Lukijat

maanantai 14. helmikuuta 2011

♥ Ihanaa ystävänpäivää! ♥

Heppatirallaa, Pandapalleroiset!

Olettekos jo ihan fiiliksissä??? Oletteko saaneet ystävänpäiväkortteja??? Tämä päivä on ainakin mulla lähellä sydäntä, niin sanotusti! Olen niin kiitollinen kaikille ystävilleni ja lukijoilleni ja kaikille muillekin, että olen "askarrellut" muutaman kortin teille! Annan puheenvuoron hetkeksi Alisalle. =D 


- Hyvää ystävänpäivää munkin puolesta! Tossa ylhäällä on se mun "halikortti", josta sain teiltä tosi paljon apua! Sitä tehdessä menikin pikkuisen enemmän aikaa kuin noissa Tillervon sähellyksissä! =D Älä Tille ota tosissas, leikkiähän tämä vain on! Tästä mun tarttee vielä laittaa kommentti Maxin ja Ellan blogiin, jotta hekin näkevät tämän. Tämähän on osaksi heillekin! Tuossa alla on vielä PPP-liiton tuoreimman jäsenen anskuliinin pyytämä jäsenkortti. Sydämmellisesti tervetuloa liiton piiriin! Kopsaa se tuosta!


- Juuri niin, Alisa kulta! Paitsi ne sähellykset... No, ne voi unohtaa ystävänpäivän kunniaksi... Enkä mä kyllä muutenkaan tuosta niin välittänyt... Alla on vielä mun ja Jenzkan yhdessä tekemä ilmapallotoivotus kaikille teille! Toivottavasti mun käsialaa ei tunnisteta...



HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! 

Lämpimin ♥:min, Tillervo ja Alisa!

2 kommenttia:

  1. xD kukaan ei tunnsita mun käsialaa.. se on tavallista hienompaa xD xD

    T: (yli innoissaan oleva) Jenzka ja Haleja kerjäävä Ed...

    VastaaPoista
  2. Voitsä tehä mullekki tollase jäse korti?
    .... 10- minan päästä.... HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!