Lukijat

keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

SAISIKO OLLA POSTAUS?

 Moikskukkuu banaanimurmelipampulipumpulipandaseni ♥ !

Hihihii mä tulin taas postaa teille :D ! Ihan vaan kuulumiset kertoakseni jne. mut tää ei tuu toistumaan. Tai mistäs sitä tietää. Kaikkee voi tapahtuu varsinkin kun on kesä, mun ja meidän kaikkien ihana kesä ♥ Ja niin piti vielä lisätä etten oo yhtään perillä Panfun asioista et katotaan tuleeks tästä ny mtn :p (luultavasti ei)

Ja mitäkö mulle kuuluu ? Eipä juuri mitään muuta kuin tosi hyvää ja vähän tylsääkin. Näin juhannuksena koko  Suomi tuntuu olevan jossain muualla kuin täällä, siis ihmisiä eli kavereita ajatellen. Kaikki on jossain reissussa tai mökillä tai jossain. Oon tänään soitellu, tekstaillu mut en oikein saa ketään kiinni ;_; (tai siis soitellu ja tekstaillu, aamulla mun kännykkä ei suostunu soittaa eikä tekstaa mut onneks se saatiin toimii c: Ostin uuden ihanan nokiaiseni synttärilahjaks saamillani rahoilla ja se kannatti !)
Tossa pari fotoo tältä kesältä c: Musta on sukeutumassa jonkin sortin kameramies vaikka ennemmin kyllä piirrän ;) Mutmut juu, vähän mun kesäsuunnitelmii: juhannus vietetään mökillä (ollaan ehkä yötäki jos ois lämmintä) ja katellaan juhannuskokkoi ja ajellaan järvee ympäri :-) Ja jossain tuolla 2-3 viikon päästä mennään Turkuun, sieltä laival Ruotsiin. Käydään myös Kålmordenis jos joku on käyny siellä ois kiva kuulla vinkkii :D ! (oon siis pian käyny tänä vuonna neljäs eri maas!) Sit ois leireilyy ja muuta mukavaa, paljon aurinkoo ja kavereiden kans oleiluu (kuhan joku vastais puhelimeen) (=

Ois kiva myös kuulla teidän kesäsuunnitelmii, kertokaas jos jotain on (: Ja ehkä - siis ISO ehkä postaan vielä tänä kesänä, joskus, kunhan kerkiin perehtymään Panfuun. Pienen tutkinnän jälkeen oon päätyny ajatukseen, et jättipuu valtaa linnan :o Onks se joku Evronin juttu :o ? No niin, eli kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta, me selvitään, ja hyvää kesää kaikille ihanille lukijoille ja ei-niin-lukijoillekin !

XOXO:

Tämän töhersin tänään, piirsin sen
tahallani muistuttamaan itteeni  :)

PS: Sanottakoon että vähän säikähdin kun näin miten monta kertaa toi "Tillervo kiittää ja kuittaa " on katottu :o ! 532, ei oo totta :') Kaikki enkat meni rikki, ootte ihanii kun ootte jaksanu käydä täällä ! Harmi et tää panfun bloggarimaailma on näin romahtanut jo, toivottavasti se vielä kohenisi ja takaisin ennalleen. Onnea tulevaan!

PSS: Ootteks heittäny jo talviturkit ? Mä oon ja se tekee terää ! :) 

18 kommenttia:

  1. Ei oo totta, sä POSTASIT!!!!!!!!!!! SEKOON

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En en sekookkaan, olin sillon viel innossani. Ihmettelin ku olin liittyny lukijaksi, että "häh tillellä postaus? Ööh" Sittenku klikkasin ni olin kauheen innoissani :DD

      Poista
  2. Kiva kun kerkesit postaamaan !(;

    Me ollaan menossa kesällä 19pv Italiaan, siellä noin viikko, ja ajellaan sitten Sveitsiin. :)
    Monesko päivä ootte lähössä sinne Turkuun?

