Lukijat

torstai 5. tammikuuta 2012

Uusi kilpailu ;D

Moikkelish pampulaiset! :D

Tähän alkuun mä aattelin mainita parista asiasta, jotka ois mun mielestä hyvä mainita. Ensinnäkin isot kiitokset teille kaikille, mun kävijälaskuri tuolla sivupalkissa näyttää pian jo 70 000 käyntiä, JÄRJETÖN MÄÄRÄ, vai mitä? ;o Ja kaiken lisäks mun postauksii on lueskeltu lähiaikoina ennätyksellisen paljon, "tykkään" -klikkauksia satelee, ja kommenttejakin te ootte laitelleet niin paljon etten mä meinaa uskookkaan... :D Kaikki ovat näköjään jo palanneet kotiin joulureissuiltaan näin loppiaiseks ;> Kiitosten jälkeen mun pitää pyytää teiltä myös anteeks kun mun postausten välit alkaa olla kasvamaan päin... :/ Saa nähdä miten ne vastedes jakautuu, tietty mä yritän pitää ne ihan kohtuullisina ja näin (: Mut asiasta kolmanteen, mä päätin järkätä teille uuden kisan!

Tosiaan, mä sain tässä jonkin aikaa sitten pitkästä aikaa kivan idean uutta kisaa varten ;D Sen nimi on "Hymypanda", ja palkinto näyttää tältä:

Hymypanda -palkinto yhdelle tytölle sekä pojalle :)
Ketkä ovat mielestäsi koko Panfun reiluimmat pandat? Äänestä kommenteissa yhtä tyttö- sekä poikapandaa sen mukaan, ketkä mielestäsi ovat olleet rehdeimpiä, luotettavimpia, avuliaimpia, reippaimpia ja iloisimpia pandoja :) Äänestää saa ketä tahansa Panfussa pelaavaa, myös Ellaa, Maxia, Kamariaa jne. Kaksi eniten ääniä saaneet saavat kopioida "Hymypanda-patsaan", ja tietty nimensä siihen :) Äänestysaikaa on 12.1 asti, ja voittaja paljastetaan päivän tai pari myöhemmin. Kommenttien valvonta on päällä, mut P.S. -kohdasta voitte aina tsekata, miten monta äänestäjää on viimeisimpään päivitykseen mennessä ollut (; Onnea kisaan, pandat!

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Äänestäjiä tähän mennessä 11.

P.P.S. Kamarian nenää kutittaa taas - ja syystäkin! Napsun planeetalla ei kaikki taida olla ihan OK, ainakin sen kuvan mukaan, mikä on ilmestynyt Kamarian kristallipalloon. ;o Käykääs heti kurkkaamassa!

18 kommenttia:

  1. Tyttö; Tillervo Poika; En oikein tunne ketään poika-pandaa :O

    VastaaPoista
  2. Tytöissä tillervo ja pojissa ehkäpä nano.

    VastaaPoista
  3. Ihanat Kävijämäärät :)

    Mut tohon patsasjuttuu nii voisinpa antaa ääneni! :):
    Poika: Panfu_Max (En keksiny nyt muutakaa SORRY!)
    Tyttö:Tillervo

    VastaaPoista
  4. Mun mielestä reiluin panda on ollu Xalia! Pojista mun mielestä on ehkä JD1... sori, mut mä en oikeesti tiiä. Jos se ei käy, niin sitten joku random. xD Heihei.

    (Voitko osallistua siihen mun kisaan? :3)

    VastaaPoista
  5. moi tille! en osaa kopsata tota hymypatsata mutta kerron mun panda kamut:tyttö:Pandda12: ja poika on :keke31:
    -ellabe

    VastaaPoista
  6. Äänestän HansQu_IhQii ja Nanoa

    VastaaPoista
  7. Äänestän koala2000 ja nanoa.

    -Roosa

    VastaaPoista
  8. Minä osalistun Mellulla tähän.
    Eli:

    Kiltein tyttöpanda:Tillervo.(jos sua ei saa pistää,niin sitten Sasse eli Sasswwlovsku)
    Kiltein poikapanda:vaikkaaaa...pokotin.

    -Mellu :)

    VastaaPoista
  9. Kirjotin kaheksan minuuttia sitten blogiini, ja toivoisin että joku lukisi sen. Olen erittäin surullinen, roon kommentista nimittäin :'( itken täällä, enkä saa suustani mitään... mun pitää purkaa tätä jollekkin, ja jos se ei haittaa, niin sulle...

    VastaaPoista
  10. Hyvä idea hymypanda!
    Meidän koulussa on hymypatsas;D
    Saanko mäkin tehdä tommosseen hymypandan blogiini?
    Olikos itselläsi uutenavuotena mukavaa?
    Mulla oli XD P.S Oot hyvä piirtämään,jos oot piirtäny ton itte.
    Tassut näppäimistöllä:Sofia

    VastaaPoista
  11. Tille. Miks näitä kommentteja ei näy tässä??

    VastaaPoista
  12. Heheh, äänestän ainakin sua Tille ja sitten pojista... gary2

    VastaaPoista
  13. Xalia: Mä luin sen postauksen (en vaan vielä kerinny laittaa kommaa), ja mä ymmärrän sua hyvin :) Kukapa nyt... Noh, kyllä se menee, varmaan jo mennytkin jo :) Hyvä et sä uskallat purkaa murhees jollekin.

    Meeuska: No kiitos! :D Mut mielellään ei ihan samanlaista hymypandaa... Et jokaisella ois jotain omaa (; Ja hei olihan mulla mukavaa, kiitos vaan kysymästä! Ja hyvä et sullakin oli :) Ja kiitos, oonhan mä näitä ite piirrelly ;D

    Ressu: Mä laitoin ton kommien valvonnan päälle tän kisan ajaks :> Lähtee sit pois tuolloin 12 päivä (:

    VastaaPoista
  14. Windows Live Maker ja BeFour musikka :P

    VastaaPoista
  15. Äänestäisin ehdottomasti sua, Tillervo. Ja pojista, Erce1:stä. Kiitti!

    VastaaPoista
  16. Reiluimmat pandat:

    Rootza ♥
    KataOmg ♥
    gary2 ♥
    &
    Arianna ♥

    VastaaPoista
  17. Hola hola! Mä ajattelin kyssää että voisikko sä tehdä mulle kolme kuvaa, uutta tarinaa varte :) Tarinassa Evron alkaa hallita Panfun säätä, no siinä on säätämistä! xD Ja jos teet kuvat, niin ne voi olla muokattuja tai itse piirtämii...
    Ekassa kuvassa voisi olla jossa Evron heiluttaa sauvaansa, ja sauvassa olisi kipinöitä.
    Seuraavassa kuvassa olisi jossa Panfun kaupunkiin alkaa sataa lunta, vettä, rakeita ja aurinko paistaa samaan aikaan, ja siellä on noin viis pandaa paikalla! xD
    Vikassa kuvassa ne "vartijat" ne jolla on smokki ja lasit... laittaa Evronnille käsiraudat :) Oon tosi tyytyväine jos suostus miun helppaajaksi xD
    Nano, joka antoi sinulle MAHDOTTOMAN tehtävän...

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!