Lukijat

lauantai 24. maaliskuuta 2012

Tillervo kiittää ja kuittaa


Pandat... 

Nyt on aika sanoa isot kiitokset ja hyvästit tämän bloggaajan osalta. Se on nyt vain niin. Mun Panfubloggausinto ei oo enää aikoihin ollu entisensä, eikä se tuskin enää korjaannukkaan... Joten näillä näkymin näyttää siltä ettei tähän blogiin enää tämän jälkeen juurikaan postailla :'< Musta tuntuu tosi vaikeelta aina kun yritän kirjoittaa tänne jotain, jopa nytkin, eikä Panfu yleensäkään taida enää olla se mun omin juttu... Tähän vain ollaan tultu, ja mä ymmärrän viimein miten kaikki ne mahtavat, jo lopanneet bloggarit ovat tähän kyenneet. Nyt mäkin kykenen, ja Panfun maailmassa on jälleen yksi bloggari vähemmän...
Mutta ei tämä sentään ihan niin dramaattinen luovutus ole (; Mä käyn edelleenkin Panfussa, ainakin jonkin verran, vaikken siitä enää tämän jälkeen kirjoittelekkaan. En tosin tiedä, kuinka pitkään enää tämän jälkeen, mutta vähintään synttäreilleni (7. toukokuuta) asti... Tai mä ainakin yritän :) Mä myös käyn täällä aina silloin tällöin, kommentoin ja lueskelen teidän blogejanne :) Saatan myös muutella ulkoasua vähäsen ja kuulumisiani voitte lueskella täältä jos haluatte :>

Tämän blogin osalta kaikki kuitenkin on nyt tässä. En enää luultavasti postaile, jos joskus niin tositositosi harvoin. En enää lisäile tänne mitään, mutten poistakaan... Toivottavasti te muistaisitte tuon Pientä extrapurtavaa -gadgetin tuolla sivupalkissa, sieltähän löytyvät linkit kaikkiin tärkeimpiin bloggauksiin tässä blogissa. Ja olisi kiva jos te vielä kävisitte painamassa tassunjälkiänne vieraskirjaan :) Tämä blogi ei katoa mihinkään ja selailu on sallittu :D

Nyt kuitenkin Tillervo kiittää ja kuittaa. Kiitos kaikille teille lukijoille, tsemppauksesta, kommista, kaikista ihanista hetkistä ja ylipäätään lukemisesta :'D Nämä viimeiset kaksi vuotta ovat painuneet mieleeni ja tuskin pyyhkiytyvät sieltä vielä piiiiiiiiiiiiiitkään aikaan ♥

Kiitos ja kumarrus...

Ja nähdään Panfussa! ;)

♥: Tillervo





46 kommenttia:

  1. :C:C:C:C MUN LEMPI BLOGGAAJA LOPPAA!!!!!!:C:C:C

    Mä oisin lopannu jo Panfun, mutta aloitin mun blogin ja sain ihania ystäviä ja mun blogi ei ole edes vuotta. Niin ja tetenkin varmaan siksikin, että rakastan yli kaiken PANDOJA!!

    Mä en tiedä loppaanks vai en (Oon miettinyt sitä jo kauvan) Huoh..

    Muistellaan ilolla sun blogia <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

    Good bye!
    -Panzkuen

    (Mulla on sit kans irl-blogi :3)

    VastaaPoista
  2. Mulle tuli melkein tippa linssiin, kun luin tätä. (Mulla ei kyllä oo rillejä, mut sanonta o ny sanonta.)
    Ymmärrän että et enään jaksa kirjoittaa. Into ei aina riitä, ja se on ymmärrettävä.
    Tää on sun päätös, ja sä päätit nyt näin. Oot panfun paras bloggaaja, Ella eikä Max yllä tähän menestykseen mun kohdalla. Oot niin paras, keksit aina parhaat ideat, sun blogis on vaan niin yksinkertasen ihana. :')
    Mun kohdalla panfu alkaa jo käydä pikkasen liian lapselliseks.
    Kaikilla on se viiva, joka on todella pitkä. Sun viiva meni yli rajan, se katkes. Ei enään huvita, se on ymmärrettävä.

    Oot mahtava, ja tuut olemaan. Aina. ♥

    <3:Ressu

    VastaaPoista
  3. Voi että!Harmi että loppaat :( Noh,jokaisen blogi- ja Panfu -ura päättyy aikanaan.
    Sun blogi oli aivan mahtava mutta nyt se mahtavuuskin lyssähtää jotenkin kasaan...
    Oli ilo lukea sinun blogiasi.

