Lukijat

lauantai 25. helmikuuta 2012

Täällä taas! + woobykisan voittajat ;D

Heisulivei panduliinit! ;D

No niin, täällä sitä taas ollaan! :D Espanjasta ollaan palailtu ja alettu taas totutella Suomen talveen ;) Oli se kyllä kertakaikkiaan ihanan rentouttava loma ♥ Me relattiin, matkailtiin, uitiin, rusketuttiin ja pidettiin hauskaa ylipäätänsä. Kaikkialla oli sitä kaivattuu lomafiilistä! :) (TÄÄLTÄ voitte lueskella läpi koko loman, yksityiskohtia myöten :>)

Mitäs Panfuun kuuluu? Viikon aikana on ehtiny varmasti tapahtuu kaikenlaista... Kaikkee mistä mä en oo yhtään perillä :< Hjälpp? Mut onneks Panfu-blogia ja teidän blogejanne lueskeltuani mä oon saanu tietää yhtä sun toista, mikä varmaan mulle riittääkin näin aluks (; Siis, se Evronin kyhäämä lumiukkohirviö ollaan saatu melkein kukistettuu föönejen avulla. Eiks tää ollukki Kamarian idea? Joo. Mä oon sekasin kuin seinäkello! :L Vastahan Panfun ikäsuositusta laskettiin (nyk. 6-12) ja mä oon siltiki ihan pihalla... Sitä se ikä varmasti teettää, mähän täytänkin jo toukokuussa 13 ;o Mut ei kai auta muu kuin lähtee tutkiskelemaan tilannetta? ;P

No niin, alkaa selkiytyä ;D Eli ekaks pitää mennä professori Bookwormin luo, sitten kerätä lumipalloja suojapukua varten. Sitten Kamarian luokse...

Okei, näin se siis menee! :D Mä tajusin viimeinkin tän jutun juonen ;) Lämpömittari näyttikin sopivan paljon te teitte tän mulle liian helpoks eli viimeinen puhallus oli käsillä...
Siinä se lumiukko sitten on sulaneena ;o Mitäköhän se ois tehny jos me ei oltais saatu sulatettuu sitä? Varmaan jotain yhtä katastrofaalista kuin Evronin älynväläykset aina - paitsi et eihän ne kyl vielä koskaa oo toiminu... :P Mut nyt tää tehtävä on munkin osalta suoritettu, oon kyl tosi ylpee itestäni ;) Melkein jo kerkisin luovuttaa, oon nykyää semmone laiskamato :D Palkinnoks saatiin tollaset lumiukkopaidat, kuva siitä löytyy tuosta ylemmästä kuvasta --> Pysytääs nyt vielä kuulolla ja lueskellaan Maxin ja Ellan blogia, josko sinne ilmestyis huomenna jotain matskuu tästä ;D

Panfuun on myös tullu uusia kalusteita ja vaatteita, tällä kertaa merihenkisiä ;> Osalla kalusteista on hauska vaikutus muuttaa oma puumaja vedenalaisen näköseks :D Mä en kuitenkaa oo ehtiny vielä shoppailemaan, sekä ajan että rahan puutteen vuoks... Coinsseja mul on täl hetkel 17, eli ihan mieletön määrä c: Ehkäpä mä voisin koettaa huomenna ansaita vähän lisää pelaamalla jotain pelii tai vaihtoehtosesti tekemällä tämän tehtävän loppuun :D Mitäs sanoisitte?

Tästäpä loikkaammekin olematonta aasinsiltaa pitkin seuraavaan aiheeseen! Stailaa woobysi -kisa on jo aika saada päätökseen (: Osallistujia tuli huimat 10, ja niistä kaikista te pandat saitte äänestää mun loman ajan tuolla sivupalkissa. Tässä tulevat kaikki osallistujat:




Osallistujat vasemmalta oikealle:  Sannivanilla, Negrita, V100, KataOmg, _anni_, Ressu3, Serenity, laku56, pinkki2 ja Xalia, kiitti kaikille!

Äänestyksen ei ollu tässä kisassa tarkotus valita voittajaa, halusin vaan kuulla lukijoiden mielipiteitä ;) Kolme  eniten ääniä saanutta olivatkin suunnilleen samat kuin mun mielessä pyörineet voittajaehdokkaat, joten tulokset ovat nyt päivänselvät (: Kaikki osallistuneet saivat rutkasti ääniä ja tykkäsin ehdottomasti niistä kaikista, värikkyyden ja omaperäisyyden vuoksi ;D Näääin isot kiitokset ihan kaikille! (: Nyt on aika julistaa voittajat! He ovat...

Serenity!
KataOmg!
ja
Negrita!

