Lukijat

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Mielipiteitänne?

Hellurei taas, Pandaset!


Kaikki... pyörii... Ääh mun pää meni ihan solmuun niistä pyörteistä! Ja vähän kaikesta muustakin. En tiedä teistä, mutta minusta kaikki tulee päällekkäin. Nettiturva-viikko, Kamarian kaukoputki, Gulliver... Ei kukaan voi tehdä kaikkea samaan aikaan... varsinkaan rajoitetulla peliajalla. =S Mä en ole vielä edes löytänyt kaikkia jyviä... No, kaikki te olette varmasti saaneet tarpeeksi tietoa näistä kaikista, joten siirtykäämme puhumaan jostakin muusta. Ajattelin kysellä tässä postauksessa teiltä mitä mieltä olette kaikista blogini jutuista: 
Vastaisitteko ainakin näihin kyssäreihin?


- Millaisia juttuja minun pitäisi tehdä tänne blogiini?
- Ovatko postaukseni liian pitkiä?
- Mitä minun pitäisi muuttaa, jotta viihtyisitte entistäkin paremmin?
- Mikä on teidän mielestänne turhanpäiväistä, vai onko sitä ollenkaan?
- Mitä uutta voisin tehdä?
- Mitä mieltä olet uudesta ulkoasusta?


Jos kehtaisitte vastata näihin kysymyksiin, saisin jonkin laisen kuvan teidän käsityksistänne. Ja tottahan toki saatte lisätä muitakin mieleen tulevia juttuja, jos haluatte! =D Mullapa ei tänään olekaan muuta... Ja muistakaa etten bloggaa huomenna, mutta tiistaina sitten taas!


Lämpöisin ♥:min, Tillervo

8 kommenttia:

  1. - Blogisi on oikein hyvä :) En nyt keksi mitään.

    - Postaukset on Mielestäni sopivia.

    - En tiedä. Minä ainakin viihdy hyvin ilman uudistuksia .

    - Mikään ei ole turhanpäiväistä!

    - Uutta.. Olen tosi huono neuvomaan joten jätän sen muille..

    - Se on oikein upea!

    Sori jos ei auttanu xD

    VastaaPoista
  2. Kiitti kovasti! Auttaa tosi paljon saada tietää, että mun blogi on ihan hyvä vaikkei mitään muuttaisikaan! =D

    VastaaPoista
  3. Hmm...
    - Potauksesi on välillä liian pitkiä... EI JAKSA LUKEA...<- laiska...
    -voisit vaikka... EN TIEDÄ... TEHDÄ VIDEOITA! Joo.. Tai ei..

    EN TIIÄ!

    T: Ed... (<- Jenzka[jos et tajuu... kato selitys Jenzkan Blogista Auttakaaa minua ja kisa sivulta]) nWn

    VastaaPoista
  4. Kiitti kovasti sullekin, Jenzka! Tiiän itekin et teen usein liian pitkiä postauksia, mutta näpit vie teenpäin. En yksinkertaisesti osaa kirjoittaa lyhyesti! =D Yritän kuitenkin supistaa niitä pienempiin kokoihin!

    VastaaPoista
  5. -Emmä tiiä,tää on hyvä ;´)

    -Ei musta,vaikka ne joskus pitkiä olisivatkin,kirjoitat kivasti ja selkeästi

    -Hyvä näin

    -Ei täällämitään turhapäivästä oo

    -Ihan kivahan se on ;)

    Sitten,minulla olisi kysymys.Eli miten teit ton diaesitys jutun,tai siin,miten sait siihen noita omia kuviasi?

    -Voisit tehä viikon pandan,jos haluut

    VastaaPoista
  6. Kiitti KOOVASTI sullekin, baletti!

    En tiedä, pitäisikö minun laittaa viikon Pandaa, koska sitä ideaa käyttää niin moni muukin. Ja muutenkin mulla on niin paljon kaikkea muuta sivupalkeissa... Mutta tätäpä on harkittava! Saattaapi olla, että teenkin! XD

    Tässä on vielä ohje diaesitykseen XP:

    Kuvat pitää ensin ladata esim. omaasi "picasa-verkkoalbumiin". Lisää sitten gadget nimeltä "diaesitys" ja valitse "lähteeksi" kyseinen albumi. Toivottavasti auttoi! =D

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!