Lukijat

maanantai 4. huhtikuuta 2011

Tilaukset tauolla...

Ihanaa iltapäivää Pandaseni...


Heti ensitöikseni kerron teille siitä, että yläkuvatilaukset ovat tauolla. Tai ovat olleet jo pitkään. Kirjoitin siitä jo tekstin tilausten sivuille, ja myös tilaussivun kommentteihin, mutta silti mulle vain koko ajan tulee lisää tilauksia. En tietenkään kiellä sitä mitenkään, mutta valitettavasti en voi toteuttaa niitä. Toteutan vain ne entiset, jotka ovat odottaneet pisimpään ja löytyvät mun muisti/tilauslistastani. Sitten, kun olen ehtinyt toteuttaa ne, otan seuraavat kolme nopeinta tilaajaa. Kun taas olen toteuttanut nämä kolme, otan taas kolme seuraavaa ja niin edelleen. :DD Ajatelkaas, jos minulla olisi kymmenen tilauksen jono... pahimmassa tapauksessa joku tilaaja ehtisi lopettaa ennen kuvan valmistumista. :( 


Sitten vielä haluaisin teidän, jotka tilailette, miettivän tarkkaan, miten ja mitä tilaatte! Esimerkiksi jos olet tilannut jo joltakulta muulta tai olet itse tekemässä ylistä, ei kannata tilata enää multa. :) Ja muistattehan perustella, minkälaisen yläkuvan haluaisitte, ettette vain niin sanotusti osta sikaa säkissä! Olisi hyvä tietää, minkälainen teema esimerkiksi on tähtäimessä!


Lämpöisin tassuin, Tillenne


P.S. Tässä on Vitsitille PPP kortti? Vitseille? Vitsille? Äts... En osaa taivuttaa tätä nimeä, mutta ymmärtänette, että kyseessä on panda nimeltä Vitsit. :DD



13 kommenttia:

  1. Miten yläkuvan pystyy laittamaan blogiin kun en osaa. :(
    Voit vastata kysymykseeni blogissani.

    vastausta odotellen
    lumikoira1234

    VastaaPoista
  2. kiitti tille! eli kiitos siitä jäsen kortista!

    VastaaPoista
  3. Eli... Voinko nyt valmiiks tilata yliksen?!

    VastaaPoista
  4. MOI! Voitteko lukee mun blogii osoite on tässä

    http://sixsax1panfublogi.blogspot.com/ jos luette se on mun unelmien täyttymys


    Tassuttain sixsax1 ja mex

    VastaaPoista
  5. Tämä ei tähän asiaan niinkään liity, mutta voisitko tehdä edes jossainvaiheessa minun ja Rootzan blogiin sen kuvan? :[[ Olemme kipeästi kuvan tarpeessa!

    VastaaPoista
  6. Moi tille voitko kertoo miten skannataan kun en osaa?? Pliis help me!

    Tassuttain Bubi-Panda

    VastaaPoista
  7. tilervo ota yhteytä mun uuteen blogiin osoiteessa lea kalervonkatu 20-22.i hyviä luku hetkiä

    VastaaPoista
  8. Anzu, panduska jan rooza: Ylikset eivät nyt (vieläkään) ole tilattavissa. :( Ilmoitan siis HETI, kun otan niitä taas vastaan. :)

    Bubi: Mä neuvoin jo "täältä apua ja kuvia"- sivulla. Käypäs katsomasta sieltä kommista.

    VastaaPoista
  9. Tille en löydä sitä mistään :( :C

    VastaaPoista
  10. Mut Tille! Kun pyysin aikoja aikoja aikoja sitten yläkuvaa jossa pandat uisi järvellä. Että siinä näkyisi myös rantaa. Rannalla olisi pandoja omalla pyyhkeellään. Ja tietty aurinko rasva purkki.
    -PANVU

    VastaaPoista
  11. Bubi, se vastaus on hävinnyt johonkin taivahan tuuliin, tässä uusiksi; skannereita on olemassa kahdenlaisia, ihan skannerin nimellä tai sitten sellaisia monitoimitulostimia, joissa on skannaustoiminto mukana. Jos teillä on sellainen, on tietsikalla joko skannerin oma ohjelma tai sitten jollain kuvankäsittelyohjelmalla voi "lukea", eli skannata kuvat (useimmiten enkuksi import). xD

    Panvu; mä sanoin jo että tauko on vielä menossa, tilaa sitten kunhan saan entiset valmiiks. ;))

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!