Lukijat

sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Varokaa roskaposteja + viikon arvoitus!

Huomenta ja hyvää laskiaissunnuntaita kaikille!

Mulle meinasi tänäaamuna käydä aikamoinen vahinko! Muistin käydä katsomassa muiden postieni ohella myös roskapostinikin, ties mitä kaikkea sieltä löytyy... ja löytyikin! Kaksi omakuva-kilpailuun osallistyvaa työtä oli livahtanut salaa roskapostieni joukkoon! Ajatelkaas, jos en olisi huomannut niitä ajoissa, ne olisivat varmaankin joutuneet poistetuiksi ja tietenkin ulos kisasta! ¤_¤  Roskapostilaatikkoon voi joutua sellaiset viestit, joiden lähettäjä ei ole tunnistettavissa. No onneksi ne kuvat nyt sitten ovat turvallisesti tuolla "kilpailut ja kunniamaininnat"- sivulla, käykääpäs katsomassa! =D Kaikki kuvat ovat erinomaisen hienoja!

Tässä on teille myös viikon arvoitus! Keksittekö, mistä tämä käärme on mahtanut kurkistaa? Kirjoita siis kommentteihin paikka, mitä epäilet. Kommentit olen laittanut "kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen"- tilaan, ettette pääse matkimaan toistenne arvauksia! =D

Lämpöisesti, Tillervo

P.S. Huomenna julkaistaan tässä blogissa Pandun hassu haastattelu! ;)

P.P.S. Tässä on Avataren PPP-jäsenkortti! Ole hyvä! 


 

16 kommenttia:

  1. Vastaus on Viidakko!

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  2. Juu olin äsken Spindillä ja vastasin, vahingossa hänen tilillä. No minä se kuitnkin olin!

    ♥Unimuru♥

    VastaaPoista
  3. Tuo käärme...sehän on pelottavan metsän oma käärme!

    VastaaPoista
  4. Se on Metsästä! Tarkalleen sanottuna, "pelottavasta" Metsästä... xD

    VastaaPoista
  5. Moi tillervo! Mulla ois sulle kolme kysymystä. :)
    1. Ku mä laitan mun blogiin jonku linkin, niin sit ku se teksti on valmis en voi klikata sitä linkkiä jos se menee johonki kuvaan. Sun blogissahan voi. kysyisin sitä et onko mun blogi jotenki omituinen vai onko siinä erinlaiset asetukset ku sulla?
    2. onko sulla sama kuvan muokkaus ohjelma ku anskumurulla? Jos on niin mikä sen nimi on?
    3. Voinko tehdä samantapaisen sivun ku sun blogissa toi pandatrumps- kortit?

    VastaaPoista
  6. käärme on siellä pelottavassa metsässä heinikosta kurkistaa

    VastaaPoista
  7. 1. Meillä on ihan samanlaiset blogisysteemit. Mulla linkit ainakin toimii, kunhan merkkaan linkkityökalulla ja tallennan osoitteen siihen. Enempää en osaa neuvoa. =(
    2. On mulla, vähän vanhempi versio vain. =D Eli Photoshop CS 3
    3. Tottahan toki voit tehdä semmoisen! Keksisitkö kuitenkin siihen jonkun pikkuisen erilaisen idean?

    VastaaPoista
  8. se on metsässä ja toi on kiva idis toi enkka kirja nii et onnee sen kaa t:cello

    VastaaPoista
  9. KÄÄKS!!! Mun pitää äkkiä käydä tarkistamassa roskaposti!! Mä oon sairaana =( Onneks ei tuu poissaoloja koulusta kun on viikon loppu... ja sitä paitsi maanantaina on hiihtoloma XD

    VastaaPoista
  10. Toi Käärme on Pelottavas metsäs

    VastaaPoista
  11. Mooi Tille!
    Se käärme on viidakossa siel jossaki puskassa! Noi viikon arvoitukset on kivoja!! Ja sun blogikin on mahtava!!!

    -PP

    VastaaPoista
  12. Joo! Keksin! Kiitos Tillervo!! :D

    VastaaPoista
  13. Veikkaan että merirosvobaarista.... -___-

    VastaaPoista
  14. Luulisin että toi on pelottavas metsäs

    VastaaPoista
  15. Pelottavasta metsästähän tuo(?)

    -flora-prinsessa♥

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!