Lukijat

lauantai 26. helmikuuta 2011

Hassusti pukeutuvin Panda- kuvaukset tänään klo 16:00

Moikka kaikki pandastiset Pandapapulaiset!


Menikös eilinen kultapandapäivä leppoisasti? Mulla ainakin, ja sain tehtyä itselleni uuden tyylin! Ette takuulla tule tunnistamaan mua illalla!
Siitä hirmuisesta vaatteiden päälle/pois laittamis rumbasta tuli mieleen, että tästä voisi kehkeytyä kunnon kisa! Te Pandathan suorastaan rakastatte pukeutumista, eikö totta? ;) No, ajattelin teidän iloksenne järjestää tällaiset pukeutumis-kisat! Yhdessä lehdessä nimittäin luki sellaisesta kisasta, jossa PALKITAAN vuoden rumiten pukeutuva julkkis! En kyllä halua tehdä teistä rumia, mutta hassuja ainakin! Kaikki, jotka haluaisivat tulla osallistumaan, kannustamaan tai katsomaan kisassa, lukekaa ohjeet!!!


Säännöt:
- Kaikki saavat osallistua, oli kulta- tai tavan Panda (molemmille omat sarjat)
- Hassuimmin pukeutunein Panda saa palkinnokseen... Jotain hassua!
- Tuomareina toimivat Pandat. Lisään kuvat tänne blgiini ja  äänestys tapahtuu täällä.
- Osallistujia saa tulla niin paljon, kuin sielu sietää!


Paikka, ja aika:
- Kuvaukset pidetään illalla, klo 16:00
- Pandamoniumissa, Tillervon, eli minun majassani


Innostuitteko? No, tulkaa vaan kaikki nyt mukaan! Tavataan sitten illalla! =D


Lämpöisin ♥:min, Tillervonne

10 kommenttia:

  1. MÄ osallistun alan jo suunnitella asua
    ja oon tavallisten pandojen sarjassa koska en oo kulttis

    VastaaPoista
  2. Vaikuttaa kivalta ;D Ei mulla kyllä mitään hassua asua ole, joten en osallistu, mutta saatampahan tulla ainaskin katsomaan =)

    VastaaPoista
  3. osallistun toivottavasti oon hassu ja jos joku haukkuu ei oo reiluu

    VastaaPoista
  4. Kuulostaa kivalta... Tulen jos pääsen :)

    VastaaPoista
  5. muutes mä eli dawne nii huomen tai tänää mun yhteys pätkii

    VastaaPoista
  6. moi tillervo mist saa mixpodin????????

    VastaaPoista
  7. oon cesin komma jutul koska ollaa samas blogis

    VastaaPoista
  8. Juuso Mixpodin tekoon oleva ohje löytyy "apua ja kuvia"-sivulta.

    VastaaPoista
  9. Tillervo sori ku en päässy eilen kun oli vähän kiireitä niin jos kerkeisit panfuun vaik klo:12.00 niin että jos saisin osallistua sillon?

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!