    Tulee niin ikivä :(


    Me muut nuoremmat bloggarit seuraamme vielä tassunjälkiäsi,siitä olen varma.


    Tillervon muistoa kunnioittaen..
    Laku56

    VastaaPoista
  4. Tatu, SDFGFDFHBDNFGYFDHFNGBGFHUV!
    Sie et saa! Tai.. no saat mutta enhaluu! Tatu, muista että sie oot ehoromattomasti maailman paras bloggari jonka tiiän! Emmie halia et sie loppaat! Siis kun, :( Kirjotin omaanki blogiin siitä miten mukava sie oot... SisäPaisti, sie oot kaikkien mielestä paras bloggari koko maailmassa, ihanniinku Ressu sano oot 99999999999999 kertaa Ellaa & Maxii parempi! Mutsiis, kyl mie tiiän että et sie enää aio perua tota vaikka kuinka kinuttais kaikki.( Mutta voitko sää nyt lisätä sen chatin sun blogiis? Koska haluun jutella sun kanssa niin usein ku mahollista! Mie jatkasin tätä vaikka kuin paljon mutku ei ehi! Muista postailla ainakin toiseen blogiin aina! Mutta mutta... Heippa...

    -i

    P.s. olit aina mun esikuva ja et unohdu ikinä!

    VastaaPoista
  5. Tillervo!?
    Sinä, joka olet aina jaksanut tsempata kaikkia Panfun bloggareita!
    Yksi niistä Panfu-Bloggareista, joka innosti minuakin tekemään blogin...
    Kaikkea hyvää sinullekin, ja toivottavasti tapaamme Panfussa vielä joskus...

    -Ronima
    :C

    VastaaPoista
  6. Tillervo...

    Nyt mulla tuli ihan tippa insiin kun luin ton postauksen:(
    Mä vaan toivoisin että sä ainat muistat mut _Ellaben-
    Sun blogi jää AINA! Mun sydämmeen ja niin sinäkin Tillervo.

    Ellabe
    -Sun blogin aktiivisin lukija:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHH... en halua että loppaat. No en jää roikkuun suuhun tms. Sä - joka jaksoit tsempata kaikkia bloggareita. MIKS JUST SÄÄÄ.. Onks täää pelkkää pahaa unta...

      Toivottavasti nähään joskus Panfussa :'((

      - Xalia :'(

      Poista
  7. Nyt säkin sitten lähet ;( Kiitos kaikista hetkistä!
    Jos haluat lukea kuulumisiani,osoite on:Hipsiliininblogi-aivanpanfu.blogspot.com.Toivoisin,että liittyisit lukijaksi.
    P.s!Olen Sofia283,mutta tää on mun "toinen" Panda,jolla postailen


    Hyvästit ;(

    VastaaPoista
  8. Voi Tille eei!!♥♥ Mutta kyllö tiedän ton tunteeen, mulla oli sama ;( Toivottavasti vaan nähdään vielä! :)) Muistan sut aina

    VastaaPoista
  9. Sinua tulee ihan mahdoton ikävä, Tille. :C Onneksi sentään käyt vielä Panfussa, niin nämä eivät ole vielä lopulliset hyvästit. Innostit minut piirtämään kuvia Panfusta, sinulla oli aina omaperäisiä ja hyviä ideoita, blogiasi oli ihana lukea, me kaikki muistetaan sinut ikuisesti. ♥

    VastaaPoista
  10. Jei, mun nimi on tos videon jäsenkortissa. :D

    VastaaPoista
  11. Hei, näin se vain on. Panfu ei vaan enää sovi meille vanhemmille, ja into katoaa silmissä, kun Panfu muuttuu taas nuorempien tai helpommaksi paikaksi. Panfussa on nyt vain muutama ihminen vähemmän, mutta ainahan meidät jostain jäädään muistamaan :> Tuun muistamaan sut, mutta MUISTAKKIN kommata tai kertoo mulle kun tuutte riksuun keikkailemaan, niin voin tulla sit vaihtamaan kuulumisia (-: ♥

    VastaaPoista
  12. Tille, en voi ikinä unohtaa sun kaltaista kaveria ja bloggaria. On vaikea päästä susta irti :') Kaikki ne yhteiset ikimuistoiset muistot, jotka kirpaisee syndäntä <3 En voi ikinä unohtaa sua! Olit mun esikuva bloggailussa ja Panfussa autoit ja ohjasit. Olit mulle ystävällinen ystävä ja kuuntelit kun kerroin sulle surujas ;) Meillä oli hauskaa Panfussa ♥ Oot Panfun parhain bloggari (:

    Määki oon lopannu Panfun, joten ymmärrän sua täysin. Selailin sun vanhoja tekstejä viellä läpi ja muistelen pientä Tilleä, joka on nyt kasvanut isoksi Tilleksi :D Kaikkea hyvää elämääsi, elä luovuta ikinä vaan nauti elämästä! ♥ Jään kaipaamaan sua kauheena :'(

    ♥:lla, Emppusi.

