Lukijat

keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Joululahja-viikko + uusi ulkoasu ;D

Heips pandanpapuset! <3 :)

Mä sain hannikselta joululahja-viikon lahjan :D


 (Ihana idea sulta, hannis! ;) Ja nyt mun pitäis antaa se eteenpäin jollekin... Hm... Se lähtee mun kautta eteenpäin Emputskille :), joka on kommannu mulle lähiaikoina erityisen paljon. Joten Emputski, kopsaappas alla oleva teksti, kuva ja lähetä eteenpäin ;D

Säännöt:
• Jos saat joululahjan, tee kuvan mukainen teksti blogiisi. Ota kursiivit ja alleviivatut pois. Alleviivattuja saat siis muuttaa oman mielesi mukaiseksi.
• Voit antaa lahjan myös Panfussa sellaiselle pandalle jolla ei ole blogia! Jos sinulla ei ole blogia, ja saat lahjan, sinun pitää antaa se seuraavaksi jollekkin bloggarille. Voit antaa sen bloggarille kommenteissa tai Panfussa.
• Säännöt pitää näyttää!
• Jos annat lahjan jollekkin, pitää sinun kertoa se Panfussa tai kommenteissa!
• Säännöt voit kopsata mistä tahansa, kunhan ne ovat lahja-viikon kampanja.
•  Hannispanda on keksinyt kampanjan!
• Kopioithan "Joululahja-viikko" ja "Esimerkki" kuvat postaukseen?
• Kampanja loppuu 25.12.2011
• Kun saat lahjan, niin jaathan postausta nopeasti eteenpäin, sillä aikaa on vain viikko!

Siinäpäs oli (:

Oottekos jo muuten huomanneet blogini uuden ulkoasun? Ois pitäny valmistuu jo aikoja sitten, tiedetään tiedetään... Inspispuute vaan on sattunu vaivaamaan mua koko tän pitkän joulukuun :/ Mut kiitos tän yhä vaan lähestyvän joulun, mä sain kamultani kortin... jossa oli pari sellasta pientä yksityiskohtaa josta mäkin sit viimein sain vähän fiilistä piirtämisiini :3 Mut nyt mä oon kuitenki valmis, ja oon ihan tyytyväinen. Ylis on riittävän söpö, ja löysin sopivasti natsaavat värit linkkeihin, fontin otsikkoon, taustakin käy ihan hyvin... Vai onks se ny liian vihree? ;o Mulle ainakin kelpaa, mut kertokaas te viel vähän mielipiteitänne (:

Joulu se vaan tulla jolkuttaa - ihan oven takana jo, enää pari yötä H-hetkeen (eli aattoon) :o Oonks mä ny varmasti hankkinu kaikki lahjat? Postittanu kortit? Fiilistelly tarpeeks? Voih... On se joulu vaan loppujenlopuks aika stressaavaa aikaa, kaikista rauhanjulistuksista ja nuoskalumesta ja uudesta ulkkiksesta ja pienistä myyristä (!!) huolimatta. Mut joululoman pitäis helpottaa, millonkas se alkaa teillä? Ja mitä meinaatte tehä? ;) Mä aattelin saunoo, syödä pipareita, käydä keilaamas ja jotain tollasta perinteistä... Ja avata lahjat tottakai, ja viettää laatuaikaa perheen kesken :) Sen takii mä aattelin olla bloggaamatta tuolloin aattona, et saisin vaik pelata komin kanssa jotain kivaa lautapelii sen ajan, mitä oon varannu bloggaukselle. Mut enköhän mä kuitenki käy Panfussa, ainaki toivottamas hyvät joulut ;D Mut 21 päivä on menossa, melkein lopussa jo, joten käykääs kurkkaamas päivän luukkuun!










Mun arvotus liitty Panfun kävijämäärän nousuun, mut itse Panfun kalenterista tupsahtaa tänään ladattava ohje joulukekseihin :3 Suosittelen lämpöisesti kaikkia leipomisesta pitäviä lataamaan sen itselleen :D Oottekos muuten huomanneet, et Panfuun sataneen lumen ohella myös vesi-ilmapallot ovat jäätyneet, eli voittekin sit heitellä lumipalloja x)

Tassuittain,
Tillervo









P.S. Kiitos, Ria :D

7 kommenttia:

  1. Mun blogi on bannattu - ikä ei riitä, heihei? ilmotatko muille jos kyselee. T:Joanna19

    VastaaPoista
  2. Woo! kiitos tille :)<3 laitampa sen heti blogiini ja lähetän jollekkin :)

    VastaaPoista
  3. Ainiin, saat Hiihdä läpi Panfun haasteen! Tsekkaa tuolt lisää :)


    http://emputskinpanfu-blogi.blogspot.com/2011/12/heihh-tama-on-jo-miun-toka-postaus.html

    VastaaPoista
  4. Moikka miten liikkuvia kuvia voi tehdätuohon loppuun ensim oman pandan naamasta?

    VastaaPoista
  5. Mimosa: Mä teen liikkuvat kuvat Photoshopilla, eli sillä ohjelmalla millä mä viimeistelen kuvatkin :) Sitten vaan piirrellään liikuneet kohdat, pistetään pyörimään ja - valmista tuli! ;D

    VastaaPoista
  6. Meri kristmäs Tille! Vietä hauska joulu! :)

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!