai siis oishan sieltä vaikka kuinka paljon kerrottavaa, mut ei mitään uutta. No mut aloitetaanpas näin, mitä teille kuuluu? Mulle ainakin tosi hyvää, hiihtolomat on ainakin meillä vasta alkaneet :D Kerrankin on aikaa ottaa lunkisti ja tehdä jotain hubaa ;D Reeneistäkin on tää viikko vapaata eikä meillä oo mitään suurempii lomasuunnitelmii (: Kavereita aion kylläkin nähä, ulkoilla ja laskee pulkkamäkee, käydä yhessä käsityöpäivässä... Ja tietty pelata Panfussa ja blogata! =) Aika lepsu loma tiedossa, entäpä teillä? 

Tänä aamuna mä kävin Panfussa jo ysiltä. Tavallisesti mä oisin kyl nukkunu vielä pitkään, mut nuohooja tuli käymään joten mun unet oli historiaa :P Mut eihän siellä tietenkään ollu chatti vielä auki! :( Mä olevinaan luin joskus Maxin ja Ellan blogista et chattailuajat olis uusittu lomien ajaks... Mut ei se varmaan sit ollu kuin se eka lomaviikko, kivat niille jotka relaili sillon :< Ei kai tässä sit auta kuin muistaa tulla huomenissa vähän päivemmällä... 

Kumminkin, lähiaikoina mä oon hengaillu tosi paljon kavereiden kans, kuten noista kaikkein ylimmistä kuvista kai voi huomata :D Tuntuu melkeinpä siltä et Panfu tarviis pari serverii lisää, sen verran täällä on väkiluku lisääntyny :O Ei se ehkä nouse ihan niihin lukemiin mitä se oli vaikkapa vuosi sitten, mut uusia Pandoja liittyy koko ajan ja vanhoja palailee, joten mistäs sitä muka voi tietää... ;) 

Eloise on myös saapunut Panfuun, tällä kertaa pelastaakseen meidät talvelta! ;o Me saadaan ylihuomenna kuulla lisää hänen suunnitelmistaan, mä ainakin odottelen jo innolla :D Eloise tekee viidakkoon pienen kukkapenkin johon me voidaan istuttaa ne rakkaudella kasvatetut kukkasemme... Saa nähdä mitä tästä tulee ;>


Mun piti puhuu teille myös vähän mun blogin tilastoista (:  Oon ihan hämmentyny, mullahan on jo reilusti yli 200 lukijaa ja lähes 80000 käyntiä! :O Saatte olla varmoja et jos se joskus menee rikki, mä järjestän oikein kunnon bileet! :D

Tänään tuli kyl kirjoteltuu ehkä vähän liikaa... En usko et kukaan jakso lukee tätä postausta kokonaan mut sain mä kuitenkin asianki kerrottuu :) Ja hei, jos joku yhtään tätä mun blogia selaa, edes vähän joskus vilkasee, niin pistäkääpäs komma tähän tekstiin tän viikon sisällä! Tän tempauksen nimi on siis aktiivinen lukija -kontrolli, joku saattaa muistaakin TÄMÄN :> Ja jotta teidän ei tarviis laittaa ihan tyhjää kommaa, vastatkaapas tähän kyssään: Mitä teette/olette tehneet hiihtolomalla? Jokainen komma tarvitaan :)

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Uusi ulkoasu ja kampanja suunnitteilla ;)


16 kommenttia:

  1. Måij...Mie luen joka päivä,ofc:) Ja no mie meen keskiviikkona laskettelulomalle,ihanaa;)))

    VastaaPoista
  2. Moj, Tille! No mä luen sun blogia ihan, joka päivä melkein joka tuntikin. :D Ite olen jo viettänyt hiihtolomani 2 viikkoa sitten, mutta kyllähän oli kivojakin asioita lomalla esim. Kun mentiin pikkusiskon kanssa elokuvateatteriin. ;)

    VastaaPoista
  3. mieki luen jokapäiä blogias, ku tulee tekstii.. tai no sillonko kerkee - ny oon panostanu irl-blogiini niin hullusti, ja nytten alkanu taas vähän panostaa panfu-blogiinki.. ja tietty shoppailut yms vie aikaa ihan hullun kauheesti..

    muttah, blogiasi luen ofc (:

    noo.. kotona ollaan viikonloppu, tänää shoppailtiin. jajajaj, löyty sellanen tuubi-huivi/pyörökaulahuivi, miten jokainen sen sanoo, ja suklaatia ja hepolehtiä.. lisää mun hullunkurisia juttuja täältä; www.pauliinaaaa.blogspot.com -kenties olet käynytkin? :D

    -xalia

    VastaaPoista
  4. Kyllä luen joka päivä. Jaja, meilkein koko ajan katon hallintapanelia, olisko Tilleananakselta tullu postausta. ;D

    VastaaPoista
  5. Noo... Mä oon siis täälä ihan sikana! Käyn kattoo ihan joka päivä postaaks sä. Ja noo.. mun hiihtoloma oli viimeviikol kun asun helsingis. mut menin mun isän Kaa Barcelonaan:)

    VastaaPoista
  6. Moro! Mä luen sun blogia joka päivä ellei se nyt ole "ihan mahdotonta". Mä en kauheest tehny hiihtolmal mitää kävin vaa Serenas ja Jumbos siel oli kummassaki kivaa.

    Joanna

    VastaaPoista
  7. Kyllä totta kai minäkin luen. No, hiihtoloma oli viime viikolla, suurimmalta osalta olin kotona. Tampereella kävin.

    VastaaPoista
  8. Hei tiitu, oot saanut multa "Innokas bloggari-palkinnon" Kurkkaa blogini (:

    t. xalia

    VastaaPoista
  9. Luen jokaikisen uuden postauksen blogistasi. Mä en tehny lomalla mitään mainitsemisen arvoista, tai no kävin mie Seinäjoella. :)

    VastaaPoista
  10. Moih!

    Mäkin luen joka kerta sen tekstin, mitä oot kirjoittanut.

    Mulla oli viimeviikolla hiihtoloma ja mä kävin kaupungilla ja cittarissa pariinki kertaan. Olin mun serkun kaa ja silleen :)

    Sain taas piirrustus innostuksen sun yliksestä yllättäin : D

    VastaaPoista
  11. Mä luen joka päivä tätä blogia.

    Hiihtolomalla mä oon vaan kotona ja käyn kaverillakin.

    VastaaPoista
  12. omg miten voit luulla ettei joku muka lukis sun blogii..? o.O

    ookoo oon täysin pihalla mitä panfus nyt tapahtuu... päivittäkää mut sunnuntaina tiedoilla... jaja oon nyt siis levillä, ja sen takii en tiiä mistää mitää ((:

    VastaaPoista
  13. nOh,luin sun blogia.Olin Panfus,bloggailin,jjaa olin serkuilla,elokuvissa

    Ja monessa muussa paikassa.

    Jaksoin lukea loppuun Tilleananas :D

    VastaaPoista
  14. Muuten, mulla olisi pikkuinen kysymys. -"Tuo kuva, joka on sun blogin tilaston vieressä niin mistä olet saannut sen ite en näe sellaista." Tuo kuva jossa lukee "Päivistykset".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vaan on... En tiiä johtuisko se päivittyneestä Bloggerin versiosta vai mistä, luultavasti just siitä :) Mulla ainaki on tää uudempi versio, entäs sulla?

      Poista
  15. Mulla taitaapi olla vanha, mutta miten sen voi vaihtaa, jos tiedät?

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!