Lukijat

perjantai 4. maaliskuuta 2011

Outoja kaksoisolentoja... XD

Hello everybody Pandas!


Tänään oli aika kummastuttava päivä... Ensin menin rannalle tavalliseen tapaani ja huomasin jotakin outoa. Siellä oli... Arvatkaas kuka? Siellä oli Anskuumuru! Jadetar oli vähän ihmeissään, kun hänen ystävänsä nimessä olikin ylimääräinen u- kirjain. Olihan se tosi hassua... olin mäkin vähän kummastuksissa, mutta tokko sitä Anskuumurua tohti morkata kuulun kaimansa nimestä. Ei nimi miestä pahenna, kuten sanonta kuuluu. Anskuumuru osoittautui ihan kelpo kaveriksi.


Sitten kaikki jatkui tavalliseen tapaan. Tai ainakin niin kauan, kun kerroin Jadelle tavanneeni kaupungilla JADETTAREN. Oli siinäkin vähän ihmetyksen aihetta. Kaksoisolennot ovat aika kummallisia, niitä taitaa olla miltei jokaisella Pandalla. Sitten mä menin sanomaan, että onpa elämä helppoa, kun ei omista kaksoisolentoa. Siinä paha, missä mainitaan! Samassa paikalle nimittäin pölähti tILervo. En voi käsittää, kuinka joku haluaisi yhtä oudon nimen, kuin mulla, mutta minkäs teet. Siinä sitten tuli ihmeteltyä tovi, jos toinenkin. Luulen kyllä, että tuolla salaperäisellä tILlervolla, on jotain samaa, kuin eräällä ystävälläni... ;) Tämä ystävä nimittäin katosi kummallisesti ennen tuon kaksoisolentoni ilmestymistä. Ja se kaksoisolento oli vasta tasolla 1... Osasi jo kiipeilläkin hienosti. Hassua!


Kertokaas muuten Pandat, oletteko te koskaan törmänneet kaksoisolentoihin?


Lämpimin tassuin, Tillervo: The one and only!


P.S. Jäsenkortteja tässä, olkaas hyvät!


 

6 kommenttia:

  1. Haa olen eka kommari! se onkin sun blogissa harvinaista, ku kaikki sun fani cludin jäsenet on kooko ajan täällä.. Kuten toi tILero... Hän on varmaan joku ihme hiippari joka yrittää varastaa sun maineen.. tai sit sä menit ja pahana teit TAAS uuden pandan<- paraski puhuja, mut olen vihane ja loukkaantunu["Miksi?" lue syy mun blogista, jos nyt kerkeät sen Tille fanituksen ohella...])SOORI! TILERVO!

    no jo on! jenskuja, jenzkoja ja jenskuja on joka lähtöön..

    VastaaPoista
  2. Nyyh kiitos tosi paljon aloin jo itkeä tuhannet kiitokset!!!

    VastaaPoista
  3. Joo,mä oon tavannut icepanda2:sen....

    VastaaPoista
  4. Apua!! Mulla on kaksoisolento!! Mä tapasin just kaupungissa FlOrA123:n!!!

    VastaaPoista
  5. Höh... Se FlOrA123:nen taitaa olla mun kaverin panda.... taitaa olla,että on paras kurkistaa sisään sen koneeseen.

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!