Lukijat

torstai 6. lokakuuta 2011

Avaruusaluksen kikat

Tähän postauksen alkuun ensiksi kiitos kaunis kaikille lukijoille jotka ovat jo lähettäneet komman "aktiivinen lukija -kontrolliin"! :D (Tästä linkistä siihen postaukseen!) Tuun tosissaan iloiseks kun ootte jaksanu ja jaksatte vielä kommentoida niin paljon :'D Oikeesti! Yksikin pieni komma saa paljon iloo aikaan (: 

Muttapa asiasta avaruusalukseen! :D Jep, tänään on se ainutlaatuinen päivä, jolloin me Panfun kansalaiset päästään ekaa kertaa (Maxia ei lueta mukaan) tutustumaan Napasapan avaruusalukseen, joka juuri jokunen päivä takaperin laskeutui Panfun Tulivuorelle... Jännää! Avaruuspuku päälle, salakoodi lapulle ja lappu takataskuun ja menoksi! (En ala turinoida tästä aiheesta hirveämpiä, kun voitte lukea kunnon postauksen vaikka Ellan & Maxin blogista

Tiiätte kai mikä hirvee kiipeilyfriikki mä oon? Aivan kauhee! Ja näin ollen eka ajatus mikä mulle tuli avaruusaluksessa mieleen oli "miten tääl kiivetää?" Kokeilin kaikkia nurkkia ja seinänvieriä, ja aika nopeesti kikka saatiinki selville ;D







Oli kyllä hauskaa :D Iiris vaan tuijotti mua koko ajan... Ja mä sit tuijotin takasin (; Ja vielä pari kuvaa...

No tähän voisinkin vastata :) Seinälle pääsee, kun vähän aikaa kulkee edes takaisin tässä nurkassa...

... tuolla seinän vieressä ja lampun päällä. Osaattekos te jo kiipeillä tuolla?

Tassunjäljin,

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!