Lukijat

torstai 12. tammikuuta 2012

Matkakuumeen kourissa


Kaliméra pándatsut! ;D

Mitäs teille kuuluu? Mulle ihan hyvää, jännittää vaan ihan kamalasti... ;/ Mä sain tietää tänään, et me lähetään ensikuussa viikoksi Espanjaan, tarkemmin sanottuna Gran Canarialle o.o En oo koskaan käyny niin etelässä, niin lämpimässsä enkä niin lähellä niin isoa merta... Osaiskohan joku teistä vähän kertoo mulle tuosta etelänhedelmien meiningistä? Ois kiva saada pikkusen tietoo, näin vähän nuoremman ikäluokankin kantilta (: Mut... Siis... Hrrr, ei kukaan ehkä mitenkään sattuis tietämään miten matkakuumeen kanssa pitää toimia... ;o 
Mut nyt toisiin aiheisiin... En mä pysty! D: Mä haluun vaan jakaa mun jännitystä teille :< Äiti kertoili justiinsa mulle, et mitä kaikkea kivaa matkalla vois tehä; ratsastaa kamelilla, hypätä sukellusveneen kyytin, vierailla banaani -ja vesipuistossa, käydä eläintarhassa, tietysti uida ja tehdä vaikka mitä muuta ;o No, ehkä ton sukellusvenejutun vois jättää jo nyt pois, mut kameleita voisin kokeilla, ja vesipuistokin kuulostaa kivalta :D Hotelli meillä onkin aika lähellä rantaviivaa, joten uimassa varmaan tulee käytyy useampaan otteeseen ;D Mä en malta odottaaaaaaaa! ♥ Mut... Siis...



Ja taas se alkaa :P Mun pitää nyt keskittyy pitämään ajatukset jossain muualla... Panfussa? Voih, sinne mä en varmaan pääse koko loman aikana! :/ Paitsi onhan mulla onneks vielä kokonainen kuukausi aikaa hyöriä täällä... Joten nykyhetkeen! Panfussa onkin tapahtunut lähiaikoina kaikenlaista ;D Umpijäässä Tulivuorelle saapunut Napasapa odottaa lämmittelyä, joten nyt kaikki kipinkapin hakemaan Pennyltä hiustenkuivaajaa! Kun ootte saaneet Napsun sulamaan kunnolla, saatte kuulla Irikseltä kuinka pitkään hänen nukkumistilansa kovien kokemusten jälkeen kestää... Sanon suoraan, ensikeskiviikkona saamme tietää kaiken :D


Hm, jos tää tehtävä ois alkanu vähän myöhemmin, mä oisin voinu ottaa Napasapan mukaan sulamaan sinne... Espanjaan... Ei tästä tuu enää mitään! ;< Mä taidankin mennä potemään matkakuumettani tonne sohvalle, ehkä onnistun hukuttamaan sen vaikka johonkin sarjakuvaan (: Heips, huomiseen!

Matkakuumein,
Tillervonne

Psssst... Vika päivä äänestää Hymypanda -kisassa ;)

12 kommenttia:

  1. mun kaveri oli joululomalla siellä! :D se palas takasi tosi ruskettuneena, ja sano et yks mies joku myi kelloja sano sitä lady gagaks ja sen iskää ramboks. o__o mut varmaan joku myyntikikka, älä sit lankee semmosii.

    ne meni semmoseen hotelliin mis oli ihana kattokerros :DDD

    pidä hauskaa siellä ja tuu takas ruskettuneena :O

    VastaaPoista
  2. Oioi, mä oon niin kade. Espanjassa on ihanaa... <3 Me oltiin siellä kesällä, ja kuten sanoin siellä oli aivan super ihanaa. Me ei kyllä oltu tuolla päin, mut joka kerta siellä varmaan on kivaa. :D Oon mustis... :P

    VastaaPoista
  3. Hihi, TIlle on iiiihan matkakuumeessa! :D Mä lähen kesäkuun toinen päivä Kreikkaan, mutta sinnehän on suunnilleen ikuisuus... :/ En mä kyllä tiiä, miten matkakuumeen kanssa tulisi toimia. Voisiko joku lääke auttaa? x) Juu, pidähän hauskaa!

    VastaaPoista
  4. Eeei Tillervo et mee! En kestä täällä kylmässä Suomessa ilman sua.. Mut hei, huonot jutut pois mielestä ja toivon vaan että vietä kaikkee hauskaa! Ja totta, palaa ruskettuneena ;) Ja hei, meidän pitää nähä Panfus ennen kun lähet!! Nähdää pian?

    VastaaPoista
  5. Moi, Mä olin kerran 3 viikkoo lomalla Espanjassa! Siellä kannattaa ainakin käydä monella rannalla koska ne on aina toinen toistaan ihanampia, mutta varo selän palamista koska se palaa ihan sairaan nopeesti, ja se ei oo mukavaa! :D Itse asiassa Espanjassa on kaikki, kivaa ja ihmiset mukavia! :) Pidäppäs hauskaa!


    -i

    VastaaPoista
  6. Voi, mä en oo koskaan päässyt Ruotsin Haaparantaa kauemmas. ;D Hauskaa matkaa sulle, vaikka siihen vielä jonkin verran onkin aikaa. ja btw, tartutit matkakuumees muhun :o Tekis kovasti mieli matkustaa ulkomaille! ♥

    VastaaPoista
  7. Catri: Kuulostaa kivalta :> Kiitos!

    Ressu: Mä uskon... (: Voi kunpa mä tietäisin vähän enemmän... :D

    Meda: Joo :D Toi kreikanmatka kuulostaa kivalta, pidähän säkin siellä sitten kivaa :D Eihän sinne oikeestaan enää niin pitkä aika oo =) Kiitos!

    Vilma: Kyllä sä kestät ja kyllähän me vielä nähdään :) Kiitokset!

    Patu: Oli varmaan kivaa x) Kiitti vinkeistä! :D

    Mini: Kyllä sä vielä pääset... Mä en oo muuten koskaan käyny Ruotsissa silleen, ois kiva päästä o.o :D Ja mä todentotta uskon sua, muakin nimittäin... :D

    VastaaPoista
  8. Voi vitsit! Mä oon käyny vaa 2 vuotiaana Turkissa ja oisen kerran vuonna 2011 ja Kreikassa 2010 mutta en ikinä kyllä Espanjassa vaikka oisin halunnukin. Onnee vaa matkalle jo etukäteen! Ja muutes, Tille sä oot matkas ansainnu!

    Joa

    VastaaPoista
  9. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  10. Joanna: Mä oon käyny Virossa 2 kertaa, Ruotsissa kerran ja Ranskassakin viimevuonna (: Ja kiitos ja kiitos! :D

    Musi: ?

    VastaaPoista
  11. Ranskassa?? No voi vitsit! Mun yks kaveri asuu siellä. Mäki haluisin sinne.

    Joa

    VastaaPoista
  12. Ooh...!!!
    Meiän luokalta yks menee lomalle,yks ope menee,yks tokaluokkalainen menee,Tille menee...!!
    EN KESTÄ TÄTÄ Nyyh!!
    BYÄÄÄ!!
    Mä en oo käyny ees ruotsissa en oo reissannu melkein ollenkaan...!!
    MÄKIN HALUUN ULKOMAILLE!!
    Sori jos huudan näin,mut joko sä,tai joku meiän koulusta on tartuttanu muhun matkakuumeen...

    Matkakuumeesta kärsivä
    Laku56

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!