Lukijat

torstai 3. helmikuuta 2011

Vielä niistä korteista!!!




Heippandeloiset! 
Tässä ovat kaikki tähän mennessä tehdyt kortit (+Maggy oli jo aikaisemmin). Nämä varmasti tunnistattekin, koska niissä näkyy nimet. Tosin Chuchun ja Maumaun kortit ovat hieman keskeneräisiä, Chuchulta puuttuu kuva ja Maumaulta tiedot. Mun pitäisi vielä saada kuva jostakin ja Maumau voisi kompata tietonsa. Lisäksi mulla on monta muuta kuvaa varastossa, niistä lisää lähiaikoina. Vasemmalla on vielä Hannispandan pyytämä PPP-liiton jäsenkortti, kopioithan sen tästä!


Jos jollekin tulee kysyttävää näistä korteista, niin kysykää rohkeasti kommenteissa!!! =D


Lämpöisin ♥:min, Tillervonne


P.S. Maxin, Ellan ja Kamarian kuvien käyttöön sain luvan Ellalta!!! 

8 kommenttia:

  1. Laitain ne mun pandan tiedot siihen aikaisempaan postaukseen, näät ne sieltä.

    VastaaPoista
  2. Ihana idea muuten tuollainen kortti hommeli ;D

    VastaaPoista
  3. Mä voin lähettää sähkö postil se kuva.

    VastaaPoista
  4. Mitäs nuo kiinalaiset merkit on?

    VastaaPoista
  5. entä mun korttini oon sit seila aikaisemmin olin Ada

    VastaaPoista
  6. ihanaa ku teit mulle oman kortin!! en kyl tajuu miten tohon laitetaa toi paino ku ei kai ella paina sataa kiloo???????????? :DDDD

    mun leveli on 42
    päiviä Panfussa joku 350 (melkee vuosi!!) :)
    kolikot joku 50 000
    ketteryys en tiiä??
    pokoarvo en muista sori mul on 3 pokoo..

    sori nää ny on vähän tämmöset keskeneräset mutta toivottavasti ei haittaa onpaha ainakin jotakin :)

    VastaaPoista
  7. Kiva että mäkin pääsen kortteihin! :) Sä pyysit laittaan nää tiedot eli tässä olis...

    Taso: 50
    Päiviä Panfussa: 312
    Pituus: 166cm
    Paino: 90kg
    Ketteryys: 9
    Kolikot: 21357 pandakolikkoa
    Pokoarvo: Stellatipu eli 8000pk :)

    VastaaPoista
  8. Kiitti kovasti kaikille, kun jaksatte innostua! ♥
    Chuchu: Yläkulmassa oleva merkki tarkoittaa horoskooppimerkkiä. Mä laitan sen kortin henkilön syntymävuoden mukaan. Hieman alempana pokoarvon alla on kiinalainen merkki, joka meinaa Pandaa.

    Maumau: Jees, ei ella ihan 100 kiloa paina, vaan paino ja pituus ovat määritelty ihan oikeiden Pandojen perusteella. Pokoarvo meinaa sitä, kuinka paljon oma lempparipoko maksaa.

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!