Lukijat

keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Lunta tulvillaan on raikas Panfun sää... + uusi tunnistuskisa!!!

Tere, kaikki uudesti syntyneet Pandat!!!

Tänään on tapahtunut niin paljon, että kaikkea ei melkein muista tänne kirjoittaa!

Lunta ainakin on satanut, yksittäisiä kuvia ei oikein kannata ottaa, joten päätin napata kuvan koko kartasta, tässä se on! Lunta on satanut, se on selvää ;). Aika mukavaa kun pääsee heittämään lumipalloja vesi-ilmapallojen sijaan! Vinhaa!

Mutta siinäpä ei olekkaan kaikki tältä päivältä, ei todellakaan!
Pelaaja korttimme ovatkin sitten uudistuneet täysin... Minun on aika vaikeata tottua siihen. Sitä paitsi kun ekan kerran vilkaisin pelaajakorttiani, silmäripset roikkuivat nenällä! Se oli hassua! Mutta sekin ihme olikin kuvattava...
Tästä taisikin tulla minun ensimmäiseni kuvapostaus =D.



Ehheh... Minä kasvoin pituutta!

Mutta minähän lupasinkin teettää uuden tunnistuskisan! Olen napsinut kuvian ympäri ämpäri Panfun pinta-aloja, tällä kertaa lumisista maisemista!
( Ja anteeksi, kun olen motkottanut lähiaikoina matkimisesta, mutta nyt minua alkaa surettaa, että Maxin ja Ellankin blogissa on tällaisia... Ja palkinnot kaupan päälle! Minun jutuistani menee itu, vaikka eihän tämä idea yksin omaan minun ole. Anteeksi.)

Mutta tässä olisi uusi kisa! Kaikki varmaan muistattekin säännöt? Tai jos ei tiedä tai muista katsookin sitten muutamaa juttua aiemmasta postauksesta niin se selviää!

1:




2:



3:




4:




5:




Mutta voinhan minä selittää jos on pakko...
Eli, kirjoita kommentteihin 1 ,2 ,3 ,4 ja 5. Numeroiden perään voit kirjoittaa paikan, josta tietojesi mukaan nämä asiat löytyvät. Kirjoita vastaus viimeistään 17.12 jolloin julistan taas ensimmäisislle sijoille selvinneet Pandat. He saavat kunniamaininnan, muuta en valitettavasti voi antaa, kuten Max ja Ella.

Muistutan vielä, ettei viimeisimpään arvoitukseen olla vastattu, mikäli vastaat, se löytyy  muutaman bloggauksen päästä.

lämpimästi, Tillervo

3 kommenttia:

  1. mun vastaukset
    1: viidakon keskellä oleva puska
    2: kilpa radalla oleva enloy mainos
    3: ravintolan mainos kyltti
    4: linnan katto
    5 järven rengas paitsi tyhjä
    ja siin oli mun moikkaaa

    VastaaPoista
  2. 1) Viidakko
    2) Juoksurata
    3) San Franpanfun ravintola
    4) Tallit
    5) Woobyjärvi (tai pelkkä järvi)

    Osallistun!

    VastaaPoista
  3. devi sulla meni yks asia sekasin se on oikeesti kilparata

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!