Lukijat

sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Nimiä ystävänpäiväkorttiin ;D

Runollista Runebergin päivää, panfulaiset! :D

Hih, Runebergin päivänä taitaa olla aina samanlainen pakkanen :D (Meillä n. -30, entä teillä?) Mut se on Suomen helmikuu, joten minkäs teet (; Kevätauringossa kimaltelevat hanget, lumiset puut, pakkasensininen taivas ja talvinen rauha - mikäs sen parempaa? Pieni happihyppely, mukillinen kuumaa kaakaota ja runebergintortut tekevät terää kummasti :) Oi, ja laskiainenkin on tulossa! Wihii! =D


(Mun kissakin viihtyy parhaiten sisällä näillä pakkasilla ;D)

Onkos kukaan muuten huomannut, miten nopeasti aika vierii? Helmikuu on jo täällä, ja ystävänpäiväkin tulossa! ;> Ja, yllätys yllätysmä ja Alisa ollaan taas päätetty tehdä ystävänpäiväkortti kaikille Panfun Pandoille & Panfu-Tiimille :D Periaate on sama kuin viimevuonna, vaikkakin kortin ulkonäkö on erilainen (; Tältä se näyttää:


Alisa haluaisi kovasti antaa tällaisen ystävänpäiväkortin kaikille ystävilleen sekä Panfu-tiimille, sitten ystävänpäivänä 14.2.2012. =D  Alisa on nimittäin ollut Panfussa vasta vähän aikaa ja kotiutunut hyvin sekä saanut jo monia hyviä ystäviä. Siksi hän pyytäkin teitä auttamaan keräämään halinimiä tuohon sydämeen. Tillervo ja kom jo auttoivat, ja Alisan mielentilansa piristyi kohisten. Siksi toivommekin, että moni antaisi oman halinsa kommenteissa, lisäämme nimet kuvaan sitä mukaa kun niitä tulee!

Ja kutsukaa kaikki ystävännekin halailemaan! ♥

Siinäpä tulikin korttimme tarkoitus, tosin teksti on kopioitu viimevuodelta... Mä vaihdoinkin jo vuosiluvun nykyiseen (; Mut haleja korttiin te voitte siis antaa tässä postauksessa tai PPP-liiton tapahtumat ja kampanjat! -sivulla... Tai vaikka Panfussa (: Toivottavasti te olette tänä vuonna yhtä kovia halailijoita kuin viimevuonnakin :D

Ja miksikö aloitin tän kampanjan näin aikaisin? No, mähän lähen sinne Gran Canarialle päivää ystävänpäivän jälkeen, eikä mun postausintokaan oo enää entisensä. Helpostihan mä sit oisin unohtanu koko jutun kaiken kiireen keskellä... Siinäpä syy (:

Ystävänpäivään liittyy muuten myös tän viikon Panfu-tehtävä: Evron rakentaa Kitkeriössä ilkeän näköistä lumiukkoa - ehkä pilatakseen meidän Panfun Pandojen ystävänpäivän! :o (Ei oo valitettavasti kuvaa, ku kaukoputki ei ainakaa mulla toimi :() Pysykää varuillanne!

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Isosti onnea 13v. Minille ja äskettäin 15 täyttäneelle Catrille :D

47 kommenttia:

  1. Mä haluun nimeni ystävänpäivä korttiin! : )

    VastaaPoista
  2. Haluan nimeni ystävänpäivä korttiin :)

    VastaaPoista
  3. Minun nimi heti sinne kortiin, ja kiitos onnitteluista ja Friendship-awardista. =)

    VastaaPoista
  4. http://www.youtube.com/watch?v=ksjoqIwdrE4

    VastaaPoista
  5. hihi mä halaan :D ja mun nimi korttiin

    en kyllä tajunnu mutta :D:

    VastaaPoista
  6. munkin nimi ystävänpäivä korttiin!
    Ellabe!

    VastaaPoista
  7. Haittaako jos teen mun blogiin tollasen samantyylisen hali keräys jutun?En samanlaista.

