Lukijat

torstai 10. helmikuuta 2011

Five to go!!!!!

Terhakkaa torstaita, Pandapalleroisille! ♥


Tää on mun ihka ensimmäinen ikioma postaus! (Siis nyt ei kirjoita Tille, vaan Allu!) =D Allu, eli Alisa! XD Mulla on teille viisi asiaa: (Toivottavasti saatte selvää, en oo mikään maailman paras kirjuri!)

  1. Tillellä on melkein 50 lukijaa, pandastista suorastaan!
  2. Mun ystävänpäiväkorttiin mahtuu ainakin vielä 5 nimee, mut aina sitä parempi, mitä enemmän niitä tulee! XD Lisää haleja, please!
  3. Tillen Pandatrump-hössötykseen se tarttee vielä ainakin 5 korttia... Tai kai se toivoo enemmänkin! (Katso sivulta "pelit ja pähkinät" kaikki jo valmiit kortit!) Ja ilmoittaudu mukaan, jos et vielä ole!
  4. PPP-liiton ensimmäisiin 50 perustajajäseniin mahtuu vielä 5 Pandaa... KIIREHTIKÄÄ!!!
  5. Sit vielä Maxin ja Ellan blogissa on ystävänpäivärunokisa, johon saa kirjottaa enintään 5... EIKU 4 RIVII! Osallistukaahan kaikki siihen!
Heh, tää postaus meni ihan vitosiks! Mun nimessäkin on 5 kirjainta... Sekoon kohta vitosten takii! XO Eipä mulla siis muuta... 

VITOSELLA MENNÄÄN, Alisanne! ♥

P.S. Tässä on Panfu6b:n tilaama jäsenkortti PPP-liittoon!


7 kommenttia:

  1. Heippodei Tillervo!
    Muuten, kun huomasit tuon musiikkisoitin jutun, löysitkö sen teko sivun mun blogista?
    Arvaa mistä mä löysin sen?
    Mä menin vahongossa johonkin saksalaiseen blogiin ja löysin sen sieltä..
    Tiedätkö muuten, että se Fireworks by Eva kappale on yhden bändin beFour ja vissiin ne muutkin ehk?
    Sulla on tosi kiva ja omaperäinen blogi! Oltaispa me joskus kuukauden bloggarei..

    VastaaPoista
  2. Ei, en löytäny ohjetta sun blogista, vaan jonkun enkkulaisen! Vähän niiku säkin! =D En tienny tota fireworksista... =D Ja kiitti kehuista!!!

    VastaaPoista
  3. xD... HEI SUN NIMESSÄ ON 8 KIRJAINTA! AlisaPPP... Tai ei... xD

    Jenzka sekoilee.. Taas

    VastaaPoista
  4. Hei voits tehä mullekki tollase korti??

    VastaaPoista
  5. Hei Tillervo!

    Voitko tehä mullekkin tollasen kortin?

    VastaaPoista
  6. Ööh... anskuliini sun pitäis olla liittyny PPP-liitoon... Tulkitsen niin, että voin liittää sut? Teen sun kortin... Seuraavaan bloggaukseen!

    VastaaPoista
  7. Moooooikka<33 (taas) ::D Niin asiaan, toi kortti näytti hienolta ja oon joillaki nähny tollasia?! Onnistuiskohan mitenkään että voisit tehä mulle tollasen..? Ilmoittele mun Blogisa? ::)

    ~Taffel~

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!