Lukijat

perjantai 24. kesäkuuta 2011

Erinomaista juhannusta! :D

Tsaukki kesäpandat! :D

Nyt on siis niin että... Juhannus on saapunut! ¡¡yeah!! Hihih, minä suorastaan pakastan juhannusta! <3 Ja pakastan myös jäätelöä, ystäviäni, bloggausta, perhettäni, sinua, kaikkea, kuinkas muutenkaan. :DD

Onko teillä muuten suunnitelmia täksi juhannukseksi, tai kesäksi ylipäätään? Mä ainakin lähden nyt tänään iltapäivällä mökille yöksi -ekaa kertaa! :D Meillä olisi tarkoitus uida ja kalastaa yölläkin, sekä tottakai ajaa koko järvi ympäri. Katsastettaisiin kaikki kokot ja ehkä pykättäisiin omakin. ;) Lisäksi me ollaan suunniteltu lähtöä Seinäjoelle/Vaasaan. Sinne me tarvittaisiinkin hyviä lomakohdeideoita, tiedättekö te jotain kivaa? Siis n. Joensuun ja Vaasan väliltä? :P Sieltä toivoisin myös löytäväni eräitä ihania Panfulaisia... :DD

No, ei mulla taida olla mitään enää... päästän teidät heti suoraan nauttimaan kesästä -romantiikan kesästä! (Nimesimme sen niin...) <33 Ties mitä tämäkin vuodenaika tuo tullessaan, unelmoikaa! C=

Kesäterveisin Tillervo <33

P.S. Pistän sitten yöllä vähän kuvia juhlatunnelmista Alisan blogiin. :D

P.P.S. Muistakaa käydä kirjoittelemassa kommenttitarinaa. <33

P.P.P.S. Paljon onnea vaan, paljon onnea lili, paljon onnea vaan! <33 Onnea ja ikimuistoista syntymäpäivää sinulle, pieni pakastettu jääkarhuni. :) Lupaathan minulle, että et sula tänä kesänä? <3 Tässä on sulle vielä kortti, jota askartelin vähän aikaa sitten..: (Alan tehdä Panfulaisystävilleni synttärikorttejakin... ♥)

8 kommenttia:

  1. Ihuna korttiii!<3 Ja onnea Lilille<!33

    Tillee,mää asun seinäjoella(Nurmos)! ;)
    En kyllä tiiä mitää nähtävyyspaikkoja,paitsi Nurmos on:Nurmon museo,joka on tosi vanha,ja upea sekä kiinnostava paikka. :) Olen käynyt varmaan miljoona kertaa,mutten kyllästy ;))
    ...Seinäjoellaaa...aaaah.... :P Hmmm,mitä siel ois xD En tiiää!!! ;P
    Mutta Vaasasta löytyy huvipuisto Waasalandia,ja vesipuisto,ja hotelli Tropiglandia,ja hotelli rantasipi(ne on periaattees samas pakkauksesxd)! :) Tropiglandiassa on samalla sisä-ja ulkovesipuisto,ja mahtava hotelli! ;) Rakastan tropiglandiaa<3 xD

    <3:Nuppu

    VastaaPoista
  2. Kiitz. Kiva Nuppu, mä etin sut sieltää. :DD Vaasa on harkinnassa..

    VastaaPoista
  3. Arvaa mitä,vähä ois siistii,jos minä,lili&sä nähtäis ;) nii joo,hyllykalliolla(joka on ihan nurmos,ja seinäjoesxD)on yks sisäleikkipuisto,pomppula xD

    VastaaPoista
  4. Mulla ei oikein ole mitään erityis kohteita... Muutakuin Lontoo! :D Sitte sunnuntaina lähetään ;)
    Ai niin! Ja hieman kurjempiin juttuihin :(
    Se anonyymi... Se on kommaillu myös PANVUn blogia >:o

    VastaaPoista
  5. Joo, Nuppu. xD Sovitaanki joku tapaamispaikka ja askarrellaan "Panfulainen" laputpään päälle. :)))

    Musi, tietääkseni myös Panfu6b: llä... :( kiva matka teillä tiedossa. :D

    VastaaPoista
  6. Tillervo! Tänään kun kirjoitin tekstin, niin laitoin Anzun kilpailuun mun piirustuksen niin joku toffeenelly kommentoi jotain että: "Mä olen ottanut sen kuvan jo. :)" Vaikka se ei kuulunut sille! Onkohan se anonyymi. Tai joku sellanen? Mee vaikka katsoo.

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!