Lukijat

perjantai 15. heinäkuuta 2011

Puheenvuorossa... Sasswwelovsku!

Hellou Pandat!

Elikkäs nyt vuorossa olisi Sasswwelovskun (Sassen) haastattelu! Sasse kertoikin mulle kaikenlaista kivaa itsestään, ja piirsi itse loppuun sievän kuvankin. :DD Siis eiköhän aloiteta!

Kerroppas Sasseliini tähän alkuun, mistä keksit Panfunimesi?
-Hmm... Se on hassu juttu. Kun mun kaveri keksi mulle Sasse lempinimen niin yritin laittaa sitä tonne Panfun rekisteröitymiseen. Mutta Sasse nimi olikin jo varattu Sasselovekin joten sovelsin Sassen ja loven. Siinä oli mun nimen Sasswwelovsku tarina.

Vähänkö kiva! Entä kertoisitko jonkun hassun jutun susta Panfussa?
-Niitä on monta mutta yks oli hassu. Kun oon aika höpsö välillä, kun en osaa kiipeillä eikä opettelukaan oikein onnistu xD Ni kerran pääsin hepan kanssa järven taivaalle. Aloin vaan nauraa ja nauraa tosi kauan, sit vaan juoksentelin ympäriinsä.

Hassua! No onko sulla poikkista Panfussa? ;)

-Ei ole mitään poikaystävää, vaan näitä poika kamuja.

No entäs ihastusta?
-Eiiii! Kaikki pojat taitaa olla mun ihastuksia, hahaa.
 
Selvä... Haluaisitkos paljastaa jotain? Vaikka joku hassu ja harmiton moka?
-Mulla riittääkin paljastettavaa, juttuja siis. Muistän kun mä ja lotus tavattiin. Se oli synkkä juttu... Lotus oli hyppäämässä tulivuorelta alas o.o. Nappasin hänen tassusta ja pelastin hänet. Niin me tavattiin. Ja joskus sanon olevani poika xDD

Keksitkös itse itsellesi jonkin kivan kysymyksen?

-Mä kysyn itseltäni, että mitä olet sekoillut Panfussa?

No mitä siis oot sekoillu Panfussa? :D
-Vähän kaikkea xD ei jaksa luetella, mut mä oonkin aina vähän seko.

Kiitos ihanasta haastattelusta, Sasse! ;D Ja muuten, varoitan vielä teitä: jos mua pyytää Panfussa haastattelemaan, saatta kyssäreissä olla joitakin yllä mainittuja. Tai jotain muuta vähän erikoista, joten miettikää ensin, jos meinaatte kysyä. :P Haluan nimittäin tehdä aina hieman tavallisuudesta poikkeavia haastiksia, semmosia hassuja. Ja keksin aina jotain vähän sekoa... No kuitenkin, tähän loppuun Sassen piirtämä ihuna kuva hänestä tulevien synttäriensä parissa! ;)
Tassun painalluksin
Tille (joka palasi eilen leiriltä) ja Sasse

1 kommentti:

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!