Lukijat

torstai 16. joulukuuta 2010

Hola, kaikki! ;D

Ensinnäkin, minusta oli mahtavaa, kun blogisuosituksiin oli laitettu myös minun blogini! =)
Tai olin niin innoissani, että pomppasin tuolilta ja menin hyppimään komin luokse... Se oli siis hyvä järkytys.
Ja sain kaksi lukijaa lisää! Minä ajattelinkin liittyä kaikkien suositeltujen blogien lukijoiksi ja samalla myös liityn aina kaikkien lukijoideni lukijoiksi ja valitsen välillä randomisti blogeja. Jos blogi on hyvä ja sitä on päivitetty ahkeraan, olen melko varmasti heti semmoisen lukijana, vinkiksi vaan! Mutta tästä ei sitten enempää, jotta aikaa jää myös muulle! (Kävin äsken liittymässä kaikkien suositeltujen blogeihin. ;) )

Tänään on siis 16.12, ja 8 päivää jouluun! Ihan mahtavaa! Mutta on siinä huonojakin puolia... Sitten, kun loppuu Panfun joulukalenteri, saatte kestää vähän lyhykäisempiä postauksia, kun kirjoitan usein siitä, kun on pää tyhjänä eikä mitää vain yksinkertaisesti keksi. ( Esim. tänään.)
Mutta tänään sai joulukuuseen joulupallon! ;) Se oli lisäksi minun lempiväriseni, joten siitä plussaa.
Tälle päivälle ei muita kuvia taida olla muistissa, jotyen tässä laitan sitten tämän päivän lahjasista:

Ai niin! Kultapandoille myös kranssi! Minun oveni toisella puolellakin on kranssi, joten nyt se somistaa toisella puolella. =)
Minä pidän majoissani rauhallisuudesta, lämpimistä sävyistä, teemoista ja tasapainosta.Sellainen maja minulla omasta mielestäni on.
(Kun majoista otettiin puheeksi, pitäisi tähän vielä tämän päivän puolella ilmestyä kysely, jonka kysymyksiin voi vastata, mitä itsestään joulupersoonana ajattelee. ( Saatanpa sitten julkaistakkin muutaman kommenteistanne ajan kuluessa.)

Lämpimästi, Tillervo

 

2 kommenttia:

  1. moikkelis tillervo chan!
    kivaa kun joulu tulla jollottaa, mutta se ei ole sillä tavalla yvä asia jos on "päässyt" siihen ellan ja maxin suosituksiin, koska siinähän on niitä joitten blogit ovat tuntemattomimpia ja joita ei ole ennen luettu.
    Ja eihän komilla ole vielä 1000 kamuu panfussa kun meillä oli silloin se kisa joka on ebelleen voimassa (ulkopuoliset eivät tajua mitään).

    T: Jenzk anime-hullunne

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!