Lukijat

torstai 23. kesäkuuta 2011

A-a-asiaa! (Jä-jäbä-jääbileiden musa saa se-sekasin...)

Te-te-terse Pandukat! :DD 


Jep, eli olen juuri tulossa bileistä... :D Hih, ensin olin siellä pingujen ihunilla jäässä kimmeltävillä estradeilla, ja sitten pidettiin biletuokiota mun majassa. :)) Se jääbileiden musa todella sai mut sekaisin... Tsihii... da-da-dance-e-ee! ;) Piti laittaa hetkeksi aina äänet pois, jotta sai jotain tolkkua ajatuksistakin. :D Noh jaa, se polkka taas menneitä mieleen tuo... Mä täällä ju-ju-juha-hannuksissa biletän. C= Voi kumpa voisinkin lopettaa tän se-sekoilun... mutta minkäs sitö voi jos on i-iloinen? Ei kun vain kaikki mu-mu-kaan! Ja nyt on aika ra-rauhoittua vähäsen ha-haastattelun ajaksi...


Eli nyt olisi vuorossa yhden jääbilettäjän,  haituvaisen pienikokoinen pika-haastattelu. ;) Aloitetaas...

Kuinka kauan olet ollut Panfussa?
- 440 päivää.
Okei, siis aika pitkään! :D No entäpä paras ystäväsi?
- Blogi tai hagianna.
Selvä pyy. ;) Minkä arvosanan annat Panfulle? (1-10)
- 9+.
Okkei. Onko terveisiä lukijoille?
Kääk, en oo ankka...   
                      









                                                                                   
Siinäpäs sitä. :D Kiitos kovasti, haituvainen! Muutapa minulla ei tälle päivälle ollutkaan... Paitsi Ehdottoman hyvää juhannusta jokaiikalleee!! ;) Viettäkää ihanaa lomaa, uikaa, nauttikaa grilliruoasta, herkutelkaa, pitäkää hauskaa, mökkeilkää, kalastelkaa -viettäkää hyvä kesä!

Kesäterkuin Tillervo <33
P.S. Täytyypä tähän lisätä pieni kuvakin. :D Siinä mä tanssahtelen discobileissäni ihanien ystävieni kanssa. <3 Tulkaa tekin mukaan ta-ta-tanssimaan!








P.P.S. Maija, kuvasi. :) Kopioi se tästä. 
 


















P.P.P.S. Kurkatkaapas tästä linkistä löytyvään blogiin. ;) Se luotiin tänään, mun ja Edin mielijohteesta. Kirjoittelemme siellä kissoistamme. :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!