Lukijat

maanantai 3. tammikuuta 2011

Muutama mukava juttu ;)

Hola, Pandaset!

Minulla on teille muutama kisa tyyppinen juttu tänään. =D Toinen niistä kuuluu näin:
Oletteko ehkä jo huomanneet sen pienen tyttöpandan, esimerkiksi PPP:n lupaus kampanjan uudessa kuvassa? Koska onnistun joka kerta piirtämään melkein samallaisen panda neidin, ajattelin tehdä siitä vakiintuvan PPP-liiton maskotin. Mitä mieltä olette? ;o Ja pitäähän sille keksiä nimikin! Jospa te voisitte vähän jelppiä minua?  Jos tulee mieleen jokin oikein hyvä nimi, laittakaa vain kommentteihin. Aloitan erinäisten vaihtoehtojenne pohtimisen ja niiden sopivuuden miettimisen sitten 5.1, joten nimien tulisi olla ennen sitä kasassa.

Toinen pikku puuhistani teille on tällainen: Mikä on lempipaikkanne Panfussa? Hengaatteko kaupungilla vai pompitteko pnnahduslaudalta veteen? Teen kyselyn sitten jonkin ajan kulutta, joten miettikääpä suosikkejanne vähän aikaa! Tässä on muutama hieman valaiseva kuva teille näistä paikoista! Niissä minua auttoivat Mustekala ja Erika2.



8 kommenttia:

  1. Nooh... Aika hankala... Sen nimeksi voisi tulla vaikka... Missi? Minusta sille pitäisi keksiä myös "henkilöllisyys" siis mistä se pitää, yms.

    -Maikku

    VastaaPoista
  2. No moi Tillervo! :)

    Musta sille ois tosi kaunis nimi tälläinen kuin:
    Maisa. ;D
    Tai Alina ;D
    Kumpi vain :D

    Sekoillen,
    Mardis ;))

    VastaaPoista
  3. NO JENZKA TIETENKIN!! Ei tosi vitsit vitseinä...

    Vaikka Alise se olisi hyvä Tai Tillervo, Tai Vappu tai Mei

    VastaaPoista
  4. Kiitti kaikille, jotka on laittanu nimivaihtoehdon! Mutta vielä voi laittaa lisää!
    Muuten tänään, kun oli tullut se uusi "VUODENPANDA"-kisa. Lähes kaikki oli äänestäneet tuma2k10. Uskon hänen olevan hyvä piirtäjä, mutta onko hänellä blogi johon piirtää? Yritin epätoivoisesti etsiä tämän blogia, mutta eipä onnistunut. =( Voisiko joku auttaa?

    VastaaPoista
  5. TILLERVO sanonko mikä olet TUMA2K10 on KUUKAUDEN BLOGGARI muutaman kuukauden takaa!!!Missä panfuttomassa puskassa sinä olet ollut silloin, vai olitteko te silloin jossain reissussa, ei pahalla...

    VastaaPoista
  6. Mun mielestä on Alice!

    Terkuin Spindi!

    VastaaPoista
  7. Heipati hei tillervo :)
    Haikailit kuka oon, niin voin kertoa itse, olen bloggaillut viime vuoden heinäkuusta asti, ja olen myös kuukauden bloggari muutaman kuukauden takaa.
    Ja täs on sitten mun blogin osoite kun halusit tietää ;): http://tuma2k10.blogspot.com/

    VastaaPoista
  8. OOPS... Nolona oon... Anteeksi tuma, kun en ole ajatellut sua tarkemmin... Löysin blogisi ennen sinun ja Jenzkan keromusta, ja hoksasin heti nolona, että oletkin kuukauden bloggari! Sit tuli vähän hassut tunnelmat, ku olitte vastanneet... soori!

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!