Lukijat

torstai 15. maaliskuuta 2012

Jos viitsisitte vilkaista...

...NIIN OLISIN IHAN ÜBERILOINEN! :D

No mutta iltaa pampulaiseni! :) Mä yritin tossa äsken keksii mahollisimman pandamagneettia ja vetävää otsikkoa, ihan syystäkin... Jos viitsitte vilkaista noita mun blogin näyttölukemia tuolla sivupalkissa, niin ehkä käsitätte :D Aivan oikein: 80000 käyntiä on pian rikki! Wau, mä en meinaa uskoo tätä! En sitten millään :'D On siinä vaan niin isot luvut kyseessä, et kyl ne jo vetää tämmösen konkaribloggarinkin hiljaseks... Tai mitä muhun nyt tulee, kyllähän mulla asiaa aina riittää vähän turhankin paljon 8D Mut kiitos nyt kuitenkin, kaikista näistä käynneistä, kommista ja lukijoista (joita on yllättäen ilmestyny lisää! :o) Jättimäiset pandahalit kaikille! ♥

Onpas mulla isot tassut 8D
Mä oon alkanu jo mietiskellä josko järkkäisin taas pitkästä aikaa bileet Panfussa ;) Ne vois olla vaikka noiden kasitonnisten selailuiden kunniaks tai sitten vaikka aikaset synttäribailut :D Mm... Mä voisin alkaa jo rueta suunnittelemaan kutsukortin stailia :> Oon kattokaas alkanu kuvittaa tätä blogii ahkerammin kuten ootte ehkä jo huomanneet :) Mut tää nyt oli vaan tällanen minipostaus, ois varmaa tullu pitempikin jos en ois jättäny näi myöhälle :D Raapustelen taas jotai aiheellisempaa enskerralla... Ehkä jopa jotain Panfun tapahtumista? Mikäli nyt vaan saisin alotettuu sen uuden viikkotehtävän suorittamisen... :P 

Tassunjäljin,
Tillervo

P.S. Kertokaas kommissa paljonko käyntejä juuri tällä hetkellä on plakkarissa :3 Oon aatellu jotain pientä kunniamainintaa sille joka sattuu paikalle just juhlaluvun aikaan... ;)

22 kommenttia:

  1. Tatu, jos pidät bileet niin ilmotteletko mun blogiin kommentilla? Koska voisin tulla mukaan, :)

    VastaaPoista
  2. 16.3.2012 - Klo 6:01
    Kävijämäärä: 79,959

    Minuutti myöhemmin: 79,960

    VastaaPoista
  3. 16.3 aika näkyy ylhäällä ja luku määrä oli
    79, 965

    VastaaPoista
  4. Hihhih, Sulla oli vitsipäivä eilen vai? XD Muutes kiva nähä et kirjoitit lisää. :) Olenhan lukijasi, ;)

    VastaaPoista
  5. Missäs se jutskeli on?
    Ahaa tossa se onkin...Se näyttää 80,024 en sitten tiedä onko se sen yli vai ali sen tietyn määrän mistä kerroit.

    VastaaPoista
  6. Viimeksi kun kävin, se oli 79,999 ja nyt näyttää 80,034. :)
    Onnea vaan rikkomisesta. (:

    VastaaPoista
  7. olin täällä aikaisemmin ja se oli sen 80.000 tai 80.001, mutta en keenny kommaa

    VastaaPoista
  8. Hej, minulla on Kunniaa ja Kannustusta Tuntemattomille Panfu-blogeille -niminen kampanja ja toivoisin, että auttaisit tätä tuntemattomuutta potevaa Pandaa ja liittyisit lukijaksi! Koko kampanja kiittää! :)

    Serenitynpanfublogi.blogspot.com

    T♥:llä Maggy

    VastaaPoista
  9. Mulla näytti viimeksi 79,999 ja nyt näyttää 80,137.

    Onnee vaan rikkomisesta. :333

    VastaaPoista
  10. Kiva Kiva :) =) Mä myöhästyin itse niistä kevät bileistä. Mutta, kyllä siitä ihan hyvät tuli! Tille, Muutennns Sulla on kiva blogi, Ja Miten voit olla nii suosittu Bloggaripandoista Suositumpi?

    VastaaPoista
  11. 9 169 :P Tommosia mulla xD Onnee rikkomisesta :)

    VastaaPoista
  12. Nyt 80,477 huima määrä ;o

    VastaaPoista
  13. O.o Panfu6b on elossa:0

    Ja melkei 80,500

    VastaaPoista
  14. mul näyttää nyt 8045 tai jotai sellasta. raja rikottu, onnee (:

    VastaaPoista
  15. Hei, ei kasitonnisten vaan kasiKYMMENtonnisten :) Onnea Tiitu!

    VastaaPoista
  16. Hyvää vappua! (vähän myöhässä...)

    Toivottelee
    Joanna

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!