Lukijat

sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Pakkauspuuhissa

Heipsuli pandanpalleroiset! :)

Tosiaan tosiaan, tää viikonloppu on mun osalta ollu oikea pakkausviikonloppu :D Eilen mä pöläytin mun koko vaatekaapin sisällön lattialle ja etsiskelin sopivat kuteet kaikille 7 lomapäivälle... Tosin mä oon vähitellen tullu siihen ikään, et vaatteilla alkaa olla enemmän merkitystä. Jep, kuten arvata saatoittekin, yksistään mun vaatteille (ja tietty parille muulle tärkeelle esineelle) meni sellanen aika... iso matkalaukku :P Mut olihan se periaatteessa ihan hyvä juttu, mä kun innostuin piirtämään aiheesta kuvankin ;>

Ihana tunne... Ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin mä olin niiiin tyytyväinen piirrustukseeni, et halusin muokata siitä oikein yliksenkin ja vieläpä muutella ulkoasua! ;D Mun mielestä kokonaisuudesta tuli aika pirtee, ja sopiva lomafiiliskin löytyi :> Nautiskelkaapa tekin siitä hetki, ja kertokaa sitten mielipiteenne :D

Mut nyt Panfu-uutisiin! ;) Evronin tekemä paha lumiukko jäädyttää Pandoja Linnan sisäpihalla ja kaikki on ihan paniikissa ;o Mä ite oon jaksanu perehtyy uutisiin siltä osin, et tiedän Kamarian kertovan keskiviikkona kuinka toimia... Harmi vaan, just sillon kun mä oon lähössä :( Mä en varmaan pääse ollenkaan mukaan... Mut kyllä te varmaan päivitätte mut taas ajan tasalle kun palaan, vai mitä? (:

No siis, Ella keksi tänään et lumiukon jääsäteeltä voi suojautua Taikamainen jäätimantti -tehtävästä saatavalla jääasulla. Nämä tyypit tietävätkin asiasta enemmän... Tai ainakin miten siihen kannattaa suhtautua :D

Näihin kuviin, näihin fiiliksiin; viettäkää kivat loppuviikonloput... Ja muistakaa tehdä se tehtävä!


Tassuittain,
Tillervo

10 kommenttia:

  1. Vooih, ihana ylis!<333 Teetkö muuten enään yliksii? Ja niin joooooo.. millon lähet sinne matkalle?♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Siis!!!! Heti kun tulin tänne olin suu ammollani, oikeasti! O.o :O Siis miten mestarellinen ylis!!!♥♥♥♥ Selailen koko ajan ylös yläkuvaan ja takasin alas jatkamaan kommaa!!! Ihan siis! En tiedä mitä sanoisin siitä!? :D ;D Osaisimpa mäkin! Muuten oon alkanut piirtämään pandoja ja innostus lähti SINUSTA! Katoin sun videoita ja aloin piirteleen. Ei musta tietystikkään niin hyvää tule kuin susta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vilma: Voi kiitos :) Mä en tee enää yliksiä, paitsi joskus jos ollaan sovittu Panfussa. Mä läne matkalle keskiviikkona, eli 15. päivä ;D

      Prinssi: Voi kiitos ihanista sanoistas :D On aina kiva kuulla et oon voinu inspiroida jotakuta :) Ja älä vaan, kenestä tahansa voi tulla paras piirtäjä! Harjoitus tekee mestarin ;)

      Poista
  3. herrane aika mikä YLÄKUVA. :O

    VastaaPoista
  4. Sama fiilinki kun Katalla herranjestas hieno! Sait minulta Ahkera Bloggari - kiertopalkinnon, vilkuileppas blogiini :)

    VastaaPoista
  5. Voi Tillervo! toi ylis on ihan super super super ylis!
    voisinpa mä tehä noin hienoja ylistä. ihanaa ystävän päivää sulle Tille,
    Ja onnea kaikista awardeista! saisinpa mä niitä:(
    -ellabe

    VastaaPoista
  6. Söpö ylis ja ihana ulkoasu! Tuli sellanen "voi, kun minäkin osaisin piirtää!"-tunne :D

    VastaaPoista
  7. Voivoivoi, ihana ylis sulla. :)) Mä vaan harjottelen ja harjottelen, ei tuu yhtä hienoo ku sulla. :D Kivaa matkaa. :3
    Harjotushan tekee mestarin, joistakin.

    VastaaPoista
  8. IHAN MAHTAVA YLIS!!!! Oot niin mestari <3! Hyvä ämatkaa ja hyvää ystävänpäiväää!

    <3 Sanni

    Ps. Eihän haittaa et sun kuva tuli mun ystävänpäivävideoon?

    VastaaPoista
  9. Eli lähdet huomenna?? ÄÄÄÄÄ Mut joo toivottavasti nähään joku päivä viä ;)♥♥♥

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!