Lukijat

sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Ja vuosi 2012 alkaa näin...

HELPPPPP???

Mä oon siis tekemässä Panfussa Taikamainen jäätimantti -tehtävää, mut oon nyt onnistuneesti hyytyny tohon yhteen tiettyyn kohtaan, jossa pitäis tietää se koodi... Onks se kolmio-neliö-ympyrä vai ympyrä-neliö-kolmio, tai ees jotain sinne päin..? Äh, en mä viittis vaivata teitä tällasella pienellä ongelmallani, mut jökkäsin siihen niin totallisesti... Ja totta puhuen mä myös tarviin jonkun hauskan aiheen, jolla aloittaa tän postauksen ;D

Mut jotta te ette luule mun oikeesti laiskistuneen näin Panfun suhteen, mä taidankin mennä kohta jossain vaiheessa tutkiskelemaan tota. Ja mä lupaan ratkaista sen vielä jonain kauniina päivänä, joko teidän avullanne tai ilman :D Mut nyt on siis vuoden 2012 ensimmäinen postaus tässä blogissa aluillaan, katsotaan nyt mitä tää vuos tuo tullessaan blogiini... Pärjätäänkö vanhoilla kujeilla, vai pitääkö keksiä jotain uutta? Oonko mä enää ylipäätään täällä, kun vuosi 2013 vaihtuu? Se selviää tällä tuotantokaudella! ;>

Mutta IHANAA ja VALONÄYTEISTÄ uutta vuotta kaikille ihanille pandasilleni! :D ♥ Miten teidän vuodenvaihteenne meni? Valvoitteko kovinkin pitkään? Voih... Mua alkaa jo vähän huolestuttaa, et  miten kummassa mä muka jaksan lähtee kouluun näiden kaikkien biletyspäivien jälkeen? Just kun mä sain viikonloppuvaihteen päälle... ;o

Herätys on huomenna varmaan tuskallisin kaikista tähän asti kokemistani aamuista D: Vrrr, onneks päivät alkaa taas vähitellen pidentyä näin kevättä kohti mentäessä, tämmönen kaamos alkaa jo vähitellen... Ammuittekos raketteja? Valoitteko tinaa? :D Meillä nuo edellämainitut ainakin ovat jo niin vahvoja perinteitä, et niistä on aika vaikea päästä irti. Lupauksia me ei sen sijaan tänä vuonna ihan virallisesti tehtykään, mut kukin omassa mielessään kylläkin ;) Mäkin aattelin kiusata komii vähän vähemmän :D Isosti luvattu, joo tiedän, pitäkäähän mulle peukkuja pystyssä... 
Robomainen, vai mitä? ;D
Nyt vaan kaikki vuotta 2012 aloittelemaan, tehdään tästä hyvä vuosi (: Luodaan uusia, hyviä ja pysyviä muistoja ja tehdään maailmasta parempi. Joten roivotan teille kaikille isosti onnea ja menestystä tälle vuodelle, koko pandasylin täydeltä! ♥ Toivottavasti tämmönen vähän pidemmän puoleinen pikku onnenpotku ei haittaa... :D

Tassuittain,
Tillervo

P.S. Lupausten aika -tapahtuman eräpäivä oli ja meni, äänestys tulee huomenna sivupalkkiin :>

22 kommenttia:

  1. Siinä sokkelos on se papukaija, niin se sanoo kaikkee pyörrreä kullmikass ja semmosta nii se on se koodi (:

    VastaaPoista
  2. Omg lähti taas liian aikasin :P Miten te ootte noin nopeesti täällä lukemassa..? Mut kiitosta :D

    VastaaPoista
  3. Kuule Tillervo, mä ainakin käyn mun hallintapaneelissa ja muutenkin täällä niiin usein, et luen toosi nopeeta kaikkien bloggaukset ;D :D

    VastaaPoista
  4. roivotan kaikille... Alkaaks sulla jo huomenna koulu?