    Ps. Ihanasti kirjoitettu postaus ja toi video on aivaaaaan ihana <3

    VastaaPoista
  13. muuten,mikä malli sulla on ja mikä nimi,koska tulee noin ihanan pitkiä postauksia.Vai kenties kirjotat niin paljon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun malli on ihan vaan Ethereal, mut ei se tekstin pituus siitä johdu :D Ihan ite mä niitä pitkiks kirjotan :)

      Kiitti kaikille, mulle jtellekin meinaa tulla tippa linssiin :'D

      Poista
  14. Voi ei! Panfu-suomen (ainaki) paras bloggari loppaa. ;C Mutta niinhän se on. Se ei sovi enää isommille. Me ei kyllä olla kauheesti Panfussa tapailtu mutta silti mulla tulee sua ikävä. Ja samalla ku luin noita blogeja tosta sivusta nii useessa on suru-uutisia ;CC Se on nyt hyväksyttävä. Hyvästi! Hyvää jatkoa Tille!

    Joanna

    P.s Ihanasti jotenki kirjoitettu tuo postaus ja toi video oli ihana <3

    VastaaPoista
  15. Tille kaikkien on tehtävä päätöksensä ja sinä teit sen. muistan sut aina sä et oo hirveen tuttu mutta sä jäät sydämeen. no moikka!

    VastaaPoista
  16. Moi! Tein sinulle ja kahdelle muulle lopanneelle muistovideon.Voisitko käydä katsomassa sen blogissani tai youtubessa?Videon nimi on Kolme kärpästä yhdellä iskulla :(

    VastaaPoista
  17. aw kiitos tille näistä vuosista. c':

    VastaaPoista
  18. nyyh mulle eo ees melkein tullu tippa linssiin tätä lukiessani....
    vaan TULI rehellisesti sanottuna rupesin vollottamaan...
    eiiiiiiiiiii mun esikuva en en... en saa-saata uskoa tätä
    olen ihaillut sinua niiiiin kauan kuin näin blogisi ekan kerran...
    olit Paras Bloggari IKINÄ!!!!! En haluuu... Mutta päätät itse
    vaikka en ole ollut varmaan IKINÄ näin surullinen :'( :'(

    viimeisin terveisin:
    hyyyyyyyyyyyvin surullinen pipiliini

    VastaaPoista
  19. Huoh... Ekaksi anskumuru ja sitten... :( Sinä!!

    VastaaPoista
  20. Tatu,ymmärrän että bloggaaminen tuntuu josus tylsältä.
    Ite en oo jaksanu läheskää mittää postata xP.
    Mutta sinä kaikkien tuntema tiituskainen jota ei voi unohtaa,menet loppaamaa :C
    Sää oot jääny kaikkien mieleen ikuisesti samoin kuin ansku.
    Sää olet samanlainen kuin ansku "koskaan ei saa luovuttaa,jokainen voi nousta pohjalta huipulle" niin kuin ansku opettaa.
    Sää teit blogillasi vaikka mitä hauskaa,mm tilauksia sivun joka oli tosi suosittu.
    Sää vaan osaat piirtää ja käyttää PhotoShoppii nii hyvin.
    Kaikki muistaa sut hyväsydämmisenä panfulaisena joka auttaa kaikkia sitä kysyviä.
    Mutta ei sa voi pysäyttää se on sun valinta.
    Mutta jaksa käyrä vielö panfus .
    Loppaamisen jälkeen suhun emme saa enään yhteyttä:C.
    Sää olit aina niin mukava
    sori tylsä komma :C

    VastaaPoista
  21. :( Nyyh ikävä et loppaat luin niin innolla blogiasi ja Nyyh tahdon lukea vieläkin Nyyh *itkee* Mutta se on jokaisen bloggaajan oma päätös lopettaa vai ei

    VastaaPoista
  22. Tille?!?? Muistatko vielä ku olin pukeutunu samoihin vaatteisiin ku sä ja me annettiin mulle nimiä?Muistatko?
    No se Lillervo(ja Tillervo :D) on muna :DDDDDDDD
    Lillervo Lallervo aidalla makasi,Lillervo Lallervo aidalta putosi.

