Lukijat

torstai 29. joulukuuta 2011

Päivittelyä :)

Heippatiduuh pandahanit! ;) ♥

Tässä on tullu illan mittaan päiviteltyä tätä blogia, huomattavia ja ehkä vähän huomaamattomiakin muutoksia on siis nyt havaittavissa :D Koko blogi sai esimerkiksi uutta ilmettä ulkoasun vaihtumisen myötä, ja "Save the Panfubloggers" -listakin on päivitelty. Käykääpäs siis heti tsekkaamassa se, ehkä löydätte jonkin uuden hyvän tulokasbloggaajan, tai vanhan, tauoltaan palanneen tutun blogin luettavaksenne (: Myös ajankohtaisten juttujen listaa on karsittu, joulukalenterikin on nyt poissa... Mut jos joku vielä haluaa siellä käväistä, pääsee sinne tästä klikkaamalla :> Ja oonhan mä siihen vähän lisäillytkin, että ei sen puoleen ;D Mä oon myös päättäny alkaa vähän muokkailemaan noita sivujani, ilmoittelen sit jos muutan jotain erityisen merkittävää (:

Mä muuten sain parisen päivää sitten valmiiks tämmösen ohjevideon "Kuinka piirrät ja editoit (Panfu) pandasi" :) Se on tehty melkein kokonaan englanniksi, mut eiköhän siitä suunnilleen saa selvän. Kysyäkin toki saa, jos joku sana jäi vähän epäselväksi... Ja muutenkin :P Mut tässäpä olis:



Toivottavasti siitä on ees vähän apuu mun piirtotekniikasta kyselleille, se on ihan sitä varten tehty ;) Se löytyy myös Apusivulta ja Elävistä kuvista, vinkiks vaan, jos tätä postausta on joskus vaikeeta etsiä. Seuraava videokin on jo (suunnilleen) suunnitteilla, siitä tulee ehkä musavideo tähän Jonsin Stick And Stones -kipaleeseen. Ootte saattaneetkin kuulla se yhdestä ihanasta leffasta... ;D Tiedättekös mistä? (Alkaa mennä jo vähän Paulin puolelle xd)



Ja tossa vielä Lakun ja Ressun PPP-jäsenkortit, eli viimeinen päivitelty juttu tältä päivältä. Hm... Toivottavasti mä en oo vaan unohtanu mitään, niin saattaa nimittäin olla, kun "Tillen muistilista" sai potkut blogistani. Oisko vielä jotain, mitä pitäis muoksii? ;o Muistutattehan mua, jos meinaan unohtaa jotain tärkeetä, mjumut :)

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Ton uuden yliksen saa sitten käsittää kukin omalla tavallaan. Komkin ajatteli ensin, että toi panda hyppii pilvien päällä ja vettä sataa, ja lopussa tulee ukkonen xD No, alunperinhän mä piirsin sen sillä ajatuksilla, et 1. Panda näkee ekan lumihiutaleen, 2. Panda hyppää iloisena hankeen, 3. Panda uppoaa lumeen. Mut ihan miten tykkäätte! :D

20 kommenttia:

  1. Vau!Mäkin koitan heti
    samaa!Samaa mäkin ajattelin
    tosta yläkuvatsa.

    -Mellu

    VastaaPoista
  2. Nyt kyllä innostit mut piirtämään enemmän yläkuvia ja kuvia blogiini. ;) Kiitos Tille!

    VastaaPoista
  3. Mä ajattelin että sen nenään osu joku vesipisara, ja se ajatteli mennä hyppäämään pilviin, ja sit sen päähän osu salamoita. xD

    Oisko sulla ideoita, mitä piirtäsin seuraavaan ylikseeni? :3

    VastaaPoista
  4. Sä innostit mutki piirtää blogii uuden yliksen :D Kiitti sulle ! ;)

    VastaaPoista
  5. Awwws, rakastan tota yläkuvaa... Ajattelin sen eka sillee että 1. Lumihiutale laskeutuu sen kuonolle 2. se on innoisaan lumesta ja hyppää sinne ja 3. se uppoaa lumeen ja hermostuu :DD

    VastaaPoista
  6. Mellu: Okay ;)

    Mini: Heh, olehyvä! :D

    Ressu: Sillähän mä sanoin et sen saa kukin ajatella omalla tavallaan ;> Ideaks... Hm, päätä sä vaan ite, mut jotain talvista kumminkin. :)

    Hassuliini: Kiva et voin vielä innostaa... c:

    Koala: Kiva kuulla et tykkäät! :D Noin mäkin sen ajattelen :P

    VastaaPoista
  7. Aaa mä ajattelenki et,et sä voi piirtää noin hyvin koneella.Eli ekaks sä piirrät lyijykynällä käsin,sit vahvistat jollakin tusilla ja sit skannaat sen tulostimella koneelle ja värität sen koneella.Noin helppooko se on!?Harmi vaan et meillä ei oo tulostinta...

    VastaaPoista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Voisitko käyädä kattomassa mun blogin? :3

    VastaaPoista
  10. Moi tillervo kiitti kun kehuit minun piirtämis taitoatuo video oli hyvä ja siittä sai selkeästi irti mitä pitää tehdä itse en ole ikinä kokeillut pirtää käsin mutta paintillakin onnistuu ja myös muilla ohjelmilla hyvää uuttavuotta sinullekkin tillervo t.Mimosa17

    VastaaPoista
  11. ja väli tuohon taitoa tuo kohtaan

    VastaaPoista
  12. Oikein hyvää uutta vuotta! Ja lisäätkös tonne "Save the Panfubloggers" juttuu mun uuden blogin? Sen osoite on:
    http://joannapanda.blogspot.com/

    Tassuttain
    Joanna

    VastaaPoista
  13. Laku: Niinhän mä ne kuvat aina yleensäkin teen, mut ei se ookkaan oikeesti niin helppoo. Pitää tehä monet muokkaukset, esim. vahvistaa, poistaa lukko tasoilta, laittaa RGB, värit, osata liikutella tasoja oikein, varjostaa, tallentaa vielä monta kertaa, vaihtaa pikselimäärä 72, laittaa sopivankokoinen tiedosto ja... No onhan se sitten ihan helppoo kun sen osaa, mut voin sanoo, et esim. Photoshopin käytön oppimisessa menee aika kauan ;) Kyllä sä vielä jostain skannerin saat!

    Maggy: Löysitkin varmaan jo (:

    Rex: Kävin jo ;D

    Mimosa: Olehyvä (: Ja samoin! :>

    Mini: Samoin! (:

    Sanni: Samoin sullekkin ;D

    Joanna: Lisään kun ehdin... Ja muistan, muistutathan jos meinaan unohtaa? :)

    VastaaPoista
  14. Kiitos Tille, nyt tajusin mikä mun piirustuksista puuttuu... VARJOSTUS :D Niin ja sain taas piirrustus intoa itselleni :D

    VastaaPoista
  15. Käytätkö Illustrator kuvillesi?

    VastaaPoista
  16. Kassia: Minä en käytä Illusatoria, mutta sen sisarohjelmaa Photoshopia kyllä :)

    VastaaPoista
  17. Kassia: Minä en käytä Illusatoria, mutta sen sisarohjelmaa Photoshopia :)

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!