Lukijat

torstai 17. helmikuuta 2011

Hola Hola, Pandapapuset!

Mites teillä on päivä sujunut? *köh* Onko ollut mukava päivä? *köh köh* Mulla ei juurikaan… En päässyt ollenkaan kouluun, koska mulla on vähän kuumetta ja kova kurkkukipu. En juuri pysty puhumaankaan, mutta kun syö mynthonia niin pystyy vaikka laulamaan! No kuitenkin, ajattelin kertoa teille tässä postauksessa vähän enemmän itsestäni. 

Nimi: Tillervo
Lempinimi: Tille, Tiitu, Tilleropallero… Ihan mikä vaan! =D
Ikä: 11, tänä vuonna täytän jo 12, JES! ;D Panfussa olen ollut n. 260 päivää ja olen tasolla 40.

Tykkään eniten: Rakastan kuperkeikkoja, niin patjalla, ilmassa kuin vedessäkin. Tykkään myös uida, kirjoittaa, Panfuta, blogata, piirtää ja olla kamujen kanssa! =D
Harrastan: Tänä vuonna saa ensi-iltansa jo toinen näytelmä, jossa olen mukana. Sain jopa pääroolin! Olen myös harrastanut urheilulajeja kesäisin. Jos harrastukseksi lasketaan myös bloggaus, niin hyvä on. =D
Minusta tulee isona: Tykkään olla pienten lasten kanssa, joten olen haaveillut olevani lastentarhan hoitaja tai eskariope.  Lisäksi olen ajatellut näitä ammatteja: hammaslääkäri,  näyttelijä, laulaja, matkaopas, superbloggaaja, kiskanmyyjä, urheilija… Ei näy haaveille loppua! Tykkään kaikesta kultturelllista joten… En todellakaan tiedä!

Yleisesti: Asun maalla ja mulla on kaksi kissaa. Kom on mun ihan just ja just siedettävä pikkuveli. Äiti antaa mun olla netissä vaa tunnin päivässä... On se silleen aika paljon, mutta kaikki oleellinen pitäis keritä tehä siinä ajassa.

Lämpöisin ♥:min, Tillervonne



P.S. Chuchulle ylis "autan, jos osaan" -sivulla


P.S.S. Kissoillakin on tylsää ja tekemisen puute näin pakkasilla





3 kommenttia:

  1. Tiitu.. et sie sillee maalla asu.. tai siis maassaha jokainen asuu.. mut sie asut sillee kylässä... Noi teijän kissat on NII söpöjä.. MISA ON SÖPÖMPI!

    VastaaPoista
  2. Tillervo..... Tuo ruskee kissa näyttää iha Naalta, mun kissalta joka kuol..... i... ;(

    VastaaPoista
  3. Jenzka: Tiedätkö mikä oikein on kylä? Kylällä on paljon taloja vierivieressä ja siellä... No kyllä me ihan maaseudulla asutaan! Karkaileeko lehmät muka kylillä naapurin pihalle??? Meilla aina kävi niin... Oon tietääkseni sanonu sulle?
    Chuchu: Tosi surullista, et sun kissa on kuollu.
    ;( Lemmikistä luopuminen on aina niin vaikeeta... Oon itekkin joutunu kokemaan sen... Nyyh...

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!