Lukijat

lauantai 4. helmikuuta 2012

Awardeja jokalähtöön :D

Moikkelis, ja anteeksi kun en oo taaskaan postaillu... Into ei kertakaikkiaan riitä. Joka päivä mä mietin, et tänään mä kirjotan sen postauksen, mut aina se kuitenkin jostain syystä jää :/ Mä en oikein enää tiedä, kuinka kauan jaksan tätä blogia päivittää, tai jaksanko enää ollenkaan. Ehkä... No, sanotaanko näin, mä pidän aina välillä pientä taukoa (: Bloggailusta siis, Panfussa mä käyn edelleenkin lähes joka päivä! :D Ja jos hyvin käy, mä postaan seuraavan kerran jo huomenna... Oon tekemässä videoo ;)

Mulle on taas kertyny kaikenlaisii kiertopalkintoja, et olis varmaan jo aika lähettää niitä eteenpäin =) Hm... Otetaanpas ensiksi Maggyltä saamani Panda Friendship (Panda ystävyys) :D




Mä annan tän palkinnon siis eteenpäin jaettavaksi yhdelle bloggarille, joka käy usein blogissani, kommentoi, kannustaa ja on mukava ja positiivinen Panda ;) Mun mielestä MiniMouse täyttää nää ehdot niin täydellisesti, että en keksi mitään syytä olla antamatta sitä hänelle :) Tässä linkki Minin blogiin:  http://minimousenpanfu.blogspot.com/ Onnea sulle, Mini! :D

Tämän toisen, melko uuden awardin mä sain kahdelta, Ariannalta ja eksiltä, isot kiitokset teille! ♥

Mikä on Ylpeä blogistasi- kiertopalkinto?

- Ylpeä blogistasi- kiertopalkinto perustuu siis samannimiseen kampanjaan, joka lähti käyntiin Koalan Panfu-blogista. Palkinnon saanut antaa sen eteenpäin kahdelle muulle Panfu-blogille.

- Saadessasi Ylpeä blogistasi- kiertopalkinnon, voit kopioida (allaolevan) kuvan postaukseesi ja/tai blogiisi, minne sitten ikinä haluatkaan.


- Lue ja kopioi nämä säännöt.

- Jatka palkinnon kiertokulkua kahdelle muulle Panfu-blogille (myös sellaiselle, joka on jo palkinnon saanut aiemmin, voi antaa palkinnon useampaan kertaan), jotka vuorostaan kopioivat lähettävät sen kahdelle muulle jne. 

- Perustele, miksi juuri nämä kaksi blogia voivat olla erityisen ylpeitä blogistaan.

 
Hm... 2 bloggaria...Tää on vaikeeta, mun mielestä kaikki saisivat olla ylpeitä blogeistaan :) Ääh... Tässä olis pari sellasta, jotka saavat olla ylpeita blogeistaan mun puolesta :D Annan palkinnon...

Panda255 ja Pandda12:n blogille. Nämä kaksi ahkeraa bloggaria saavat olla ylpeitä blogistaan, koska ovat jaksaneet päivitellä sitä jo pitkään, ahkerasti ja lannistumatta (: Heidän bloginsa on sievä, viihtyisä ja sieltä löytyy kaikenlaista hubaa :D Olkaa ylpeitä blogistanne!

ja hannispandan blogille. Hannis on ahkera konkaribloggari, jonka blogi on tosi viihtyisä :> Sieltä löytyy paljon mielenkiintoista tutkiskeltavaa Panfulaisten omasta lehdestä videoihin ja ihaniin postauksiin =) Hannis, ole ylpeä blogistasi!

Huh... Viimeinkin valmista! Mun ois tehny mieli kirjotella teille vielä pitkät pätkät kuulumisia ja kaikkea muuta, mut tää nuha vie mun voimat... :( Panfuunkaan en jaksa enää lähteä. Toivottavasti olo ois parempi huomenna, niin pääsisin viimein videontekopuuhiin :)

Tasssuittain,
Tillervo

4 kommenttia:

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!