Lukijat

tiistai 6. maaliskuuta 2012

Pandojen kesälista!

Tsaudi pandulimuruset! :D

Vitsit, mä oon ihan kesäkuumeessa ;o Mun mielessä pyörii koko ajan vaan mansikat, uiminen, riippumatossa löhöily, matkustelu, kukkaset, mökkeily, jäätelö... Siis kaikki ihan muu mitä tällasena tavallisena talvipäivänä normaalisti :D Ehkä mulle jäi kesälomailuvaihde päälle sieltä Espanjan ajalta tai sit mä oon ihan muuten vaan totallisen kyllästyny talveen! :o No täytyy kyllä myöntää, tää talvi on kyl ollu sen verran harmaa et kukapa nyt ei välistä sattuis haaveilemaan niistä lämpimistä, ihanista säistä joita tuleman pitää... ;) Mun ainakin tekis mieli vaipuu hetkeks talviuneen ja herätä keskeltä kesää :P Miks karhut nukkuu talviunta, miks me PANDAT ei?

Mikäkö on mun mielestä kesässä tän kaiken odottelemisen arvoista? Syitä on satoja! :D Mä kun oon täältä landelta kotosin, niin luonto kai se suurin juttu on ;) Marjat, kukat, maisemat yleensäkin :) Me asutaan oikeesti kolmen järven välissä, joten matkat lähimmille rannoille on mitättömät. Mikäs sen ihananpaa kuin aamuvarhaisella kipaista venevalkamaan ja pulahtaa sumun keskellä, kristallinkirkkaassa vedessä? En keksi mitään tähän hätään... Paitsi ehkä metsämansikoiden kerääminen heinänkorsiin ;>


Mä innostuin oikein piirtämään aiheesta kuvan :3 Tuolla mun unelmissa näkyy kaikkia kesän ihanuuksia joita odotan niin paljon, ettei mun pandantassut riitä sen kuvaamiseen! :D Odotatteko te suvisäitä yhtä paljon kuin mä? :) Kertokaapas tekin kommissa, mitä te odotatte tulevalta kesältä, mikä on kaikkein parasta? :> Kommatkaa pienien perustelujen kera! Mä listaan tohon alapuolelle muutaman lempparijutskani kesässä, ja lisään heti perään myös teidän suosikkejanne :D Siis mikäli te nyt innostutte niitä laittamaan... ;)

Pandojen kesälista! 2012

☼ UIMINEN! Ihan parasta ajanvietettä ja hyvä tapa viilentyä kesäisin!
☼ MANSIKAT! Mikäs sen ihanampaa kuin mansikoiden poimiminen? ♥
☼ MATKUSTELU/MÖKKEILY! Näkee maailmaa kaukaa jä läheltä, aivan ihanaa!
☼ KALASTAMINEN! Uistelu, virvelöinti, mato-onginta, pohjaonki... Helppoja ja halpoja harrastuksia!
 JÄÄTELÖ! Syön jäätelöä ympäri vuoden, mutta kesällä se maistuu parhaimmalta. Kesän eka jätskikiskalta ostettu jätski on tosi herkullista. c(:
 TIVOLIT JA HUVIPUISTOT! Kesän kohokohdat ovat tivoli- ja huvipuistoreissut. Rakastan vuoristoratoja, pyöritystä, ja korkeat paikatkin on jotakin aivan ihanaa. :) 
 AURINKO! Mä rakastan aurinkoa,se on niin lämmin ja ihana!

Vastailkaas tekin ja äänestäkää vuodenaikakyselyssä tuolla sivupalkissa! ---> Kesälistastakin tulee äänestys aikanaan, sitten hitusen lähempänä kesää =) Kesä... Onkohan Suomessa yhtään tyyppiä joka ei yhtään kaipaisi sitä? :P Mä käyn vielä tänään Panfussa, oon kyllä kieltämättä aika kesäinen näky siellä liikuskellessani... :D

Kesäisin tassuin,
Tillervo

P.S. Huomenna Eloise paljastaa kukkapenkin salaisuuden ;) Täähän sopiikin hyvin teemaan! 

