Lukijat

tiistai 24. tammikuuta 2012

Ankka uima-altaassa

Tere banduliinit! B)

Mitäs kuuluu? =) Mulla tosiaan oli eilen vähän kiireisempi päivä, kuten maanantait ja keskiviikot yleensäkin. Mulla on sillon koulua kolmeen, nään kavereita, ja käyn harkoissa... Ja sitten teen vielä läksyt/luen kokeisiin, joten luppoaikaa ei paljon jää. Mut ei nyt keskitytä mun kiireisiin, mulla on PALJON tähdellisempää kerrottavaa ;D

Tänään mä näin taas kamujani Panfussa. Me sovittiin, et jokainen paikalla (eli Minin majassa) ollut bloggari kirjoittaa blogiinsa pienen postauksen jostain näkyvillä olevasta tavarasta... Joka onkin tänään ankka uima-altaassa! :D


Hm... Tosta on kyl aika vaikee keksii kirjoittamista... No ankka ainakin on tosi söpö ;> Ja mä muuten jaksan ihastella tota tekniikkaa, jolla Panfun suunnittelijat piirtää... (Lukekaa myös MiniMousen versio :D)

Mut nyt kun mä oon taas saanu sekotettuu teidän kaikkien päät, voinkin kertoo vähän tästä jutusta (; Idea siis on ryhmäbloggaukset. Sovitaan tietyn porukan kanssa, et kaikki kirjottaa blogeihinsa tekstin jostain tietystä asiasta... Vaikka jostain tavarasta tai tapahtumasta :P Sitten kaikki kirjottaa omat versionsa, ja laittaa lopuksi linkit kaikkien muiden osallistuneiden teksteihin. Kaikilla on oma tapansa muotoilla juttuja, sen ainakin huomaa lopussa :D Mut toisten tekstit saa lukee vasta kun on kirjoittanut omansa loppuun... c:

Aika pikkunen postaus tuli, mut ei varmaan haittaa n.n Napasapa informoi huomenna lisää suunnitelmistaan, ja mä oon vähän miettiny muokkaavani (Panfu) Blog I Like -awardia talvisempiin sävyihin (; Mitä sanoisitte?

Tassuittain
Tillervo

9 kommenttia:

  1. Mäkin sain sen postauksen vihdoin tehtyä T:Minna

    VastaaPoista
  2. Tille, mä olin laittanu kommentin sulle tonne kuvagalleriaan niin luitko ja jos luit nii pystytkö tekee sen?

    Joa

    VastaaPoista
  3. Joo, ois kiva tehdä näitä myös lisää. :)

    VastaaPoista
  4. Tää on aika hyvä juttu ;) Mut Tille, et kai loppaa?

    VastaaPoista
  5. moikka olen sonjapandakarhu, tykkäään paljon tästä blogista,kerrankin joku joka blogga usein tai ei ole lopannut pysyvästi. Voisin liittyä lukijaksi tähän blogiin jos sinä minun blogiini OK??? käukö?? koska mun blogissa ei ole kun 1 lukija! vaikka mun blogi onkin panfun sivulla. Mun blogi on: www.sonjapandakarhunPanfu-blogi.blogspot.com
    JOOOOKO? ole niin kiltti!

    VastaaPoista
  6. okei kiitti! liityit mun lukijaks! mäki liityn nyt sun! kiiiittii! :)

    VastaaPoista
  7. Tässä mun irl blogin osoite; http://storyblogi.blogspot.com/2012/01/hellou.html

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!