Lukijat

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Onko Tillervolla nimipäivää?

Moikka kaikki Pandapampulaiset!


Olettekos vilkuilleet kalentereihin lähiaikoina? Tiedättekös, kenen nimipäivä tänään on? Tellervon! Ajattelin, että ehkä Tillervolla voisi olla samoihin aikoihin Tellervon kanssa nimpparit, kun niin samantapainen nimi on olemassakin. :DD Musta olisi hyvä, jos jokainen Panda voisi ihan kokonaan omien merkkipäiviensä lisäksi juhlia Pandasynttäreitä- ja nimipäiviä. Ainakin se olisi toisi mukavaa vaihtelua arkeen. :) V lauloi tänään mulle ihanan nimipäivälaulunkin... ♥ Hih, onkos teillä Pandanimppareita? Tai tiedättekö milloin oma Pandanne täyttää vuosia?


Lämpöisin tassuin, Tillervo

P.S. Jokos olette kuulleet sirkuksesta, joka huhujen mukaan on kohta tulossa Panfuun...
P.P.S. Olettekos jo huomanneet uuden profiilikuvani...?




3 kommenttia:

  1. moi tillervo! ehkä mun nimipäivä ois sellanen allun päivä xD vaikka sehän on pojan nimi xD noh varmaan tiiät sen juonen jos se allu8 on mun lempinimixD

    VastaaPoista
  2. Jeps. Hih... Alisalla taitaa muuten olla valmiskin nimppari...

    VastaaPoista
  3. Moi! Milloin minulla voisi olla nimi päivä ja olen työstämässä sinulle ryhmä kuvaa jossa on 4 ensimäistä lukiaa. ;)
    Piirrän sinut siihen saman näköiseksi kuin ylä kuvassa näkyvä kanda on! :D
    T: Nathalie

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!