Lukijat

tiistai 14. helmikuuta 2012

Haleja ja hyvästelyjä ♥

Hyvää ystävänpäivää muruset! ♥

On se ystävänpäivä vaan ihana juhla (: Kaikkialla ympärillä näkee haleja, kortteja, pieniä ystävänpäivälahjoja, iloisia tervehdyksiä ja ystävyyttä yleensäkin... Mikäs sen ihanampaa?  Mäkin sain aika monta korttia niin  postissa, koulussa, harkoissa kuin Panfussakin, ja muutaman ihanan lahjan ja tekstarin (: Ja olihan meillä tänään koulussa halipäiväkin, te varmasti tiedättekin juonen ;> Mä sain halattua ainakin 40 tyyppiä (reilusti yli puolia meidän koulun oppilaista), eli kaikkia tyttöjä ja tosi montaa tosi vastahakoista poikaa :D Mut sellasta se elämä on, ystävänpäivänä (; Halihalii!

Kiitokset kaikille korttiin nimensä antaneille!
Eli iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisot halit kaikille sinne ruudun toiselle puolen, ja vähintään yhtä isot kiitokset kaikille halaajille! ^.^ Korttiin tuli paljon enemmän nimiä kuin koskaan olisin uskonut! Haleja sateli runsain mitoin sekä kommissa että Panfussa, ja jossain välissä mä kerkisin jo säikähtää et niitä oli liikaa :D Mut eihän haleja toisaalta voi koskaan olla liikaa, vai mitä? =)

Älkää vaan...
...kuvitelko että...
...mulla ei oo paitaa...
...koska se on oikeesti se on...
... törkeen ihana valkonen mekko!
Ystävänpäivän teema jatkuu :D Tänään Panfuun tullessani mä tupsahdin heti ekana Viidakon luolaan, jossa aloitin (viimein) osallistumiseni Negritan halikampanjaan. Mä halasinkin tosi montaa randomii Pandaa ja varmaan yhtä montaa tuttuukin :) Toivottavasti noi yllä olevat kuvat riittää todisteiks :> Hugs and kisses for everyone!

Mut nyt on aika hyvästellä :'D Mä oon selittäny tän teille jo vaikka kuinka monta kertaa, ja en uskokkaan et kovin moni aktiivinen lukija ei tietäis. Mä siis lähen huomenna iltapäivällä lentsikalla kohti Espanjaa. MIKKTÄÄS SAA SMUT TOFKALLISNE SEKASIN!! -.-

Mun tassut ei millään meinais pysyy näppiksellä, sfhinöjsauips, tuntuu et mä voisin hetkenä minä hyvänsä lähtee juoksee ympäri taloo ja kiljuu kovaa... Et ois varmaan aika lopettaa tää postaus (: Musta vaan tuntuu vähän kummalliselta olla erossa Panfusta, teistä ja bloggauksesta. Mut mun kuulumisista te voitte lukee päivittäin täältä, IRL-blogistani, jota päivittelen viikon matkapäiväkirjatyyppisesti. Baibai panduliinit! ♥


XOXO,
Tillenne

P.S. Äänestäkää sivupalkissa mielestänne parasta woobyä. Tästä pääsette postaukseen, josta löytyvät osallistumiset.

8 kommenttia:

  1. Ja hei, ihanaa matkaa rakas!♥♥♥♥

    VastaaPoista
  2. Heih! Mäki oon osallistunu mut mun wooby ei oo siel :( Katsahda mun blogiin niin löydät sen sieltä sen osoite on: ¨


    http://pinkki2pandabloki.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Upsista! Toi komma joka on tullu sannivanillalta niin mää oikeesti lähetin sen se meni vahingos sannin nimellä :)

    VastaaPoista
  4. Voih! Tulin iian myöhään! =C No mutta ihanaa matkaa sulle nyt kuitenkin Tille!! Ja muista pitää hauskaa sitte! Ja iloista ystävänpäivää! Antasin halin jos voisin =)

    Hyvää matkaa toivotellen
    Joanna

    VastaaPoista
  5. Hyvää matkaa, piä hauskaa siellä! :) Tulee ikävä sun postauksia ja varmasti pandat ikävöi jo sua Panfuun :D

    Mutta kato blogini, mää oon lopettanu Panfun jo 3viikkoo sitte. Et oo jättäny mulle hyvästejä, mutta ei se haittaa.

    Heippaa ♥

    VastaaPoista
  6. Ooh, hieno blogi! Itse en ole Panfusta kuullutkaan, mutta sivusi ovat ihanan värikkäät niin jäin lukemaan. Haluaisitko vilkaista minun blogini? Kiitos jo etukäteen! :)

    VastaaPoista
  7. Tillervo, voisitko lisätä minun ja mimosa_:n uuden blogin siihen save the panfu bloggers juttuun
    osote on EllabeMimosapanfu-oloko.blogspo.com
    kiitti jos laitat

    VastaaPoista

Oletko kommentoimassa? Kiitos jo etukäteen, odottelen kommenttiasi innolla! ;D
Vaikka voitte jättää kommentteja täällä vapaasti, muistattehan kuitenkin kommentoidessanne nettikäyttäytymisen kultaiset säännöt? ;> Kiitos!