    VastaaPoista
  3. Mee mennään kai Ouluun ja sitten tulee käytyä Kokkolassa ja Kannuksessa paljooon.Jaa härmässä käydään,no siellä ei nyt muutakun Powerparkissa : D Muuten,olen ollut jo Powerissa!Hitsi kun oli kivaa!Nii jaaa,ööö meille tulee koira!!Heinäkuun viimeseellä viikolla.Sekä,sekä sekä,,Me mennään Tampereelle tai Helsinkiin!Uuuu Helsingissä en oo ikinä ollutkaan!!
    Ja sitten riippuu kumpaan mennään,mutta ainakin kaks huvipuistoreissua on vielä luvassa! <3
    Ja,sitteenn..Tää ei nyt kuulu MITENKÄÄN mun kesälomaan mutta :D oon hullaantunut Viisikkoon :D Awwss paras kirjasarja/elokuva sitten ikinä!
    Kai olis turhaa tehä Viisikkoblogi?Sais siellä ainakin jakaa tunteitaan Viisikkofanittamisen suhteen :D
    Okei,mutta kirjotin tän komman aika sekavasti ja tästä tuli pitkäkin,ja ihanaa kun postasit tännekkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullapaa on suunnitelmii o_o Ite menisin jo sekasin :D Ja tee vaan blogi ;D

      Poista
  4. Ihanaa, että sä postasit! (: On ollut kauhean ikävä sua. (': Monet bloggarit ovat lopanneet mm. Mini, Catri, Hannis, Lyndsay, Xalia, Maggy ja vaikka kuinka monta sun jälkeen. :(

    VastaaPoista
  5. Moi kaikki! Mun uusi Hamster Princess-blogi on valmis! osote on: hamsteriprinsessa.blogspot.com

    Laitan kuviakin sitten, kun saan järkättyä kuvat tänne nettiin.

    PS. Oon Emmi16, Panfusta, mut oon tehny uuden tilin ;)

    VastaaPoista
  6. Moi tille! Oon vilma-leidi, ja mullakin on se blogi:D muuten kun mainitsin loppauspostauksessas, et sun synttärit on 7. toukokuuta, nii munki on :D

    http://vilmahassuttelee.blogspot.com

    Toi on mun IRL blogi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooksä se TaraTiia gosust?Oot sä vissiin ku mul on kaks blogitilii!

      Poista
  7. Mä en loppaakkaan!!!


    emminpanfublogi.blogspot.com

    Liittykää lukijaks!

    PS. Oon oikeesti toi Vanilja, ja käykää myös tossa toisessa blogissani!

    VastaaPoista
  8. Me ei oikeen mennä kesällä oikeen minnekään muualle kuin kaikkiin kauppoihin. Esim. Piruettiin ja silleen... Olis tosi kiva mennä tänä vuonna vaikka Hesaan, kun oon käyny siel vaa kerran. (Huom oon käyny vaan Helsinki-Vantaan lentokentällä, ku oltii lähössä Espanjaan.)

    Mut ei me sit mihinkää olla menossa. :/ aika tylsää.

    VastaaPoista
  9. Kiva kun postaaasiiit! :) mut käy mun blogissa ja liiity lukijaksi, siel ei oo viel yhtään lukijaa :(

    JA TE KAIKKI MUUUKKI KÄYKÄÄ MUN BLOGISSA :))

    VastaaPoista
  10. Moi Tille..

    Ihana blogi♥ Haluisiks käydä mun blogis, se on ihan uus ja vaan 2 lukijaa.
    (jos viittisit liittyy lukijaks)

    Osote on: ranttis1panfublogi.blogspot.fi

    Yst. Ranttis1 :)

    VastaaPoista
  11. Kiva kun postasit :) Käy mun blogissa... Eka teksti kertookaiken :/ Eioo pakko jos et halua.

    Sori, tämmönen tylsä komma :(

    VastaaPoista
  12. No me mentiin amewikkaan ja oltiin siellä kuukausi (siellä oli serkkuja) Ja ollaan oltu mökillä ja mennään kohta scotlantiin.

    VastaaPoista
  13. Heippa Tiilevo! Siis.. Hmm.. Oonko oppinu koulus tarpeeksi? Tillervo :O ♥ Niin, haluaisitko PPPP;hn? Otin vähän mallia nimestä sinulta. :) Mutta ei kai siitä ole vahinkoa? Eli ilmoittaudut blogissani, ja sivu on apuliitto. Susansa1:den kanssa järkättiin tuollainen "exstra" Juttu. El PPPP koostuu Parempi Panfu Paljoa Pyytämättä. Autamme uusia, autamme tehtävissä ja viemme tutustumiskerroksille. Ok? Tiedät kaip blogimme osoitteen. Siis Lakun, Susan ja mun. ? ;) Ilmoittaudut vaan siin näin: HAluaisi nliittyä tuohon PPPP;hn liittoon. Voisiko Susa antaa ilmoittautumis kortin. Eli jäsenkortin.

    Sellaisen. Tai sitten vaan että liityn. Tai no... :D Mitä nyt sanotkaan.. Jäseniä on vielä vain kaksi. Minä ja Susansa. Joten olisitko kiltti, ja tulisit kolmanneksi? :)) ♥:Nelli

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!