Lukijat

maanantai 11. heinäkuuta 2011

(Erittäin) Nopeasti tuherrettu Panda :D


"Nopeasti tuherrettu Panda (video on nopeutettu 2x)"

(Se ei selittelyjä kaipaakaan, tajuatte sen katsoessanne.) :D

Tassun painalluksin
Tillervo

P.S. Mä piirtelin tänään tämmösen Pandan. (Alla.) Kokeilin tehdä sen vähän eri tyylillä kuin yleensä... :D Onhan se ihan sievä. 











P.P.S. Vielä kerran PALJON ONNEA ELLURA paljon onneeaa vaan! :D Onnea 14 v. Ella! (Ella ja Max kävivätkin tänään vähän juhlimassa Panfussa. Pidettiin ne kunnon bileet!)


P.P.P.S. Blogger on uusiutunut! Vai onko? AInakin mulla niin on käyny, enkä oikein osaa käyttää sitä. :( Huomasin myös, että mun muissa blogeissa ei ole tapahtunut mitään muutosta. :P Mistäköhän oikein on kyse..?


P.P.P.P.S. Kirjoittakaahan hyvä "Happy ending" sille kommatarinalle sillä aikaa kun mä oon leirillä. :) Linkki löytyy ylhäältä oikeelta.


P.P.P.P.P.S. En mä malta lopettaa... ;D Nyt tulee paljon PeeÄssiä...


P.P.P.P.P.P.S. Hyvää yötä murut!

13 kommenttia:

  1. WAU PIITTÄKSÄ PANDAN NELJÄSSÄ MINUUTISSA O_o

    VastaaPoista
  2. Oot ihan sairaan hyvä piirtäjä! Mul menee varmaa koko päivä jos yritän piirtää ton näköstä Pandaa, minkä sä tuherrat nopeesti.

    VastaaPoista
  3. VAUTSI!!! Noinko ne luodaan... Oot tosi taitava...

    VastaaPoista
  4. No kiitos! :D Mun omasta mielestä se ei kyllä ollu kovin kummanen... Sellanen "tönkkösuolattu muikku"! ;) Mun piti oikeestaan vielä vähän fiksata sitä filmii, nyt se menee kovaa! :D Ja vähän PeeÄssiä...

    VastaaPoista
  5. Painoitko sä liikaa kynällä kun värjäsit korvat? kun ne muut josssa oli harmaata niin ne oli haaleempii.

    VastaaPoista
  6. Hih, kun katoin ton videon mulle tuli KAAMEE piirrustus vimma! Nyt olenkin sitten piirrellyt vähän kaikkea ja tein yhestä jopa videon youtubeen. Käykääs katsomassa mun kanava :

    http://www.youtube.com/user/sasse9898

    Ja se panda on piirretty tille sun innoittamana! Ja ehkä hiuuukan otettu mallia (mitä muistin sun piirrustuksista) :)

    VastaaPoista
  7. Moi Sasse kaatsoin sun videon ja huomasin et se oli lähetetty 1tunti sitten. Kivasti piirretty.

    Kivasti piirretty toi sunkin panda Tillervo

    VastaaPoista
  8. Joo niinhän se oli :) Tosin nyt siitä on jo vierähtänyt 3tuntii xD Pistin sinne myös toisen videon!

    VastaaPoista
  9. Omnom upea kuva! Saanko ottaa pikkusen mallia :3

    VastaaPoista
  10. Laura: en nyt ehkä liikaa... vähän kovemmin kyllä.
    Sasse: Okei, katoin sen jo. :D Kiva et mun piirrustukset on innostanu sua. Ja tosta alemmasta: Mun kynnet... :P Ne on kyllä vähän kuolleet, ehkä liianki pitkät. xD
    Panzkunen ja Pandutus: Kiitos :)
    Vanilja: Okei... ;)

    VastaaPoista
  11. eiiiii ne on ihanat ne sun kynneeeeeeetttt!!!

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!