15 kommenttia:

  1. Hmm... tehdäänpä sitten oma lista. :D
    - Uiminen! Asun rannikolla, joten suolaisessa merivedessä olen tottunut uimaan. Se on ihanaa pulahtaa ekaa kertaa talven jälkeen suolaiseen meriveteen. (:
    - Jäätelö! Syön jäätelöä ympäri vuoden, mutta kesällä se maistuu parhaimmalta. Kesän eka jätskikiskalta ostettu jätski on tosi herkullista. c(:
    - Mansikat! Kesän ehdoton ykkösherkku. Meille tosin ostetaan aina kaupasta mansikat, mutta hyviltä ne maistuvat siitä huolimatta.
    -Matkustelu! Oon alkanut tottua automatkoihin, ennen mulla oli kamalaa matkapahoinvointia. ;( Mutta kun matkat sujuvat hyvin, on myös itse määränpäässä tuplasti hauskempaa!
    - Tivolit ja huvipuistot! Kesän kohokohdat ovat tivoli- ja huvipuistoreissut. Rakastan vuoristoratoja, pyöritystä, ja korkeat paikatkin on jotakin aivan ihanaa. :)

    VastaaPoista
  2. Mää tykkään uimisesta eniten, :D

    -i

    VastaaPoista
  3. Kesä!♥
    Sitäkö säkin odotat!?
    Kesä on kyllä ihanin vuodenaika.
    Parasta siinä on:
    Uiminen! Uiminen kuuluu kesään! Käyt sitten uimahallissa,meressä tai vaikka omassa pihassa puhallettavassa altaassa,se on aina ihanaa.Erityisesti kesällä kun aurinko paistaa.

    Aurinko! Mä rakastan aurinkoa,se on niin lämmin ja ihana!

    Jäätelö!Jätskiä ei mikään karamelli voita!Jäätelö on ihanan viileää ja sitä on mukava nuoleskella ja istua samalla tuolilla nautiskelemassa auringosta ja tietenkin jäätelöstä.

    Mansikat ja muut kesän marjat ja herkut! Kesän ihania luonnon herkkuja!Nami! Niitä on kivaa napostella.Molemmilla mummuillani kasvaa mansikoita ja muita ihania marjoja.Myös herneet ja raparperit ovat hyviä herrkuja.

    Nautin oikeastaan kaikesta kesässä,jos laittaisin tänne kaiken siinä menisi ikuisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti vastauksista :) Mä luulin et kukaan ei innostuis, joten isot kiitokset jo teille ♥ Mä tykkään ihan samoist jutuista :DD

      Poista
  4. Multakin tulee vielä lista! Ihana idea Tilleananas :D

    -Uiminen ♥ Oli sitten vesi kylmää tai lämmintä, kuumana kesäpäivänä on ihanaa mennä uimaan. Hyvää seuraa mukaan rannalle, niin ei voi kesäpäivä parantua <3
    -Jäätelö ♥ Niitä on niin ihanan montaa makua ja mulla tulee joistain jäätelömauista ihan muistotkin mieleen ;) Ja se on niin ihanan piristävää kuumana päivänä :)
    -Tivolit ja huvipuistot ♥ Koska niihin on vaan mukavaa mennä kavereiden kanssa viettämään päivää ja helposti siinä koko päivä vierähtääkin (; Vauhdin hurma on mun mielestäni kans ihan uskomattoman hauskaa <3
    -Matkustelu ♥ Mullakaan ei enää oo tullu lainkaan matkapahoinvointia vaikka sitä ennen olikin :) Ehkä autoilu on nykyään mun mielestäni mukavaa, koska siihen liittyy ihania muistoja kun ajettiin viime kesänä Ruotsi ympäri :')
    -Lämpimät kesäillat ♥ Ihan vaan terassilla, lukemassa ja syömässä jäätelöä (;