    VastaaPoista
  8. Saanko sine oman nimen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaikille haleista :D <3

      Ja laku, ei haittaa, mut joku vähän erilaisempi (:

      Poista
  9. Hali sinnepäin! (Ja nimi korttiin, kiitos) :D

    -Patu

    VastaaPoista
  10. Munki nimi sinne : ) Söpö kissa <3

    VastaaPoista
  11. Kukaan ei laittanu blogiin onnitteluja tai tehny korttia mulle. :`( Kyllä mä blogeja yhä luen vaikkka loppasin.
    Nano

    VastaaPoista
  12. Meidänkin nimi vaan korttiin:)

    Pandda ja Panda

    VastaaPoista
  13. Vastaukset
    1. Iiiiiiiisot kiitokset kaikista haleista! :D ♥

      Ja nano, voi kun mä oisinki tienny millon sulla oli synttärit :o Ja TÄÄ kortti ainakin on osoitettu KAIKILLE panfulaisille, ei vain yhdelle ;)

      Poista
  14. Mun nimi kans!

    Meillä on ollu jopa lähelle 32 astetta. Ehkä nyt tota 30 enemmän mut silti.
    Nekku on kyl söpö! <3

    VastaaPoista
  15. Mun nimi kans.
    Ai,niin joo.Oon aivan uusi bloggaaja.
    Kattokaa mun blogii,jos tekee mieli :)

    VastaaPoista
  16. Haleja täältä panfun pohjoisestakin päin! Ja nimi korttiin :D

    VastaaPoista
  17. Miun kans. Hyvää ystävänpäivää, Tillie :)

    -Elvi

    VastaaPoista
  18. Mun nimmu kans tohon Tille!Mahti idea!!!

    VastaaPoista
  19. Moi tille!haluisinki tietää millä luokalla oot??

    VastaaPoista
  20. Kerkeekö sen Wooby-kuvan lähettää tänään?

    VastaaPoista
  21. Olet saanut minulta palkinnon, :) Käyhän katsomasaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaikista haleista<3, vähän alkaa jo epäilyttää et miten kaikki saadaan mahtuu :d (No vitsivitsi ;)

      Ja Ressu, kyllä ehtii, itseasiassa mä taidan vähän pidentää osallistumisaikaa muutenkin ;)

      _anni_, kutosella oon :)

      Poista
  22. mun nimi kanssa sinne jollain romanttisella fontilla

    VastaaPoista
  23. Mun nimi kans..

    kyssä: Voiks sääki laittaa sun nimen, ku mulki on tollane jutska (matkin hiukan sua..) :D

    ja sit muuten vaan, väritän woobyn tänää, ja laitan sitten kuvan kans blogii tänää, ku saan otettua siit kuvan.. illalla, joten seuraile blogiani, tai kato huomenna se? Nii.. siis sillon tulee se woobiii :D

    VastaaPoista
  24. Voisiks laittaa mun nimmu viel..

    Tassuttain, Litsi

    VastaaPoista
  25. Vaikka mun nimee ei oo tua, niin sanon sulle et hyvää ystävänpäivää rakas Tille!♥♥♥

    VastaaPoista
  26. Voisitko laittaa minun nimeni sinne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi miten paljon haleja!<3 Kiitos NÄÄÄÄIN paljon ja halit kaikille! :D

      Ja Vilma, kiitoksia paljon (: Jos sä haluut antaa halin (ja saada nimes korttiin) kerro vaan kommassa :) Oot rakas! ♥

      Poista
  27. Tille kurkkaappas blogiini sielä on se "hieno" wooby.

    <3 Sanni

    PS. Anteeks et se on vähän myöhässä :)

    VastaaPoista
  28. Tille, oot myös rakas♥♥ Mut joo voisin antaa halin ja nimi korttiin! :) Nähdään pian!♥♥♥♥♥♥:)

    VastaaPoista
  29. Kurkkaappa mun blogin uusin teksti. Jotain sulle! Niin ja muuten hyvää ystävänpäivää sulle!

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!