    VastaaPoista
  23. Tillie... Käytkö sä missään muissa nettipaikoissa, esim GoSussa tai Moviestarplanetissa? Haluun vielä nähä sut, jossen Panfussa niin jossain muualla.

    Sere, joka ei unohda sinua

    VastaaPoista
  24. SINÄSINÄSINÄIHMINENN!!!! TULE PANFUU NYYYYYTTTT HETI onks sulla kommienvlavonta päällä(TÄÄ OLI EEMILIN IDEA) OON LÄHS REISSUU VIIKOKS JA MULLA ON SUA IKÄVÄ .CCCC

    VastaaPoista
  25. lollll sulla ei ollu täälkää kommienvalvontaa :((

    VastaaPoista
  26. Tillie, tässä siihen kuvaan ohjeet, eli haluisin tassuittainkuvan, mutta en tuommoista korttia vaan niinkuin semmoisen mikä sull oli esim viime hallowenina. Siis semmonen missä on se koko Panda. Sillä vois olla pitkät tummanruskeat suorat hiukset joko auki taikka ponnarilla, päätä itse. Ja vaatteet... kevät/kesämäiset, niin ne vois olla esim vaaleenpunaiset tai kermanväriset, ja röyhelöä ja rusetteja saa olla ja kengät voi olla vaikka sellaiset mustat, jossa on vaaleanpunainen rusetti sentapaset mitä on niiden sinisen, pinkin ja keltasen juhlapaidan kanssa kuvaston lopussa. Ja sitten siinä seisovan Pandan vieressä lukee ylhäältä alas Serenity. Tekstin fontilla ei väliä


    Toivottavasti käsitit millaista tarkoitan, vaikka oonkin järkyttävän huono kirjoittaan kommaa nopeesti ;D

    Sere

    VastaaPoista
  27. Moikkis Tillervo. Ikävä lukea tämä postaus mutta itselleni kävi sama kohtalo. Mutta kaikesta huolimatta toivotan sinulle ihanaa jatkoa :=)

    Bee

    VastaaPoista
  28. Voi että :( Ikävää ku lopetat! Sulla on mun mielestä yks parhaista panfu blogeista kautta aikojen. MUtta tiedän mitä tuo tunne on. Näin käy aina kaikille, joskun. Toivotan hyvää loppu elämää :)

    Muuten, olen Spindi ;)

    VastaaPoista
  29. Surullista :( Oot ollut aina mun lemppari bloggaaja.
    Mutta kyllä mä ymmärrän sua.Ei mikään kestä ikuisesti.
    Mulla tulee sua ja sun bloggauksia hirvee ikävä.
    Toivottavasti joku päivä vielä Panfussa nähään.
    Hyviä jatkoja!<3

    -Mellu

    VastaaPoista
  30. tille voisitko tehä mulle tassuttain kuvan se olis tyttö mut ei panda. mun irl blogiin toivottavasit ehdit ja voiTKO käydä siel ja liittyy lukijaksi.
    ellasdia-r-y.blogspot.com
    -ElLaBe

    VastaaPoista
  31. Tillee! Ei voi olla totta :( En ole pitkään aikaan käynyt Panfussa, enkä blogissani, enkä lukenut pandojen blogeja, enkä mitään. Mutta nyt kun tulin taas takaisin, huomasin että oot lopannu. Surullista, mutta ymmärrän sua täysin. Me ei tunnettu kunnolla, mutta blogien kautta kylläkin :) Olen seuraillut blogiasi ahkerasti aina! ♥ Olen ollut Panfussa, heittäytynyt lapselliseksi, jutellut ja kertonut tunteistani. Mutta minunkin Panfu-urani on loppumassa ja haluan kiittää sinua! Kiitos että kävit välillä blogiani kattomassa :') Se toi uutta voimaa bloggailuun ja jaksoin taas.

