Lukijat

torstai 3. maaliskuuta 2011

Uusi kilpailu Pandartisteille!

Hipparullaa, mun omat pienet Pandaystävät!


Tänään pääsettekin oikein kunnolla piirtämään! Tarkoituksena on piirtää oma kuva sinusta Pandana. Kaikki suuret taiteilijatkin ovat aikanaa maalanneet/piirtäneet oman kuvansa ja painaneet tassunjälkensä historiaan. (Kuvan ei tarvitse olla sellainen, miltä sinä näytät Panfussa vaatetukseltasi, kunhan siinä on ajatusta mukana.) Odotan innolla omaperäisiä kuvia, onhan teissä niin monenkirjavaa sakkia! Ilmoitattehan kuitenkin mulle ensin, jos olette osallistumassa, jotta osaan varautua! Pandartistit valmiina? Lukekaa ohjeet! =D



  • Piirrä, maalaa, piirrä tietokoneella tai käytä ihan mitä tahansa tekniikkaa valmistaaksesi kuvasi
  • Jos olet tehnyt sen käsin, skannaa se koneellesi ja valmistele loppuun, jos se tarvitsee tehdä
  • Lähetä omakuvasi JPG- tiedostona vanhaan tuttuun Alisan sähköpostiin, eli             alisa.parpanpu (at) gmail.com tai laita se blogiisi, kunhan muistat ilmoittaa siitä!
  • Aikaa kisan päättymiseen on ensiviikon keskiviikkoon saakka
  • Palkinnoksi kunniamaininta sekä "taulukuva" (yllätys) voittajan työstä. Sen voi sitten kopioida sieltä kisa-sivulta itselleen 
Toivoisin aika paljon osallistujia! Ei pitäisi olla kovinkaan vaikea aihe! P

Pehmein tassuin, Tillervonne

24 kommenttia:

  1. Mä osallistun... varmaan, mutta kyllä minä yritän saada sen lähetettyä sinulle!

    VastaaPoista
  2. Mä osallistun, mutta käykö, jos vain piirrän ja otan valokuvan, sillä minulla ei ole skanneria... Teen siitä kyllä selkeän! Pliis saanko osallistua, koska rakastan piirtämistä!!

    VastaaPoista
  3. Hei Ellan ja Maxin kultaisen apuliiton jäsen kurkkaahan ellan ja maxin kultaista apuliittoa.

    VastaaPoista
  4. Mä osallistun vaikken oo hyvä piirtää. Toivotaan et saan siitä edes kelvollisenl.

    VastaaPoista
  5. Mä osallistun XD Mä niiiiiiiin rakastan piirtämistä. Mä olisin julkassu ajat sitten mun piirrustuksia blogissa mut meidän skanneri ei toimi =( Mut kai mä voin valokuvata sen piirrustuksen =)

    VastaaPoista
  6. no, mä ainaki osallistun en oo hyvä piirtää mut koitetaan nyt!
    ♥ hon

    VastaaPoista
  7. Tekniikka on IIIHAN vapaa! (Paitsi tietenkään ei ruutukaappauksia!) =D

    VastaaPoista
  8. Mun on pakko sanoo viele t Mä oon huono. Oon hylänny jo ainakin 2 piirrosta xD

    VastaaPoista
  9. Voi sua, Panhuli! Modernikin taide muuten kelpaa... Vaikka olisikin kuinka yksinkertainen tai kummallinen!

    VastaaPoista
  10. voi pahus, catrihan on tosi ihana tekee kynällä tai koneella :D saankos tämä artisti tehdä hiilityöllä?

    VastaaPoista
  11. Osallistun! Ehkä... Jos tulee hyvä... Oon katos huono piirtämään tietokoneella, ja pitää piirtää tietokoneella... No, katotaan tuleeko perille...

    VastaaPoista
  12. Maalatkaa vaikka lateksilla! =DD Kunhan siinä vain on jotakin... Pandamaista! Hih! Nyt odotan osallistumisia vieläkin enemmän, kun kuulee mitä tekniikoita käytätte!!!

    VastaaPoista
  13. Tai siis... Osallistun ihan varmasti!!!

    VastaaPoista
  14. No niin tillervo! (Jenzka on vihane TT^TT) Miks et tullu mun juhliin, vaikka lupasit?.. Anteeks et oon ilkee, mut mulle 300 on iso asia, vaikka sinulle se on ehkä vaan pikku luku... se on melkein vuos! TT^TT

    TJenzka, joka menee itkee sängyn alle, ja syö karkkii

    Ps: Aijon osallistuu sun kisaan, vaikka olen vihane! ._.! kulja!

    VastaaPoista
  15. Voi Tillervo, ihanaa kun järkkäsit kuvakisan! Mä niin tykkään piirtämisestä! Osallistun kilpailuusi pikimmiten.

    VastaaPoista
  16. =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
    Voitko muutes sinä, Tillervo, osallistua meidän blogimme kisaan? Jooko!-♥☺Punni&Lulu☺♥

    VastaaPoista
  17. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  18. Heips, Tillervo! Voisinpa vaikka osallistuakkin ;D oikeastaan minulla on juuri nyt paperia ja kynä esillä luonnosta varten :DD Sitten teen sen koneella

    VastaaPoista
  19. Lähetän sen sulle tänään! Yritän ottaa hyvän kuvan ku skanneri ei toimi. Varaudu järkytykseen xD

    VastaaPoista
  20. Kuvamuodoista vielä, kaikki käy, ei oo väliä onko skannattu, valokuvattu tai koneella piirretty. Skannaamisesta muuten, jos teillä on kotona vaikka vanhakin monitoimitulostin, jolla on voinu kopioida, niissä on useinkin skannaustoiminto myös. Kokeilkaa yhdistää sellanen koneeseenne ja sit vaikka Paintilla kokeilette tuoda (skannata) kuvan koneelle.

    VastaaPoista
  21. mä osallistun ja se on mu blogis kohta

    VastaaPoista
  22. Tillervo tiadoks: Laitan kuvan blogiin ja se löytyy sielt sivust nimeltä Kisat. :))

    Tassutellen,
    Sasse

    VastaaPoista
  23. Lähetin sen just. Toivottavasti siit saa edes pikkusen selvää. ja toivottavasti ehtii

    Tassuttain:
    Panfu6b

    Psst. Tää on toinen tili joten älä ihmettel miks mun nimi ei oo oikein xD

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!