Lukijat

perjantai 14. tammikuuta 2011

♥ Ensimmäinen kuvapostaukseni ! ♥

Terveppä terve, Pandaset! ♥ ( Haa! Opin tekemään sydämmen ♥)

Minulla on nyt se kuvapostaus, kun joskus sanoin sellaisen pitäväni. =) Tässä olisi lievästi sanottuna muutamia kuvia edellispäiviltä sekä myös tältä. No, ettei menisi liian pitkiksi selittelyiksi, niin aloitetaan suoraan!!!


♥ Eli tässä olemme jonkun majassa (en edes tiedä kenen), aika suurella porukalla, kuten kai huomaatte... Joukossa on aika monta bloggaavaa pandaa esim. katak, tamapanda, PandaPomo11, lotusjasmin, Sasse... Ja tosi monia muita. Meillä oli tosi hauskaa, vaikka ainahan meillä on! =D


♥Tämä kuva on eiliseltä, silloin olin Jaden kanssa minun majassani. Tehtiin siellä hymppiä ja keksittiin kivoja lempinimiä. Minusta tuli kaiken pölinän laskeuduttua Tilleropallero. (Huomaa, ei Tillervopallero, vaan Tilleropallero!) Muita lempinimiäni itse Tillervon ja Tilleropalleron lisäksi: Tille, Tiitu, Tillis... Augh, en muista enempää!

♥ Tässä ollaan kanssa Pallero-taktiikalla liikkeellä. Siinä on Valopallero, Tilleropallero ja Ellupallero. Jadepallerokin oli täällä... Se katos! Ja meillä oli myös tosi hauska lumisota, jonka Jadepallero keskeytti...


♥ Tässä olemme taaskin katakin kanssa, jossain, edelleen tuntemattomassa majassa. (Kuva on eiliseltä.) Meitä nukutti koko ajan, mutta sielläkin oli tosi kivaa! =)

♥ Ja tässä on sitten myös muille Unelmiesi Pokopet-kisaan osallistuneille tällaiset palkintokuvat. Toivottavasti pidätte niistä!

♥ Tämä kuva on Kamarian 242-vuotissynttäreiltä, toissapäiväinen kuva siis. Alisa taisi tuossa eilisessä postauksessa kirjoittaa siitä jotakin ja littoipa pari kuvaakin siihen samaan syssyyn.



Sama juttu, kuin tuossa äskenkin. Taisin jäädä jonkun alle... Olinhan juuri ollut vauvakoneessa. Löydättekö minut? Muuten Panfun kuvagalleriasta löytyy näitä synttärikuvia lisääkin. Ja niissäkin olin jonkun alla...


♥ Ja tämä tässä on se linnan kauan kaivattu luistelurata, tämän päiväinen juttu siis. Joko kokeilitte sitä? Voin ainakin vakuuttaa sen olevan lähes unohtumaton kokemus. Äkkiä jäälle vain, kaikki! Ellakin uskalti lopulta, joten ei luulisi olevan ongelma teillekkään!


Lampimin ♥ sydämmin, Tillervo & Alisa
P.S. Muistakaakin kirjoittaa niitä adjektiiveja, jotta saisin sen tarinan tänne blogiin vielä tämän vuoden puolella!!! Ja jos joku ei satu muistamaan tai edes tiedä tästä tarinasta, voisi lukea eilisen tekstin.

8 kommenttia:

  1. Moi (:
    Missä oot tehnyt yläkuvan??? Ja missä oot tehnyt ne muut, vaikka se sisni- keltaisen koiran tai sen, en tiiä mkä eläin se on, mutt se on tosi hieno. Saanko tiätää???
    // frekulina

    VastaaPoista
  2. yläkuvan oon tehny Photoshop-ohjelmalla ja kuvakuutiot olen tehnyt myös sillä. (Makroilla) Se sininen koira on Chuchun piirtämä yhdessä piirustuskisassa. Ja laitan sut sinne liittoon.

    VastaaPoista
  3. Kiitos Tillervo! Kiitos kiitos kiitos oikein paljon!

    VastaaPoista
  4. Moi. Ok kiitos. Mulla ei oo Photo Shop ):

    VastaaPoista
  5. Moikka tillervo! Ajattelin kysäistä sitä että voisitko liittyä mun liittoon?

    ps.mä olin tuol yhes kuvas!(tais olla eka kuva)

    Sasse

    VastaaPoista
  6. moikka tillervo voitko olla mun blogin lukia tai edes käydä siellä mä oon jo sun :D
    sen nimi on Mipan sivut

    VastaaPoista
  7. Heeh vähäkö repesin, kun näin ton sinun uuden ylä kuvan ekaa kertaa... En tiedä miksi se on vaan nii läppä... Eikös toi laiva oo disney landista, panda oma piirtämäsi ja kamera se sinun kamera, jolla otit meijän kisusta kuvia joulu lomalla?? nWn >W< .__. ;-D :-I :) ;) :( ;( =) =( =/ ;/ :/ =? TT^TT
    TT-TT *-* '-'

    Eikös ookki hienoja hymijöitä!!

    T: Jenzka Anime-hullunne

    VastaaPoista
  8. moi ja hieno Bogi ihan ihan ihan BEST logi

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!