Onnea teille oikein ison pandasylin täydeltä! ♥ Palkinnoks teille on luvattu joko kuvatilaus (joku muu kuin ylis) tai 500 pandakolikkoa :> Ilmoitelkaas Sere, Catri ja Neg, kumman palkinnoista valitsette!

Tassuittain,
Tillervoisenne










P.S. Catri minkä kokonen tän siis pitäis olla..?










15 kommenttia:

  1. Sait multa"Hieno Panfu-blogi" palkinnon

    VastaaPoista
  2. Moikka Tille! Mä pidän blogia mun kamun Mimosa_kanssa ja me pidetään panfusta ja olokosta voisitko laittaa sen siihen ,save the panfubloggers, juttun??

    VastaaPoista
  3. Höh,arvasin että en voita :( myöhemmin sain aikaan vielä hienomman woobyn mut ei pystyny enään vaihtaan :(

    VastaaPoista
  4. TILLERVO!!!!!
    TARVITSEN IHAN SIKANA APUASI!!!!!!
    MITEN SAA TUON ESIM AJANKOHTAISTA JUTUN¨
    PLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS KERRO!!!

    VastaaPoista
  5. no lol miks mun G on isol :((

    joo mut tahtoisin et piirtäisit mut pandana ja sit se niiku pitelis kylttii "kataomg" ja et tausta vois olla läpinäkyvä, koska pistäisin sen sitte mun videoihin niiku leimaks. saat niinkuin ideoida sen muuten.

    ja ota mallia vaikka tästä pandasta:
    http://oi44.tinypic.com/vy8uc5.jpg

    ja mieluten semmone pieni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ellabe: Mee ensin ulkoasuun, valkkaa sieltä "lisää kadget" ja siitä "linkkilista". :)

      Catri: Koska en osaa kirjottaa. Teen aina ihan hirveesti kurjotusvirheitä. Mut korjaan sit ku pääsen kunnon koneelle. iPadil ei onnistu kirjottaa ----

      Poista
  6. Moikka Tillervo! voisitko tehdä mulla ja mimosa_ yläkuvan?
    siinä olis kaksi pandaa jotka istuisi penkillä eiffel-tornin edessä ja ne lyö käsiä yhteen niinkun HIGH-FIVE enkuks ja heillä olisi woobeja sylissää

    Onko liian haastava?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tee yliksiä tällä hetkellä, oon tauolla. Aika ei riitä sitten millään... Joskus saatan toteuttaa niitä, jos jutellaan Panfussa (:

      Poista
  7. moi tillervo!
    oon mimosa_ mun ja ellaben blogissa on sulle kiertopalkinto käy kattomassa sen mun ja ellaben blogin osote on: ellabemimosapanfu-oloko.blogspot.com

    ja älä ihmettele jos tossa lukee ellabe niinkun että ellabe olis sanonut sen se johtuu siitä että mulla ja ellabella on yhteinen tili

    VastaaPoista
  8. AWW TILLE JUST TÄYDELLINEN♥ mä tuun niin tekee susta oikee kiitosvideon :D:D:D ja ei haittaa toi koko, ku pystyn sen pienentää. n__n se on niin TÄYDELLINEN. ei herranjestas :') kohta alan itkemään.

    pistän muuten aina sitten videon kuvaukseen ja videon jälkee sitte muistutuksen et kuvan on tehnyt sitte sinä.

    VastaaPoista
  9. Tillervo...
    Mä en nyt tiedä mitä ekana sanoisin, mut oon pahoillani. :(

    Muistatko kun sillon sanoin että asun J järven ja niitten lähellä? No, mä en oikeesti asu.
    Mua harmitti kauheesti, että valehtelin. Mä en sais kertoa missä asun. Mua on haukuttu siitä lapselliseks nörtiks, etten saa, ja sen takia mä en uskaltanut. Tiedän että se on outo juttu, mutta mä en vaan pystynyt kertoa etten voi sitä kertoa. Mä tiedän että sä et oo tuntematon namusetä, tai mikään ilkkuja haukkuja, mutta mulla on siihen syy.

    Mä oon hirveen pahoillani... :(

    VastaaPoista
  10. tillervo ootko jo käyny mun ja mimosa_ blogis kattoo sun kiertopalkintoa kun mimosa_ käski kysyy

    VastaaPoista
  11. Onnea voittajille :) Olen tääl viel olemas :P

    VastaaPoista
  12. Moi!Kiinnostaisiko Pandoils?Pandoils on Panfu Idols.
    Jos olet kiinnostunut,mene osoitteeseen:

    http://laku56panfublogi.blogspot.com/p/pandoils.html

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!