    Mutta nyt, oikein hyvää loppuelämää sinulle! Jään kaipaamaan tätä pirteää blogia, mutta muistoja on ja ne ei lähde ikinä sydämmestä pois ♥

    Koita pärjäillä! :)

    ♥:lla, Ansku

    VastaaPoista
  32. en tiedä mitä sanoisin tulin tänne just äsken kattomaan ideoita omaan blogiini joka on siis mun ja ellaben blogi itkettää ihan mut voisitko silti käydä mun ja ellaben blogissa sen osote on ellabemimosapanfu-oloko.blogspot.com

    VastaaPoista
  33. Tillervo rakas D: en tuu koskaan unohtamaan kun näin sinut ekalla kerralla. Toivottavasti vilkaiset viälä blogiisi, koska haluan nähdä sinun viäläkin kerran. Aloita panfu uudestaan..tai sillee käymään siellä joskus vaikka olisitkin 13v ja kutosluokka on jo kohta ohitse. Haluan kuiteskin että tuut panfussa käymään. En tuu koskaan unphtamaan sinua koskaan Tille rakas ;( ♥

    //frekuliinasi

    ps. toivottavasti sinäkään et minua unohda ;) kun tapasimme iglussa ja kysyit, miten voi tehdä blogin :') ♥

    VastaaPoista
  34. voi ei.Oli isolla tauolla ja luulin että et ollut lopannu ja tulin tänne ja olit lopannut.Mulle tuli tippa linssiin .Onneksi oot vielä panfussa.Hirvee harmi tuli tästä . :((((((Tavataan panfussa sitten.Mutta jos saisin päättää niin joku vois paikata siihen asti jos innostus tulis taas .Mutta se on aina iso riski .No ei tässä voi kun todeta että aina joskus ilo päättyy.No lupaa auttaa mua aina jos mulle tulee ongelma.Ja haluun kertoo sulle kaiken .OOT MULLE TÄRKEE.Vaikka oonki sua nuorempi niin ei se esteenä oo.
    RAKKAUDELLA
    CESILIA♥

    VastaaPoista
  35. Tillervo et voi lopata kaiki mun pparhaat kamut on lobannu!!!!!! Vaavi V100 jne :(((((((((( Hyväksi!

    PS: Itse olen ollut sun kanssa samoilla linjoilla :( en jaksa pelailla :(

    VastaaPoista
  36. Tille jos ees katot tän viestin olisin hyper ilonen ;) tekisitkö mulle yliksen?

    VastaaPoista
  37. ... Mä tiedän, luulet etten enää välitä susta. Anteeks ku en tullu synttäereilles, unohin ne kokonaan. Et tajuukkaan kuinka maansa myynyt oon just nyt. Toivon vaa nii kovasti että sä voisit tulla käymään panfussa ees pari minuuttia, että näkisin sut ja saisin puhua sulle. Mulla on ikävä, aivan hirvee ikävä ♥

    Emuliina

    VastaaPoista
  38. Oon siis panfussa yheksään asti. Koita tulla, kuolen muute

    VastaaPoista
  39. Moikka Tille. Sä Oot Ollu Mulle Hirveen Rakas Ja Postauksesi Ovat Olleet Ihania.Paha Homma Mun Kannalta): Sä Oot Tehny Päätökses.Vaikka Oon Sua Nuorempi Ja Ehkä Koko Suomen Panfubloggaajien Nuorin Se Ei Mua EStä. Mä Aion VIelä Päästä Pitkälle!


    Tassuittain:Emppu85

    VastaaPoista
  40. No tää on suurinpiisrtein viis vuotta tän postauksen kirjottamisen jälkeen ja samoin kommat.
    Kaikki hyvät bloggarit loppaa! No itse en aio lopata PIITKIIN aikoihin. EN TAJUU SITÄ KUN LOPPAATTE!
    Oon ahkerasti seurannu sun blogia ja aiemminki lukenu tän postaukse. Toivottavasti nyt kun oot varmaa jo kaheksantoista voit katsoa tätä pientä surkeaa kommaa ja liittyä PARHAATBLOGGAAJAT- clubiin. (ja mun apuliittoon ehkä.)

    VastaaPoista
  41. Okei, mä oon toi ylempi Supermaimai, nyt vaan päivitetyllä käyttäjällä ja paremmalla kommalla.
    En voi sanoin kuvailla, kuinka sun loppaaminen sattuu.
    Oot lopannut jo aikoja sitten, mutta se
    surettaa vieläkin. En tajua, miten pystyt tohon. Tai no olen minäkin Panfu-blogini lopettanut, mutta
    tämä blogi on ikuinen. Älä poista tätä, kiltti!
    Niin kamalaa!
    Oon sekä surullinen että vihainen.

    Kaikkien harvojen jäljellejääneiden bloggareiden pitää blogata Tillervon nimeen!
    Tillervon, joka kannusti blogillaan kaikkia eteenpäin!
    Joka auttoi kaikkia!
    Tillervon, jonka tassunjälki jää Panfun historianjirjoittajan historiankirjoihin IKUISIKSI AJOIKSI!

    Hyvästi sinä, jota pidetään bloggareiden keskuudessa lähes legendana!

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!