Lukijat

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Maalaistyttö Kaupungissa

Mörgens pandut! :D 

Arvatkaas mitä tein tänään Panfussa? Se oli kyllä todellinen ihme... Vietin nimittäin melkein kokonaisen tunnin Kaupungilla! :o Miettikää! Tällainen maalaistyttö sellasessa täyteen ahdetussa paikassa... Aika huono yhdistelmä! Vaikka olihan mun jotain tekemistä pakko keksiä... Kaupunkilaisen kuteet vaan niskaan ja menoksi! ;D

Aluks kun menin kaupungille, siellä oli suunnilleen joku vajaa 10 Pandaa. Sitten sinne tuli muutama tuttu... Pari lisää... Ja vielä muutama... (Olenko Pandamagneetti?) Ja sitten jotain muitakin... Lisää... Ja ne joilla vähänkin on matikkapäätä osaavat ratkaista tämän laskutoimituksen: 

Kaupunki + keskipäivä = paljon Pandoja eli pyöristettynä ruuhka



Myönnän kaikille tehtävän oikein ratkaisseille 10 + matikasta välitodistukseen jouluksi!


Niin mihinkäs me jäätiin? Hmm... Siihen kun tuli ruuhka. Joo. Me paettiin pandamassoja katoille, kun siellä nyt sattui olemaan vähän väljemää :-D Ja jatkettiin keskusteluja siellä. Sain muuten jossain vaiheessä päähäni vaihtaa ihanan toimittajavaatelookkini kaupunkilaismaiseksi... Joo, arvaatte varmaan et pukeuduin pojaksi ;D (10 pistettä taas arvanneille!) Se mun asu oli muuten aika uskottava... Joku tyttö oikeesti tuli pyytämään mua poikkikseks xD Meidän keskustelu meni jotenkin näin...
Sandra: tillervo
Minä: no?
Sandra: onks sulla tyttis
Minä: ei (tässä vaiheessa muuten arvasin mitä tulee seuraavaks...)
Sandra: voikko olla mun poikkis sit
Minä: en
Sandra: no
Minä: oon katos tyttö 
Minä: jos tajusit
Sandra: tillervo
Minä: no?
Sandra: oo mun poikkis

Sandra: jooko
Minä: en kun oon tyttö


Poikaa leikkimisen huonoin puoli... Zzzz... Ottakaa oppia :D 


Tossa oli siis mun päivä Panfussa... suunnilleen. Kyllä me oltiin vielä lopuksi vähän aikaa Panduzkin majassa ja niin edes päin, mut kuitenkin (= Ja muuten olihan mulla muutakin asiaa... Pari kivaa ja lyhyttä juttua loppukevennykseksi ;D




Ja mun tuoreimman googletus kuvahausta on... iPanda! :D Eikös ookkin aika ylisöpö? <3 Oi kun mä haluisin itelleni tommosen... Onks kellään teillä tommosta? 


Ja toinen loppukevennys on... Ha-ha-ha :D Tajusin justiinsa eilen et Bloggerissa voi vaihtaa kielen. Tai oikeestaan äiti tajus sen... Me onnistuttiin säheltämään mun blogi jollekin ihmekielelle ihan vahingossa... Se näytti tältä: 











Toi on muistaakseni Arabiaa :D Kokeilkaas tekin joskus... Öö hei miten tähän saa Suomen?


Tassunjäljin,

1 kommentti:

  1. Mooi tillee :D oletko lukenu sen Haaste postauksen? Juu... Haastoin sinut mukaan >:D meeppä lukemaan oi ystävä rakas xD
    osoite:
    http://edinelama.blogspot.com/2011/10/hei-taas-kaikki-rakkaat-ihmiset-ja.html#comments

    Sienis (Ed) :D

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!