Lukijat

perjantai 10. helmikuuta 2012

Tiedotus

Heippuliskukkuu panduliinit! (: Nyt mulla ei ookkaan mitään isompaa kerrottavaa, vähän jotain tiedotusmuotoista vaan. Mä aattelin  pidentää vähän woobykisan osallistumisaikaa, kun kaikki mukaan ilmoittautuneet eivät ehtineet osallistua (: Aikaa on siis vielä TÄMÄ VIIKONLOPPU (10.-12.2.2012) Toivottavasti kaikki halukkaat ehtisivät nyt osallistua :D

Nyt ei muuta kuin viikonlopun viettoon! ♥ Relatkaahan te, jotka suinkaan voitte, munkin edestä... Mun aika nimittäin kuluu tän viikonlopun osalta lähinnä lomaa varten pakkaillessa ja open antamien tehtävien merkeissä (; Have a nice weekend, pandas!

Tassuittain,
Tillervo











P.S. Te oottekin varmaan nähneet jo Evronin pahan lumiukon Linnan sisäpihalla? Se muuttaa Pandoja parhaillaan jääksi ja pitää hirveetä metelii :o Tyypit on ihan kauhun vallassa, pandapoliiseja pyörii ympärillä ja lumiukon "kätyrit", eli lohikäärmeasuiset Pandat, yrittää tuhota Panfun. (Mulla on kuvamateriaalia!) Tästä tulee mieleen "älkää menkö matolle nii Ella ja Max tulee" x) Mut on se kyllä kieltämättä aika hurja, käykäähän ite tsekkaamassa! ;D

P.P.S. Woobykisan tähänastiset osallistumiset: (Katsokaa ja ihailkaa!)

sannivanilla
Negrita
V100

KataOmg
_anni_
Ressu3
Serenity
Laku56
Xalia

8 kommenttia:

  1. moi tille mulla siinä kun lähetin sen yhen sähköpostin sulle jossa oli siitä jos ollaan samassa koulussa nii mulla tuli yks kirjotus virhe sinne se lähen joka oli oikeesti lähet .
    :O

    VastaaPoista
  2. Voi kamala... nyt kun tota kattoo ni se on ihan minimi. :/ Eikai se oo liian pieni? :D

    VastaaPoista
  3. Moi, kurkkaatko mun blogiin. Annoin sulle Ylpeä blogistasi-kiertopalkinnon. Anteeks jos tästä tuli tälläinen komma, mutta sanoin vain.... :)

    VastaaPoista
  4. Moi Tille♥

    Tein sellasen jutun, mikä liittyy suhun mun blogissa:) Voisitko kurkata? :D En haluu mainostaa mut siä on se.. Ja Tille, millno me nähdään??♥♥♥♥

    VastaaPoista
  5. Ja ainiin Tille, mun blogissa on samanlainen "Clubi" kun sun blogis, et Alisa-PPP vois liittyä tai sää? :D

    VastaaPoista
  6. http://2.bp.blogspot.com/-San1MVeoCK4/TzeYLK5F72I/AAAAAAAAA_4/WPXtrPSiLmU/s400/wooby.JPG

    Sori laadusta, en värittänyt kunnolla koneella koska en ehtinyt D:

    VastaaPoista
  7. Voisitko kurkata mun blogiin? Siel ois se wooby :S (jos ei ihan siin ylimmässä niin selaa sit vähän alas päin :D)

    VastaaPoista
  8. Ihana Blogi kävistikö kipaisemassa minun uudessa blogissani? Toivottavasti viihdytte, Kuten vuuhdyin tässä blogissa :-)

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!