Lukijat

perjantai 17. kesäkuuta 2011

Vaihteeksi vakavaa asiaa! :((

Heih Pandat... :(

Vaihteeksi vakavaa asiaa. Oon nyt tosi masentunut, kun aamulla löysin Hannahin kirjottaman oudon komman (aikaisemmassa postauksessa), jossa luki et oisin loukannu sitä ja... En tajunnu sitä siinä vaiheessa yhtään. Menin kysymään asiaa Hannahilta itseltään hänen blogissaan, ja sitten löysin komman joka oli laitettu sinne anonyymina mun nimillä. :(( En tiiä MITEN ja MIKSI joku voi tehä tällasta!?  

Tuossa alla kuva siitä kommasta ja omasta vastauksestani. Pyysin Hannahia poistamaan sen komman myöhemmin. Jos joku tietää tästä asiasta jotain, pyydän ilmoittamaan siitä mulle...



Oikeesti toisen nimissä kommentointi on laitonta, siis rikos. Niin ei saa tehdä irlissä, eikä internetissä. Onneks meidän talon "nörtti" kertoi, että kaikista meidän tekemisistä täällä jää jäljet, jos niitä tarvittaisiin tutkia. Mun blogissa anonyymina kommentointi ei onnistu, suosittelen teitä muitakin vaihtamaan asetukset niin. Pystyn myös tarvittaessa selvittämään kävijän paikkakunnan ja jopa tietsikan IP-yhteysnumerot käyntiajan mukaan (malli alla), eli kommentoijien jäljet jää helpostikin näkyville.



Pyytäisin, että tämä henkilö, joka tuon nimissäni laitetun komman (ja ymmärtääkseni kommaillu myös Musin blogissa) on laittanut, ilmoittaisi itse henkilöllisyytensä mulle. Se olisi kaikille parasta ja saataisiin asiat takaisin ennalleen. 

Harmi että Hannah loppaa, toivottavasti näillä ikävillä kommenteilla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. Jos Hannah luetkin tämän, toivon että ymmärrät nyt, etten se kommaaja ollu mä. :(

Kesä  Extraharmistunein terveisin Tillervo ;(

P.S. Vielä talvella googlehaulla Tillervo löydettiin vain tänne. Nyt muihinkin "virtuaalimaailmoihin" on näköjään tehty Tillervoja, esim. Habboon ja ii2: seen. Se en siis kuitenkaan ole minä. Vain Panfussa käytän nimeä Tillervo. 

P.P.S. Laitoin asiasta tiedon Tiimille ja toivomuksena voitaisiin käsitellä juttua Maxin ja Ellan blogissa. :)

16 kommenttia:

  1. Hä oikeesti nyt en tejuu et luin ton jutun Anonyymi kirjoitti ja se pani sit " Tassuitain Tillervo hä oon ihan pihal....?????????

    VastaaPoista
  2. ti-ti tille!?

    kuva tällästä voi tehä!?!?

    en todellakaa usko että sänoisit laittanu ton kommin!!!!!!!!

    VastaaPoista
  3. mäkin toivon että ne käsittelee asian loppuun :)

    VastaaPoista
  4. MIten joku viittii tehä tommosta. Huhhuh! No, nytpä taidan laittaa että anonyymit ei voi enään kirjoitella. Aika kätsyy kyl kun sul asuu talossanne nörtti. Miten tuon visitor detalinkin saa tai äläpä vastaakkaan

    poko

    VastaaPoista
  5. Juu, Nyt se on saatava kiinni! >:(
    Mulla ei oo mitään aavistusta, et kuka se mahtais olla... Kaikki on nyt ihan solmulla. Hyvä, että lähetit tiimille viestiä :) Toivottavasti se joku tunnustaa henkilöllisyytensä joskus... Kyllä kaikki järjestyy ennalleen =|

    ~Musi~

    VastaaPoista
  6. Se täytyy saada kiinni! Kiusaaminen on raukkamaista ja rankaisevaa, niin kun Oscar- delfiini sanoi..

    -sannar

    VastaaPoista
  7. Sasse, onko tuo vitsi vai tosi? Kerro IHMEESSÄ jos tiedät jotain! O.o

    VastaaPoista
  8. TILLE LUE TÄMÄ KOMMA!!Moi Tille mä uskon sua että se et ollu sä.Ja mä oon nähny enneki tollasta tapahtuvan!SE ILKIMYS ON SAATAVA KIINNI!

    VastaaPoista
  9. Wow! Hieno tausta ja hieno yläkuva! :O :D
    Aivan mahtavii ;) Ai niin! onnea 150- lukijasta! :P

    VastaaPoista
  10. Voooi.. olin tänää musilla ja se kerto koko jutun ::( Kuka se kettuilia nyt oikeen on, oiskohan se kade teille tai jotain.. mutta silti nyt pää asia on että lähetit panfu-tiimille viestiä. Se pitää saada kiinni :| Tosi hieno ylis muuten.. :D Nojoo toi ei kyllä kuulunu aisiaan mutta olen Anonyymi jahdissa mukana ::)

    ~Taffel~

    VastaaPoista
  11. Mäkin kyllä uskon et se et ollu sä, Tille. Mut Sasse, kerro nyt ihmeessä jos jotain tiedät! :O

    VastaaPoista
  12. Oi ei :( Harminpaikka.. Toivottavasti toi asia käsitellään tiimi kanssa. En oo ollu koneella pitkää aikaa ku ei oo ollu nettii niin oon ihan pihal täst. Ja kiits yliksest :)

    VastaaPoista
  13. Mitä jos se on joku mun kamuist?!
    Silmä tarkkana kukaan ei onneksi voi tietää mun s sanaa

    x x
    X

    VastaaPoista
  14. Täh kuka? ;O Mutta se anonyymi on kirjotell muihinkin se oli esiintynyt musin blogissa hannahina! D:

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!