Lukijat

lauantai 7. tammikuuta 2012

Tällainen on päiväni Panfussa...

1. Ensiksi pitää päättää sopiva serveri... Helppo juttu, sinne missä kamutkin! :D
2. Sitten vähän säätöä päivän asuun... Tähän menee yleensä pitkään, mut kyl se sopiva kokonaisuus aina löytyy ;D
3. Aika usein mä myös jään suustani kiinni jonkun ventovieraan kanssa... -.-
4. Viikon tehtävätkin tulee aina tehtyä, vaikka välillä innostus laskeekin... 
5. Sitten pitää taas vähän pelata... Tarviin shoppailurahaa :P
6. Jep, mun chatilla on joku vika kun ei aina pelitä D: 
7. Etsin kaverit...
8. ... löydän kaverit ;>
9. Sitten otetaan yhteiskuvia... Joita mä en koskaa meinaa muistaa laittaa... ;L
10. Ystävien kanssa juttelen ihan jokainen päivä :D ♥
11. Varoitus... Tän mä sain kun testasin pystyykö sanan "baskeri" sanomaan peellä... :D
12. Paikkakin vaihtuu silloin tällöin. Tää kuva on otettu vilman majasta B) 
13. Kamujen suusta kuulee usein hyvääkin :) Kiitos, vilma ♥
14. Välillä pitää myös muistaa tarkastaa postilaatikko... ;o
15. Mä lähdin jatkamaan tehtävää... 
16. Menin ekana Kamarian luo, ja sain samalla kultaisen neuvonkin ;>
17. Sitten löysin taas kavereita ja jäin juttelee vaik ois pitäny lähtee... -.-

18. Kiitokset ja heipat, tähän Panfupöiväni sitten loppuukin :)
Leppoisaa lauantai-iltaa, pandulimuruseni ♥ ;D

Tänään mulla oli sen verran ylimääräistä peliaikaa, että ehdin käymään Panfussa ja vielä postaamaankin (: Ja postauksen aihehan tänään oli mun Panfu-päivä, muuta en oikein keksinykkään kun Panfussa ei itseasiassa tapahdu tällä hetkellä juuri mitään... Ainoo juttu vireillä on tällä hetkellä Napasapan 2. come back, hänen aluksensa on päivä päivältä lähempänä saartamme ;o Milloinkahan se mahtaa laskeutua..? Toivottavasti pian, mä ainakin haluun kuulla mikä Napsun planeetalla on vialla! ;< Onko syy ilmaston kylmeneminen, Evronin juonet tai jotain pahempaa..? Mut eletään nyt kuitenkin nykyhetkessä. Tää postaus on mun osalta valmis, joten moikat :) Muistakaa äänestää vuoden hymypandaa! :D

Tassuittain,
Tillervo

8 kommenttia:

  1. Moi rakas tille!♥♥
    Oot niiin ihana♥♥♥ Nää kuvat ku oltii mun majassa ja kaikkee ihanaa, haluun et ollaan useimminki yhessä Panfussa♥ Nähdään pian! :) :) :)

    VastaaPoista
  2. Ja muuten Tille, voit mennä katsomaan mun uusimman postauksen mun blogista, koska mainitsen siinä sut ja jepsulin aika monta kertaa ja pistin kuvia ;D Moikka♥

    VastaaPoista
  3. Vilma: Jep <3 Eiköhän me taas pian nähdä :'D

    VastaaPoista
  4. Moi Tillervo!
    Mun päiväni kuluu kans samoissa puuhissa kuin sunkin. :) Muuten, blogisi teema on söpö!

    VastaaPoista
  5. Mun normaali pv panfussa: ---> paikan valitseminen, yleensä tyhjimmälle tai sinne missä on kamut ---> viikkotehtävä/asusteet ---> kamut/kuvien otto ---> puhuminen, puhuminen, puhuminen... ---> heipat :)

    VastaaPoista
  6. Noh,mulla yhellä pandalla oli ollu 44 viestii ku en käynny sillä neljää kuukautee ku en muistanu salasaaa...

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!