Lukijat

sunnuntai 26. joulukuuta 2010

Lupauksia uudellevuodelle!!!

Terveppä terve, Pandat!

Ajattelin lisätä PPP-liiton toimintaa! Uudenvuoden-aattonahan perinteisesti tehdään lupauksia tulevalle vuodelle, vai mitä? Sitten voitte uudenvuoden tullessa käydä tekemässä hyvän lupauksen kirjoittamalla sen kommentteihin. Lupauksienne eräpäivänä järjestetään äänestys, jonka eniten ääniä kalastellut lupaus voittaa! Vielä ei tästä tapahtumasta löydy tietoa liiton sivulta, mutta laitan sen sitten, kun on sopiva ajankohta! ;)

Muuten, kun meillä sitten vihdoin tuli näkyviin se bloggari äänestys, olin tosi yllättynyt. En olisi millään uskonut pääseväni siihen! Tähän mennessä olen bloggaillut vain kuukauden, joten olen vielä aika tuntematon kirjoittelija. Ei siis varmasti ole ihmekkään, kun olen viimeisellä sijalla tässä skabassa. Mutta onhan minulla jo 10 ääntä! Kiitän sydämestäni kaikkia, jotka ovat äänensä minulle suoneet! <3 <3 <3 Ja onhan vielä aikaa äänestää huomennakin!

Lämpimästi, pieni bloggaaja, Tillervo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!