Lukijat

maanantai 26. joulukuuta 2011

Lupausten aika on täällä! ;D

Mites meni aatto, pandaseni? ;>

Mulla ihan hyvin :D Sain kaikki toivomani lahjat, lukuunottamatta pipoa (jonka päätinkin neuloo ite), ja vielä paljon enemmän. Sain pari uneksimaani juttua, joita ei tullu mieleenkää toivoo ääneen. Esimerkiks koskettimet, mun unelmien täyttymyksen ♥ Opettelin joulun kunniaks soittamaan sillä  Joulupuu on rakennettu -biisin, vaikken oikeesti osaakkaa soittaa n.n Toteutuivatkos teidän toiveenne? ;D

Joulu alkaa siis jo olla takana päin, ja seuraava merkittävä juhla tekee tuloaan - nimittäin uusi vuosi ;) Uuden vuoden perinteisiin kuuluvat ainakin tinan valaminen, ilotulitusrakettien ampuminen ja katseleminen, ja tietysti myös lupauksien tekeminen. Ja mä aattelin, et ois kiva tehä taas lupauksia tässäkin blogissa. Paremman Panfun puolesta, nimittäin ;)


Osa teistä saattaa muistaakkin viimevuotisen PPP-liiton uuden, paremman vuoden kampanjan. Silloin jokainen PPP-liittoon liittynyt panda sai tehdä yhden tai useamman lupauksen PPP:n tapahtumat ja kampanjat! -sivun kommentteihin. Teemana oli tehdä lupaus/lupauksia paremman Panfun puolesta, eli hyvä lupaus voisii kuulua vaikka näin; "Lupaan auttaa kaikkia Panfun Pandoja mahdollisimman paljon." tai "Siivoan majani vähintään kerran viikossa." ;D Lupaajia tulikin tuolloin tooooosi paljon, joten mä laitoin sivupalkkiin kyselyn parhaasta lupauksesta :P Voittajalupaus pääsi sitten pisteiden paikalle tuohon yläpuolella olevaan Alisan kuvan vanhempaan versioon. Tänä vuonna eniten ääniä saanut pääsee siis uudempaan :D

Lyhyesti sanottuna PPP-järjestää siis tuon saman kampanjan uudestaan tänä vuonna, joten nyt kaikki vaan kipin kapin tekemään lupauksia liiton kampanjasivulle, sieltä löytyy tarkemmat ohjeet (: Kiitokset jo etutassuun kaikille osallistujille! :> Oottekos muuten huomanneet liiton pienet uudistukset? Ainakin tuttu jäsenkortti muuttui siitä vanhasta vihreästä vähän talvisempaan suuntaan :D (Oli jo aikakin... z.z) Uudestaan ei siis tarvitse liittyä, mut uudenlainen kortti siis on tilattavissa. Check on! ;DD

Panfussa ei lähiaikoina ookkaan hirveemmin tapahtunu uusia juttuja, joten välillä kärsiikin postata vähän muustakin. Mut toivottavasti taas pian sattuis jotain kivaa, mistä sais kirjoteltuu oikeen jymyskuupin... (;

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Minkälainen mahtaa olla uuden vuoden bannerini? :3

P.P.S. Mä aattelin (tuli mieleen nanon kommasta), et Alisan pikkuveljestäkin vois tulla PPP:n maskotti. Sit pojillakaan ei olis mitään valittamista :D Äänestäkääpäs nimeä tän postauksen kommissa tai kampanjasivulla (;

18 kommenttia:

  1. Mulla toteutu moni! Esim, sain ihanan laukun jonka toivoin, kahet yökkärit, villatakin ja paljon muuta. Myös tuli ihania muita.

    VastaaPoista
  2. Miksi sen pitää aina olla tyttöpanda, eikö kerrankin poika...
    Nano

    VastaaPoista
  3. Ressu: Kuulostaa kivalta :D

    Nano: Vois se olla poikaki, mut toi Alisahan on mun liiton maskotti... Sen takii se on aina yleesä kuvissa. Mutmutmutmutmutmutmut mäpä teenki toisen maskotin, joka on poika :D

    VastaaPoista
  4. Hahaa, Nanon ehdotuksilla päästäänn kohta maailman huipulle! xD!
    Äänestän nimeksi vaikka Mikki!
    Nano, joka ehdottaa!

    VastaaPoista
  5. Hmm... Alisa PPP on jo maskotin nimi.. ja sen piti olla poika. Antti PPP?

    VastaaPoista
  6. Siis, oho siis Mikki PPP XD
    Nano, joka jaksaa kommata just tähä postaukseen...

    VastaaPoista
  7. Mä keksin nimen: Aatu.(Se alkaa A-kirjaimella)

    VastaaPoista
  8. Hei Tillervo! Olen uusi panfujlija ja minulla on oma blogikin. Ja toivoisin että levittäisit sanaa FINPANFUSTA! :) Olisin tosi kiitollinen. Koska siällä voi chattaila :D Klikkaa linkkiä (blogiini)Ja klikkaa kuvaa joka on sivupalkissa. Kopioi sitten se linkki se http://.... ja kopioikin vaikka se kuva blogiisi jos on lystiä! Koska haöluaisin että kaikki saisivat tiätää tästä FINPANFUsta :D
    Muutan, sun blogi on tosi hyvä!
    Ja tiiä, tämä ei kuullut aiheeseesi.. :)
    //Nups♥

    VastaaPoista
  9. Hehe, siis pojan nimi pitäis keksiä. No, niitähän mun kirjoista löytyy. Esmes:
    Joonatan tai Akseli olisivat kivoja.

    VastaaPoista
  10. Mä en tiedä pojan nimistä yhtään mitään... Mut oisko SethPPP-nimi hyvä? :D Joops, huomaan en keksi ikinä nimiä...

    VastaaPoista
  11. Kävisikö Pekka PPP taikka... Viljami PPP?

    VastaaPoista
  12. Hmm..Voisinhan minäkin sano muutamia nimijä xD Tässä olisi mun nimet (pojille)
    JupiterPPP
    AlexPPP
    TitusPPP
    AlexiPPP
    LiiamPPP
    LiiamiPPP

    Mul on olemassa paljon muuta. Mutta ne eivät ole ehkä ihan normaalia nimejä siis ihan semmosia hulluja nimejä minulla on varastossa xD Mutta jos orraisin niisä joku, ottaisin: LiiamPPP
    Sen voi kirjoittaa myös yhellä i:llä

    VastaaPoista
  13. RESSU OLET MAAILMAN IHANIN, SETHPPP! ♥
    Olisin ehdottanu samaa, koska oon ihan hurahtanu Twilightiin josta Srth on mun lemppari joten siis SethPPP. ♥ Hei tillie, mieti nyt!:
    AlisaPPP ♥ SethPPP, joo oon hullu awws.

    VastaaPoista
  14. HenkkaPPP.

    älä kysy.

    joo.

    HenkkaPPP.

    VastaaPoista
  15. heippa tillervo♥

    voisinko olla ppp-liiton maskotti minulakin oli tooosi vaikeeta löytää kamuja panfussa itkin paljioon :(
    -ellabe

    VastaaPoista
  16. Moikkulis!

    Mun mielestä MikkiPPP
    olisi hyvä ;)

    -Mellu

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!