Lukijat

sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Kiitän kaikkia! ♥

Heipsan panduliinit! :'D

Te oottekin varmaan huomanneet mun postailujen vähentyneen... Edellisestä taitaakin olla jo melkein viikko ;o Mä oon yrittäny olla mahollisimman aktiivinen niin Panfussa kuin täällä blogimaailmassa, mut mun innostus kumpaankaan ei taida enää olla ihan entisellään. Se laskee aina pari astetta, sitten taas nousee vähän ja alkaa taas laskea... Musta on tullu kiireinen tyttö. Harrastukset, kaverit, koulu ja muut menot vievät aina vain enemmän aikaa, enkä usko et ne tästä vähenisivätkään... :/ Älkää siis ihmetelkö, jos postaukset vähän vähenevät. Mut älkää säikähtäkö, tämä ei todellakaan ole tässä! :D

Lähiaikoina mun innostusta on riittänyt Panfussa käymiseen ihan hyvin (; Onneks mulla on täällä paljon ihania ystäviä, muuten en varmaan enää oiskaan täällä... Ilman teitä mua tuskin ois näkyny viimeseen vuoteen! :'D Siks mä haluunkin näyttää nää "pari" kuvaa menneiltä vuosiltani kaikkien ystävieni kanssa =) Osa näistä on ennen julkaisemattomia, joten nyt jos koskaan on niidenkin aika nähdä päivänvaloa! 


Mustekala oli ensimmäisiä oikeita ystäviäni...

Nää kaikki on jotenkin ikuisia...
Näitäkään en ole nähnyt aikoihin... :')
Kaikkein vanhimpia kuviani...
Ehkä jo hieman uudempaa...
Näitä ette ole koskaan nähneetkään (:
Tänään... :D 
Muistan nämä kaikki päivät kuin eilisen! :D

Kiitos kaikista PANDASTISISTA päivistä, kaikellä sydämellä, kaikille kavereilleni sekä tietty jokaikiselle lukijalle! ♥ Te tiedätte kaikki mitä merkkaatte mun Panfuelämässä (: Teidän ansiostanne mä oon jaksanu tänne asti, ja jaksan varmaan vielä pitkään. Ja tiedättekös, tätä postausta kirjoittaessa mun Panfu -ja bloggausinnostus on lähtenyt hurjaan nousuun! ;o Ylihuomenna mä tuunkin varmaan kirjoittelemaan seuraavan kerran jotain Panfun tapahtumista, huomenna kun on vähä kiireisempi päivä (: Kiitos!


Tassuittain,
Tillervo

P.S. Osallistuisitteko vielä tähän? :)

P.P.S.

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Eihän Tillervo loppaa. Se just sano niin tos tekstissä

      Poista
    2. Eihän Tille loppaa vielä, just niinhän se sano tossa tekstissä

      Joa

      Poista
  2. Toivotavasti et loppaa, mutta ymmärrän hyvin, jos innostus laskee. Ollaan vietetty ihania hetkiä, ja tullaan vielä viettämäänkin. :') ♥

    VastaaPoista
  3. Toivottavasti et loppaa koska ilman sua ja sun mitä blogia.En tiiä mitä kävis...Mutta oon varma että se ei olis mitää hyvää. Mutta siirrytään olelliseen eli hyvä puoli on että et loppaa ja ymmärrän jos innostus vähän lopahtaa. Mul on käyny aiemmin vähän samal taval mutta hyvä un et loppaa. :)

    Joa

    VastaaPoista
  4. Mikä musiikki tossa videos muuten on?

    VastaaPoista
  5. Ria: Niin kuin Panzku ja Joa sano, mä en oo loppaamassa (: En nyt, enkä varmaan vielä pitkään aikaan. Mut mun moka, ois pitäny laittaa joku toinen otsikko... -.- Mut ihanaa kun muistat mua :')

    Mini: Niin tullaan! :'D

    Joanna: Kiitos... :) Videon musa oli vaan joku randomi, Stephen Curtis Landonin Ever and Ever.

    VastaaPoista
  6. Etkai loppaa?????????????? EEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII♥♥♥ TIITU, ET LOPPAAAAAAA

    VastaaPoista
  7. Tiitu ei kai haittaa jos teen tän vuoden LOPUSSA tällasen muistelopostauksen kanssa ;D ? Mutta tän vuoden jutuista ??

    VastaaPoista
  8. Tillervo raksu♥
    Kiva että mäkin kuulun sun kamuihin, sä ainakin oot mulle tosi tärkeä ystävä. (:

    Love ♥

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!