    VastaaPoista
  5. Panzku: No kiva kuulla et täällä käydään... :D

    Poko: Alkaa... Miten nii? ;o

    VastaaPoista
  6. Khih, mulla alkaa vasta yheksäs päivä koulu. ;) Mut joo, mä en muista niitä ihmeen koodeja. --> käyks mun blogis, siel ois uus tausta, yläkuva, lyhyesti uus ulkoasu! Ja pari tekstii... joita et varmaan oo lukenu ;//

    VastaaPoista
  7. ÄÄH! Unohdin laittaa oman Uuden Vuoden lupauksen PPP:n sivuille :S Mutta ei sille vain voi mitään...
    Ai niin, ja alkaaks sul tosissas jo huomenna koulu..? Meillä alkaa vasta yhdeksäs päivä :O
    Mutta hyvää 2012 ensimmäistä päivvää :)

    VastaaPoista
  8. Xalia: Niin epistä :D Mä voisin vaihtaa osii sun kans, ois kiva vetää lonkkaa vielä viikko... Oot onnekas ;> Voinhan mä käydä :D

    Nano: Jep... Eipä niin... Mut ensvuonna sitten (jos jaksetaan sinne asti) ;D

    VastaaPoista
  9. Kiitti ihan tuhannesti Tille! Kunpa joku vaa kävis siel paitsi onhan siellä vast yks bloggaus sou...


    Tassuttain
    Joanna

    VastaaPoista
  10. Tille en oo ihan varma (viiden sekunnin muistini takia) että ootko sä tehny mulle sen PPP jäsen kortin? vai mikä sen kortin nimi nyt olikaan

    VastaaPoista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. Sori poistin ton edellisen kun siihen tuli ihan hävyttömästi kirjoitusvirheitä.
    Mut se koodi on pyöreä-teräväkärkinen-kulmikas-pyöreä-kulmikas.
    Muuten, saisinko mäkin tehdä ylikseeni tuollaisia palleropandoja? Ne on niin söpöjä

    Serenity

    VastaaPoista
  13. Voisitko tehdä vasemmassa yläkulmassa (header) minulle? Kiitos!

    VastaaPoista
  14. Älä kysy jos tähän tulee kaks kommaa... En tiedä oliks täs nyt kommivalvonta mut kuiteski...

    Niin, siis se koodi onkin toi, mitä noi muutkin sano. :P
    -Ressu
    Ps, teen muutoksia profiilin kanssa, siks tossa on ...., mut oon kuiteskin ressu.

    Mä en tarkota tätä, mutta kuhan sanon, että sit kun Sere saa matkia noita pandoja, ni eihän matki liikaa...?

    VastaaPoista
  15. Tille, luitko sen mun blogissa olevan ´´Tillervolle!´´-postauksen, jonka omistin sulle, tille!

    VastaaPoista
  16. Panzku: Edelleen niin epistä... :D

    Joanna: Varmasti siellä käydään vielä monen monta kertaa ;)

    Sanni: Itseasiassa mäkää en muista -.- Mut jos oon tehny sen, se varmaa löytyy mun kuva-arkistoista, et voin lisätä sen uusiks :) Tai jos ei, mä voin tehäkkin.

    Sere: Kiitos sullekki avusta ;> Ja yliksen kohtaan vastaan samoin kuin muillekkin, et mä en... Noh, mielellään ei ihan samanlaista... Tai liian :)

    Kassia: Sorry, but I cant't make headers now... :/ But last time, maybe :)

    Ressu: Ok... :D

    Emmi: Kävin kattoo, ja voi kiiiiiiiiiiiiiiitos <3 Ihanasti sanottu!

    VastaaPoista
  17. http://hannispandanpanfublogi.blogspot.com/2012/01/moi-sain-mielestani-aika-kivan-idean-d.html
    Moi! Haluaisitko osallistua Panfulaisten yhteiseen lehteen :') Ois kiva :D

    VastaaPoista
  18. Pakko vielä kysyä, miten teet animaatioita? Vastaatko mun blogissa?

    VastaaPoista
  19. Moi kaikki! Haluaisin lukijoita blogiini. Tässä osoite. http//emminpanfublogi.blogspot.com/ Kiitti!

    VastaaPoista
  20. Anteeksi, siis: http://emminpanfublogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  21. Moi Tillervo!

    Olisi kiva jos osallistuisit blogini kisaan. :) Sen löydät kamppanjat ja kilpailut sivulta.

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!