Lukijat

torstai 16. kesäkuuta 2011

Tillervon lomaristikko!

Moikkumuikku Pandangelot! :D

Arvaattekos mitä nyt on vuorossa? :P Jotakin mitä tehdään paljon pitkillä automatkoilla, kun on tylsänpuoleista, mitä saa ostaa kaupan lehtihyllystä pikkurahoilla ja niitä suunnitellaan että lapsille että aikuisille... eli sanaristikko! :D Varmasti moni teistä -ellei jopa kaikki ovat tehneet näitä joskus elämänsä aikana. Mä itse tykkään ratkoa ongelmia, vaikken mikään sanishaka olekaan. Kuitenkin onnistuin omani teille kynäilemään... ja tällaisen siitä sain! =P

Siinä! ;) Mitäs mieltä? (Ei mikään paras laatu...) Haluisin kovasti tietää, kuka teistä osaa ratkoa sen täysin, joten olisi mukava jos laittaisitte kommenttiin, minkä sanan saitte keltaiselle alueelle. (Kaikkia sanoja ei tarvitse kertoa.) :D Kaikkien ristikon ratkaisseiden nimet tulevat kyllä mainituksi jossakin tämän loppuviikon tai seuraavan viikon alun postauksessa. Onnea yrityksillenne!

Kes' terveisin Tiltsunne <3

P.S. kom tossa pelailee jtn kummallista peliä josta kuuluu kissan vonkumista... ja tietenkin vieressä istuva Nekku-kisuliinimme höristää korviaan ihmetyksestä sen tahdissa! :D

P.P.S. 150 lukijaa, liidän taivaissa! ;) Kiitos ihan jok'ikiselle ihunalle lukijalle, joka tänne on joskus bloggariurani aikana tupsahtanut... <33 *Kiitos ja kumarrus!*

5 kommenttia:

  1. En tiää antaisko anteeksi, Tillervo...Jotenki olen loukkaantunt pahasti etten haluu enää tulla Panfuun.....

    VastaaPoista
  2. Hannah, en ymmärrä mistä puhut..? :'( Onko tämä joku erehdys..?

    VastaaPoista
  3. Asia alkaa selvitä.. lukekaa postaus yläpuolelta.

    VastaaPoista
  4. ÖÖÖÖööööÖÖÖÖööööÖÖÖÖöööö.....
    Kuka oot ja miks kommailet tommosii?!
    Haluun tietää!!!!!!!!!!
    Tästä päivästä lähtien en käy Panfus koska loppaan Panfun! =D
    No vitsi vitsi!
    =D =D =D
    Tillervo mä pidän susta mut kato yks mun postaus joka on mun blogis se on se eka mä lähen lomalle!
    Mua tulee sua ikävä!
    Ja yks juttu pystytkö tekeen mulle tommosen PandaTrumps pelikortin?
    Mä dikkaan myös sun blogii se on paras!

    Lomatassuin Matata =D * juonittelee lähtöä POWERPARKKIIN!

    VastaaPoista
  5. Mata: Hyvää lomaa, suaki tulee ikävä. <3 Voin tehdä PT-kortin, kun teen uuden erän. Ja mäkin muuten juonittelen POWEen lähtöä. xD

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!