Lukijat

lauantai 16. heinäkuuta 2011

Yllätys... Naamiaiset, kaikki mukaan! :D

Helou kaikki pienet jäte-expertit! <3

Niin, sanoinkin teille eilen, että tultuani leiriltä tursuin ideoista. :P Ja ajattelin nyt esitellä teille yhden niistä monista! Se on sellainen juhla, jossa kaikki pitävät hauskaa... se on...
Naamiaiset! :D
Mutta ei mikään tavallinen naamiaisjuhla. ;) Kukaan ei pukeudu miksikään, vaan tulee jollain toisella Pandallaan. Esim. mä voisin tulla juhlimaan jollain muulla Pandalla, jonka olen luonut. Jos jollakulla juhliin haluavalla ei kuitenkaan ole muita Pandoja, kuin vain se yksi, voi tietysti tulla bilettämään sillä omallaan. :) Sitten vähän infoa juhlista:

Juhlat pidetään osoitteessa: Bollywood, Tillervon puumaja
Juhlat pidetään aikana: Ensi maanantai, 18.7, klo. 10-12.
Olisi hyvä, jos: Kaikki tulijat laittaisivat kommentin tähän postaukseen. Esim. Mä soisin laittaa tällaisen kommentin: Tillervo on tulossa juhliin toisella Pandalla tai Olen tulossa juhliin oikealla Pandallani. Tai jotain tuon tapaista :D Ja jokainen voisi myös tuoda tullessaan jonkun kivan peli-idean, joka voitaisiin toteuttaa.

Noin! :D Toivottavasti moni pääsisi tulemaan paikan päälle. Mä pysyn koko ajan omalla ukollani siellä, mutta pompin myös toisella... ;) On sitten juhlien aikana kiva arvailla kuka on kukakin! 

Tassun painalluksin
Tillervo 

26 kommenttia:

  1. Hmm... Mä tuun ehkä Estellalla.
    Mut saanko sit huutaa sulle täysillä?


    Estella

    VastaaPoista
  2. Tulen omalla pandallani.

    HUOM: En ole 100% varma että pääsenkö tulemaan, joten älä ihmettele jos en ole paikan päällä. ;)

    VastaaPoista
  3. Kivaa, kun näin moni on ilmottanu! :D Ja Est, karju mulle vaan ;))

    Pssst! Jos joku haluaa, mä voin tehdä Pandoja ja luovuttaa niitä sitten toisten käyttöön päiväksi. ;) Poistettaisiin semmoset Pandat juhlien jälkeen. Laittakaa vain mulle postia os: tillervo@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Hellou vaan! Tulisin EMMAD44_:lla jos kävis :) Enkä mäkään oo satavarma et pääsenkö, mut katotaan :)

    VastaaPoista
  5. Moi Tillervo <3 Tuun ehkä molemmilla Taisto6:della ja Taisto1:dellä (:

    VastaaPoista
  6. tulisin cesilialla tai jos luovutat mulle pandan en ehkä tuu mut siiirel todennäköisyydellä tuun muutes jos vaikutan nimeä niin se olis cesili ja poika panda ;)

    VastaaPoista
  7. ai postia hö!! ei oo sähkistä.....:´(

    VastaaPoista
  8. Moi mö tulisin muuten, mutta kaverini tulee kylään ja meillä on paljon muuta tekemistä...

    Jos käy niin voit pitää joskus toistekkin tälläiset juhlat =D

    T.Panzkunen (Pandutus on matkoilla)

    VastaaPoista
  9. Panduska kirjottaa:

    Tuun varmaan Rootzalla :D En mäkää oo varma pääsenkö.. Riippuu meenkö Roolle vai oonko viellä täällä toisella mökillä, kun meille tulee koneisiin netti vasta elokuussa ;(

    Noh, nähään (kai),
    It's P, Pandas. It's horrible P.

    VastaaPoista
  10. jajaja, teetkö mulle synttärikortin 22.8. ku täytän 11w. :)

    VastaaPoista
  11. Spindi tulee mukaan toisella pandallaan.

    VastaaPoista
  12. Tulen toisella pandallani, jos vain kerkeän (:

    VastaaPoista
  13. Saanks mainostaa Panda trumps korttei ja sun blogii Aapeli peli sivustolla? HUOM! KERRO BLOGIINI KOMMAAMALLA!

    VastaaPoista
  14. Määkin tuun! :D Ihan Musilla tuun, etten millään Muussilla xD

    ~Musi~

    VastaaPoista
  15. Saatan päästä ihan Hevostytsyllä!


    terv,Hevostytsy

    VastaaPoista
  16. Mä tuun norasilla tai mun pikkuveljen pandalla=joka on poika.


    En saata päästä....en oo varma.


    Tassuttain noras ja salainen A.A.

    VastaaPoista
  17. Mie tuun tällä Lovella ;) Saatan olla hieman myöhässä, koska tykkään nukkua toosi pitkään ;D

    VastaaPoista
  18. Tillervo tulen juhliisi huomenna 18.7-11 klo:10-12
    Raksamurulla

    VastaaPoista
  19. Mä tuun mun toisella pandalla. :))

    VastaaPoista
  20. Mä tulen mun toisella pandalla!

    VastaaPoista
  21. Mä pääsen sittekkin, kkun oon vasta kaverin kaa huomenna. =D Tuun Panzkusella

    T.Panzkunen

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!