Lukijat

maanantai 21. helmikuuta 2011

Ennätyksiä värkkäämään!

Pimpelipom, Pandapullukkaiset!!! =D


Kai muistatte, että mulla ei olis tarkoitus koskaan postata maanantaina? No... Mulla on teille niin paljon asiaa, että pakko oli nyt jotain saada tehdä tänne blogiinkin! 
Ensinnäkin: Tänään toimii tasokone! Kaikki sinne vaan nostamaan tasojaan! Itse pääsin 41-tasolle! Cool! Ja innostuin kovasti uudesta hymiöstä!


- Ja mä saan ihan luvan kanssa säikytellä viattomia Pandoja hämähäkki voimillani! Cool on sekin! Ja hämikset on södejäkin! 


Alisa, musta hämikset ei ole mikään maailman ihanin elöinlaji... Eikä tänään pitäny olla sun vuoro kirjoittaa! Tän postauksen piti olla kokonaan mun kirjoittama! Tai no... antaa olla. Antaa tuon kohdan jäädä. =) Mulla oli tähän vielä muutama asia:


Musta on tosi ihanaa, kun jaksatte tehdä ennätyksiä! Ihan mahtavaa, kun innostutte mun ja Alisan hössötyksistä! Tosin välillä saatan olla ihan solmussa joidenkin asioiden kanssa. Sen takia mulla saattaa tietyssä asiassa kulua aimo tovi, vaikka sitä kuinka odotatte. Kärsivällisyyttä! 
Ja toiseksi: Kiitos, Panfu6b, tilauksestasi! Tähän sanoisin toimitus ajaksi korkeintaan viikon. 


Lämöisin ♥:min, Tillervo ja Alisa


P.S. Toivottavasti Max jaksaa puhaltaa ne pallot! Vähän kyllä epäilyttää, kun en itsekkään aina ihan jaksa... edes yhtä... XD Multa loppuu happi ja alkaa huimata. Huuh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!