    VastaaPoista
  5. Parasta kesässä on kyllä uiminen. Se on tavallaan lomailua, mutta sitä voi tehdä jossain vähän lähempänäkin, kuin Karibian rannoilla. ( voi että Tille, nyt sait mut kaipaamaan kesää)
    Tokana tulee aurinko, muistan kun viime kesänä makasin pihalla paistattelemassa päivää. Ihanaa...
    Kolmantena tulee mansikat. Meidän naapurissa on mansikkamaa, josta mää ja Anne käydään ain napsimassa mansikoita! ♥
    Ja neljäntena tulee matkustelu/mökkeily. Rakastan matkustamista, mutta harvoin tekee mieli lähteä Ruotsia/Viroa kauemmas. Mökki on juusi sopiva matkakohde.

    VastaaPoista
  6. Mullekkin tässä vielä vähän listaa. Tosi hyvä idea, kuten Koala mainitsikin.

    -Uiminen!! Se vasta onkin se huippu, kun on kesäisin hirveen kuuma. Saa pulahtaa ihan vapaasti järveen, ja olla siellä vaikka loppupäivän.
    -Mökkeily! No jaa, sitä voi tehdä millon haluaa, mutta kesä on kyllä paras aika. Voi miten mä rakastankaan sitä kesällä. ♥
    -Kalastelu. Sekin on ihan mukavaa puuhaa, varsinkin sillon kun ei oo mitään tekemistä.
    -Marjojen keruusta mä pidän myöskin tosi paljon. On kiva käydä metsässä ja ottaa sieltä mukaan jotain marjoja.
    Sekä...
    -Jäätelön syönti. :D Se on tosi mukavaa, varsinkin kuumina päivinä. :)

    Eipäs muuta. :)

    VastaaPoista
  7. Oottepa te kaikki kesäfiiliksissä ;D Mä oon ainaki vielä nauttimassa talvesta. Mitä ihmettä teille kaikille on tapahtunu ku ootte niin kesäfiiliksissä? Onkohan kamaria syöttäny teille jotain ihme juomaa sillä aikaa ku rasitin jalkojani lautaille,hiihtäen ja lasketellen Ylläksellä?

    Ihmettellen, sanni

    Ps. Oli mulla silti hyvä loma opinhapan ainaki lautaileen paremmin :)

    VastaaPoista
  8. kesässä jätskit uiminen ja lintsi on parasta! ps:lintsin paras laite on keinukaruselli! jeeI!

    VastaaPoista
  9. Yhyy, olisipa jo kesä. Mutta omat kesä suosikkini ovat: Uiminen, Auringonotto/Ulkoilu, Matkailu, ja kaverit sillee ulkona. (Ne tykkää olla enemmän kesällä ulkona)

    VastaaPoista
  10. Ja tivoleista... Hui, en uskaltaisi mennä laitteisiin jossa mennään korkealle o.o

    VastaaPoista
  11. Tatu, kävisitkö mun blogissa? Haluisin että sä tiedät, koska oot yks mun kolmesta parhaasta kamusta.

    - iPatu

    VastaaPoista
  12. Ihana blogi Tille, Pääsisitkö perjantaina bollylandiin tasan klo 7 kirjastossa, Teen kevät bileet heti kun kaikki vieraat ja sen haluajat ovat koossa niin mun majaan, Sinne tulee ehkä hauska yllätys

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaikista kommista :D

      Patu: Kävin... Kiitos :') Tulee hirvee ikävä sua :(

      Nelli: Pääsen, jos vaan muistan... :D Enköhän mä ilmaannu ;)

      Poista
  13. :) Kiva ku pääsit eile panfuun! Oli tosi mukavaa, Kävin kattoo muutaman kerran sen nopeasti tuherrettu panda-videon, Ja Kun otin siitä mallia, Nii opin tekemeen panda kuvia! :) Kiitti ku teit sen :D Teen vähän saman tapasen sirkus jutun (Tarinana Kijoitettuna) Heti kun äiti keksii miten piirutuksen saa paintissa v'ritettynä, Kuvasta painttii ja paintista osaanki jo jatkaa... Osaatko vähäse neuvoa?

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!