Lukijat

maanantai 18. heinäkuuta 2011

Onnistuneet naamiaisbileet

Tsaukki, Pandakamut! <3

Elikkäs nyt vähän juttua naamiaisbileistä! :D Se olikin ihan onnistunut juttu, tosin niitä valepandalla tulleita ei ollut kuin yksi tai kaksi. Näin ollen yhtä suunniteltua ohjelmanumeroa ei voitu järkätä, mutta hauskaa kuitenkin oli ;) Yks bileiden kohokohta oli hauska zumba/rivitanssihetki. :P (Kuvia alla)




 Se meni näin: yksi Panda vuorollaan seisoi majan keskellä ja huusi tehtäviä. Esim. noissa kuvissa Musi oli huutaja. Hän saattoi huutaa vaikka "KESKELLE JA NAURAVA HYMIÖ" tai "TANSSIKAA" :'D Muita kivoja juttuja olivat esim. PanfuTalent (kuvia tulee alla) sekä Onnenpyrä.

 Ylimmissä kuvissa näkyy kaksi laulavaa tulevaisuuden lupausta laulamassa. Taisto yritti kovasti laulaa Saraa suohon... mut tasapeli siitä kuitenkin tuli ;) Alimmassa kuvassa taas on menossa näytelmä "Koirakoulu". Sekin koitti osallistua Talenttiin... Sitten alla on vielä muutama hassu kuva juhlista:
T
Myös mä ja kopo yritettiin osallistua Vatsastapuhujina :b Vaan ei siitä oikein mitään tullut... Siitä syntyi ainoastaan yksi hauska kuva, jossa poko näyttää ihan "maanmittarilta" :D
Ja tossa oon vielä mä ja Willya. Willy onkin joku ihmeen noita, kun pystyi kloonaamaan itsensä. Ensin minuksi, ja sitten Alisaksi! ;o Tuo toinen kuva otettiin Willyn kuvaruudusta, ja toinen mun. C=


Noin, siinäpä niitä oli. Tällaisia juttuja voisi useamminkin järjestää! Mitäs siihen sanotte, muksut? :P Ai niin muuten, mulla oli joku muukin idea. Kerron siitä ehkä huomenna... ja se liittyy omaan tassunjälkeen...

Tassun painalluksin
Tillervo


P.S. Jehuu, tänään Evronin roskat saatiin viimein pois pelistä! :D Palkinnoksi auttamisesta siivoojapandat saivat Eloiselta sievän roskapatsaan sekä ihana keltaisen haalaripuvun ♥ Mikäkähän muuten on ensiviikon tehtävä..?

10 kommenttia:

  1. Oli TÖRKEEN hauskat bileet mursu xDD

    VastaaPoista
  2. Sori kun en päässyt paikalle koska en tajunnut että ne oli aamulla ja minulla oli tietenkin tuolloin futisharkat...SORI SORI SORI SORI SORI SORI SORI ANTEEKSI ANTEEKSI ANTEEKISI ANTEEKSI ANTEEKSI ANTEEKSI!

    VastaaPoista
  3. Ei semitöön, kun ette välttämättä päässeet tukemaan. :) Pidetään hauskaa sitten seuraavalla kerralla! :D
    Ja Spindi, niin oli, mursu!

    VastaaPoista
  4. Jee... Mä olin kolmessa kuvassa =DDDD

    -Panzkunen

    VastaaPoista
  5. Heissan hei!

    Noh, koitinpas hienoa yläkuvaani, sinuntekemää! Voisikos sitä pienentää vähäisen? Muuten hyvä on! Kun nyt muuttelen tätä blogii.. Tai koitin vain sun yläkuvaa.. Mä oon niin naatti etten jaksa nyt muuta. Mut vastailehan mun blogiin.

    - Xaakku..?

    Psst.. Mikä mun lempinimi olikaan.. Haha!

    VastaaPoista
  6. Kyllä oon samaa mielt spindinkaa: TÖRKEEN hauskaa!!!!!! Mäkin pistin kuvia -U^

    Heyy nyt rakkaani ♥

    VastaaPoista
  7. Hehee, siellä oi Hirmu kivaa! ;D Noisa kuvisa mää kyllä näytän semmoselta patsaalta xD En muistanut tulla toisella hahmollani, vaikka sanoin sun kommissa niin. Mutta kiwaa oli. :)

    ~Musi~

    VastaaPoista
  8. Tämä on testi, onko valvonta yhä päällä? (Älä julkaise jos on)

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!